Το ΕΕΕΕΚ Βέροιας μαθαίνει εκπαιδευτική ρομποτική

 

Στο πλαίσιο της Ευρωπαϊκής Εβδομάδας Προγραμματισμού οι μαθητές του ΕΕΕΕΚ Βέροιας θα γνωρίσουν τις έννοιες του προγραμματισμού και θα πειραματιστούν με αυτές μέσω της εκπαιδευτική ρομποτικής (http://cseduweek.wordpress.com/). Περισσότερες πληροφορίες στην ιστοσελίδα:  http://events.codeweek.eu/view/1707/event/#

infographic σχετικά με malware και spam

Summer 2012 Malware

Browse more data visualization.

Δημιουργία πολυγλωσσικής ιστοσελίδας στο joomla 2.5.6

Μετά από αναζήτηση σχετικά με τη δημιουργία πολυγλωσσικού site στο joomla βρήκα το παρακάτω tutorial:
Joomla 2.5 multi-language website without using 3rd extensions in 10 steps

Ψηφιακό (digital) scrapbooking με το πρόγραμμα επεξεργασίας εικόνας gimp

Θέλοντας καιρό τώρα να ασχοληθώ με το ψηφιακό scrapbooking και με αφορμή τη δημιουργία αναμνηστικών για τα παιδιά της Έκτης τάξης, βρήκα αυτό το 5λεπτο βιντεάκι το οποίο αποδείχτηκε αρκετά κατατοπιστικό. Δυστυχώς η εταιρία που το ανέβασε SoftwarePantry μάλλον αντιμετωπίζει κάποια προβλήματα με τη σελίδα της. Απολαύστε το…

Δημιουργία Comic στο chogger.com

Επισκέψου την ιστοσελίδα http://chogger.com

και δημιούργησε ένα comic της αρεσκείας σου με τον αγαπημένο σου ήρωα! Κοίτα τo παράδειγμα που έκανα:

Τα πλεονεκτήματα της συγκεκριμένης ιστοσελίδας είναι ότι:

  • Δίνει τη δυνατότητα στον χρήστη να αναζητήσει και να εισάγει εικόνες από το google, κάνοντας την αναζήτηση και την εισαγωγή της εικόνας ουσιαστικά μέσα από την ίδια την ιστοσελίδα.

  • Μπορεί ο χρήστης να ανεβάσει και να εισάγει εικόνες που έχει δημιουργήσει ο ίδιος και τέλος,
  • Υποστηρίζει ελληνικούς διαλόγους.

Δεν βρέθηκε το άρθρωμα SDL του MLT στο Kdenlive.

Κατά την αναβάθμιση του Linux ubuntu στην έκδοση 11.10 μπορεί το Kdenlive να σας εμφανίσει το εξής μήνυμα: «Δεν βρέθηκε το άρθρωμα SDL του MLT», με αποτέλεσμα να μην μπορεί να ανοίξει η εφαρμογή. Το ίδιο μήνυμα θα εμφανιστεί και στην περίπτωση που εγκαταστήσετε το kdenlive στην έκδοση ubuntu 11.10.

Σε αυτήν την περίπτωση ακολουθούμε τα εξής βήματα:

Ανοίγουμε ένα τερματικό. Για να ανοίξουμε τερματικό, ανοίγουμε το κεντρικό μενού Dash

στη συνέχεια πληκτρολογούμε τη λέξη «τερματικό» ή «terminal» και επιλέγουμε την αντίστοιχη εφαρμογή που εμφανίζεται στο παράθυρο του Dash. Στο παράθυρο του τερματικού μπορούμε να δώσουμε εντολές στον υπολογιστή, εκτελώντας διάφορες εργασίες.

Στη συνέχεια πληκτρολογούμε τις εξής εντολές:

1. sudo apt-get remove kdenlive libmlt* melt

    για να απεγκαταστήσουμε όλα τα πακέτα του Kdenlive. Προσοχή!! στη λέξη melt γράφουμε το γράμμα L μκρό και όχι το γραμμα i κεφαλαίο, του αγγλικού αλφαβήτου.

2. sudo add-apt-repository ppa:sunab/kdenlive-release && sudo apt-get update

    για να εξασφαλίσουμε ότι έχουμε προσθέσει το sunab repository

3. sudo apt-get install kdenlive

   για να επανεγκαταστήσουμε το kdenlive. Με τις παραπάνω εντολές εξασφαλίζουμε ότι εγκαθιστούμε την τελευταία έκδοση του kdenlive.

Kdenlive – Πως δημιουργώ βίντεο (Video) με υπότιτλους

Το πρόγραμμα kdenlive αποτελεί ένα ελεύθερο λογισμικό ανοικτού κώδικα για το λειτουργικό σύστημα Linux. Με το kdenlive μας δίνεται η δυνατότητα να δημιουργήσουμε video με ήχο και υπότιτλους χωρίς να χρειαστεί να μπούμε στη διαδικασία να αγοράσουμε κάποιο εμπορικό λογισμικό για αυτό το σκοπό ή ακόμα χειρότερα να το κατεβάσουμε σπασμένο.

Το παρακάτω βίντεο διάρκειας 1:30» λεπτού δημιουργήθηκε με το kdenlive. Επέλεξα να δημιουργήσω ένα μικρό αφιέρωμα στον ζωγράφο Paul Klee (1879-1940).Έτσι, κατέβασα από το διαδίκτυο εικόνες με φωτογραφίες και πίνακες του ζωγράφου καθώς και βιογραφικά στοιχεία.

Untitled from Eleni Psara on Vimeo.

Read more

Ο «Φαταούλας»

Το παιχνίδι «Ο Φαταούλας» το δημιούργησαν οι μαθητές της Ε’ και ΣΤ’ τάξης του Σχολείου μας στο προγραμματιστικό περιβάλλον scratch. Σκοπός του Φαταούλα είναι να φάει όσα περισσότερα αντικείμενα μπορεί.

Κανόνες: Read more

Δημιουργώ παιχνίδια στο Scratch

Το scratch είναι μία πλατφόρμα προγραμματισμού η οποία αναπτύχθηκε στο MIT με σκοπό να μάθουν παιδιά ηλικίας 8 ετών και άνω να προγραμματίζουν. Έτσι, δίνεται η δυνατότητα στα παιδιά να δημιουργήσουν παιχνίδια παρόμοια με εκείνα που παίζουν στον υπολογιστή τους.

Η επίσημη ιστοσελίδα του scratch (http://scratch.mit.edu/) περιλαμβάνει:

  • χώρο συζητήσεων (forum),
  • συλλογές έργων τις οποίες μπορούν τα ίδια τα παιδιά να εμπλουτίσουν απλά και μόνο  δημιουργώντας έναν λογαριασμό και ανεβάζοντας τα έργα τους,
  • υποστήριξη και οδηγίες σχετικά με το πως να προγραμματίζουν στο scratch
  • και τέλος το scratch στα Ελληνικά (κατεβάστε το από εδώ).

Το βιβλίο «Δημιουργώ παιχνίδια στο Scratch» δημιουργήθηκε στα πλαίσια του μαθήματος «Διδακτική της Πληροφορικής ΙΙ» που πραγματοποιήθηκε στο εαρινό εξάμηνο του ακαδημαϊκού έτους 2009-2010, στο τμήμα Μηχανικών Η/Υ, Δικτύων και Τηλεπικοινωνιών, του πανεπιστημίου Θεσσαλίας. Το βιβλίο αυτό διανέμεται στο διαδίκτυο με άδεια (cc) Creative Commons. Μπορείτε, δηλαδή, να δημιουργήσετε και να διανείμετε τις δικές σας εκδοχές του βιβλίου, με διαφορετικά κεφάλαια, διαφορετικά παραδείγματα, διαφορετικές περιγραφές.

Οι μαθητές μπορούν να επισκεφτούν για περισσότερες πληροφορίες τη διεύθυνση:

http://www.scratchplay.gr/about.html