Άρθρο 2ο
Πλαίσιο ένταξης της Πράξης

2.1.  Για την Πράξη με τον τίτλο "Επιμόρφωση των Εκπαιδευτικών στην αξιοποίηση των ΤΠΕ στην Εκπαίδευση" αναφέρεται ότι:

2.1.1. Είναι ενταγμένη στο Επιχειρησιακό Πρόγραμμα (ΕΠ) "Κοινωνία της Πληροφορίας", στο Μέτρο 1.2.

2.1.2. Τελικός Δικαιούχος της Πράξης είναι το ΥΠΕΠΘ.

2.1.3. Συγχρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο (ΕΚΤ).

2.2. Με την Πράξη αυτή επιδιώκεται η επίτευξη:

2.2.1.Του γενικού στόχου του ΕΠ που αφορά στην "Ανάπτυξη και Ανθρώπινο Δυναμικό", ο οποίος στοχεύει στη δημιουργία συνθηκών κατάλληλων για την ενίσχυση και επιτάχυνση της οικονομικής και κοινωνικής ανάπτυξης, σε ένα περιβάλλον, όπου η τεχνολογία και η γνώση αποτελούν τον κύριο μοχλό αύξησης της παραγωγικότητας και της ανταγωνιστικότητας, των εισοδημάτων, της απασχόλησης και της ανάπτυξης του ανθρώπινου δυναμικού, και περιλαμβάνει δράσεις για την αξιοποίηση των νέων τεχνολογιών και τη δημιουργία ενός συστήματος εκπαίδευσης και κατάρτισης προσαρμοσμένου στις ανάγκες του 21ου αιώνα.

2.2.2. Του ειδικού στόχου του ΕΠ "Παιδεία και Πολιτισμός", που αφορά δράσεις με αντικείμενο τον εξοπλισμό, δικτύωση, επιμόρφωση εκπαιδευτικών και ψηφιακό περιεχόμενο για τη δημιουργία ενός εκπαιδευτικού συστήματος που θα απηχεί τις απαιτήσεις του 21ο αιώνα.

2.3. Ο σχεδιασμός της Πράξης και οι δραστηριότητες που αυτή περιλαμβάνει, εναρμονίζονται με τις γενικότερες πολιτικές προτεραιότητες σε κοινοτικό, εθνικό και περιφερειακό επίπεδο και διασφαλίζουν:

2.3.1. Τη συνάφεια με τα πεδία πολιτικής του Ευρωπαϊκού Κοινωνικού Ταμείου (ΕΚΤ).

2.3.2. Τη συμβατότητα με τους Πυλώνες και τις Κατευθυντήριες Γραμμές της Ευρωπαϊκής Πολιτικής για την Απασχόληση και το "Εθνικό Σχέδιο Δράσης για την Απασχόληση" (ΕΣΔΑ).

2.3.3. Τη συμβατότητα με το "Εθνικό Σχέδιο Δράσης για την Κοινωνική Ενσωμάτωση 2001-2003".

2.3.4. Την προστασία του περιβάλλοντος.

2.3.5. Τις διαδικασίες ισότητας των δύο φύλων.

2.3.6. Την ενίσχυση της αποκέντρωσης.