![Βιογραφικό](_derived/CV.htm_cmp_satin010_vbtn.gif)
![Αγαπημένα](_derived/favourites.htm_cmp_satin010_vbtn.gif)
![Φωτογραφίες](_derived/photo.htm_cmp_satin010_vbtn.gif)
![Επιμόρφωση](_derived/B%20epipedou.htm_cmp_satin010_vbtn_p.gif)
![Επικοινωνία](_derived/contact.htm_cmp_satin010_vbtn.gif) |
|
Στη σελίδα αυτή παρουσιάζονται
όλες οι εργασίες και οι δραστηριότητες που υλοποιήθηκαν στο
πρόγραμμα Επιμόρφωση Επιμορφωτών Εκπαιδευτικών στη Χρήση και
Αξιοποίηση των ΤΠΕ στην Εκπαιδευτική
Διδακτική Διαδικασία (Β΄ επίπεδο)
από Νοέμβριο 2007 έως και
Φεβρουάριο 2008 |
![](LearningTheories_small.jpg) |
![](buttons/dldbutton_small.jpg) |
Ελληνιάδου Ε.,
Κλεφτάκη Ζ., Μπαλκίζας Ν., (2008),
Η συμβολή των
παιδαγωγικών προσεγγίσεων για την κατανόηση του φαινομένου της
μάθησης
|
|
![](imagesergasies/ICT_Ireland_small.jpg) |
![](buttons/dldbutton_small.jpg) |
Ελληνιάδου Ε.,
Κλεφτάκη Ζ., Μπαλκίζας Ν., (2007),
Η Πολιτική
της Ιρλανδίας για την Εισαγωγή των ΤΠΕ στην Εκπαίδευση
|
|
![](imagesergasies/Ads_small.jpg) |
![](buttons/dldbutton_small.jpg) |
Ελληνιάδου Ε.,
Κλεφτάκη Ζ., Μπαλκίζας Ν., Σπυράτου Ε. (2008), Σενάριο Μάθησης
Διαφήμιση: πρότυπα
& στερεότυπα
|
![](imagesergasies/Ads_fe1_small.jpg) ![](imagesergasies/Ads_fe3_small.jpg)
![](imagesergasies/Ads_fe4_small.jpg) ![](imagesergasies/Ads_fe5.jpg)
![](imagesergasies/Ads_fe7_small.jpg) ![](imagesergasies/Ads_search_small.JPG) |
![](imagesergasies/HKM_small.jpg) |
![](buttons/dldbutton_small.jpg) |
Ελληνιάδου Ε.,
Κλεφτάκη Ζ., Μπαλκίζας Ν., Σπυράτου Ε. (2008),
Ηλεκτρονική
Κοινότητα Μάθησης |
|
![](imagesergasies/e-Encyclopedia_small.jpg) |
![](buttons/dldbutton_small.jpg) |
Ελληνιάδου Ε.,
Κλεφτάκη Ζ., Μπαλκίζας Ν., Σπυράτου Ε. (2008),
Το
γλωσσάρι της διαφήμισης
(σενάριο μάθησης με την αξιοποίηση
ηλεκτρονικής εγκυκλοπαίδειας)
|
|
![](imagesergasies/axiologisi%20scenariou_Elliniadou_small.jpg) |
![](buttons/dldbutton_small.jpg) |
Ελληνιάδου Ε.,
(2008)
Αξιολόγηση
εκπαιδευτικού σεναρίου |
|
![](imagesergasies/elliniadou_scenaria_small.jpg) |
![](buttons/dldbut.jpg) |
Ελληνιάδου Ε., (2008)
Εκπαιδευτικά σενάρια: Ποιος έφαγε την
τούρτα; Οι παροιμίες του τόπου μας. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|