Πέρυσι συμπληρώθηκαν 100 χρόνια από τη γέννηση του Ρόαλντ Νταλ.

Τέσσερα Γυμνάσια και ένα Δημοτικό- από : Ιταλία, Τουρκία και Ελλάδα «συναντήσαμε» τον συγγραφέα, «διαβάζοντας μαζί» ένα από τα βιβλία του: “The Twits”.

Το έργο ονομάστηκε “Reading Roald Dahl Together”.

Αφού ανακαλύψαμε τις αναγνωστικές συνήθειες των μαθητών μας- με κοινό ερωτηματολόγιο και  επεξεργασία των αποτελεσμάτων της έρευνας,  τα παιδιά μίλησαν για το Διάβασμα. Θα μπορούσαμε άραγε  να εμπλουτίσουμε τις αναγνωστικές  νοοτροπίες τους μέσα από αυτό το project  φιλαναγνωσίας;

Με δραστηριότητες αναδυόμενες από τις ανάγκες του προγράμματος και  ιδέες  των παιδιών,

  • σε πρώτη φάση  γνωρίσαμε τους γείτονες μας, τα σχολεία τους,
  • και σε δεύτερη φάση γνωρίσαμε τον Ρ. Νταλ  το έργο του, τα βιβλία, τις βιβλιοθήκες και την απόλαυση του να δουλεύεις μαζί με άλλους για κάτι κοινό.

Γιατί  και το επιδιωκόμενο τελικό προϊόν  έπρεπε να είναι : Ένα «συνεργατικό Ομιλούν  βιβλίο». 

  1. Τόσο η συναρπαστική ζωή του Ρόαλντ Νταλ,
  2. τα ενίοτε ξεκαρδιστικά κεφάλαια του βιβλίου,
  3. η επικοινωνία με τους συνεργάτες,
  4. τα forums,
  5. τα διαδραστικά κουίζ,
  6. οι δημοσκοπήσεις
  7. και οι επισκέψεις που πραγματοποιήθηκαν,
  8. όσο και η βίωση  διαφορετικών ρόλων από τα παιδιά ( ζωγράφοι, δημοσιογράφοι, ερευνητές, μίμοι, αφηγητές, οικοδεσπότες έκθεσης για το eTwinning), συνετέλεσαν στην δυναμική λειτουργία και αντίκτυπο του έργου «READING ROALD DAHL TOGETHER»
Οι μαθητές της Στ΄ τάξης δημιουργούν ένα συνεργατικό ομιλούν βιβλίο