CLIL,  Διδακτική Προσέγγιση,  Πρωτοβάθμια

Παίζω με τη διαγλωσσικότητα στην τάξη της Ξένης Γλώσσας: CLILING με παιχνίδια, παραμύθια και άλλες δημιουργικές δραστηριότητες

Τη Δευτέρα 06/12/2021 και ώρα 18.00-20.00 πραγματοποιήθηκε επιμορφωτικό διαδικτυακό σεμινάριο με θέμα «Παίζω με τη διαγλωσσικότητα στην τάξη της ξένης γλώσσας: CLILing με παιχνίδια, παραμύθια και άλλες δημιουργικές δραστηριότητες».

Το βιωματικό ιστοσεμινάριο διοργανώθηκε από τους ΣΕΕ Αγγλικής Γλώσσας (ΠΕ06):

  • Μαρία Ανδριτσοπούλου, (4ο ΠΕΚΕΣ Αττικής)
  • Ευαγγελία Καραγιάννη (5ο ΠΕΚΕΣ Αττικής) &
  • Βελισσάριο Χούσο (3ο ΠΕΚΕΣ Αττικής)

Προσκεκλημένος εισηγητής στο διαδικτυακό σεμινάριο ήταν ο κ. Ισαάκ Παπαδόπουλος (BEd, MA, PhD, Post-Doc Επίκουρος Καθηγητής  Εφαρμοσμένης Γλωσσολογίας στο Πανεπιστήμιο Λάρνακας και Συντονιστής της Σχολής Επιστημών Αγωγής / Δάσκαλος στο Κέντρο Ελληνικής Παιδείας).

Κατά τη διάρκεια του σεμιναρίου, οι εκπαιδευτικοί είχαν την ευκαιρία να εξοικειωθούν με το πλαίσιο αξιοποίησης της προσέγγισης CLIL δίνοντας ιδιαίτερη έμφαση σε μοντέλα εφαρμογής σε τάξεις της δεύτερης/ξένης  γλώσσας. Επίσης, μέσα στο πλαίσιο της CLIL, συζητήθηκαν προτάσεις σχετικά με την εφαρμογή παιχνιδιών και παραμυθιών στην τάξη με προσανατολισμό τους young learners, ενώ υπήρξε αναφορά και αλληλεπιδραστική προσέγγιση δραστηριοτήτων κατασκευών. 

Παίζω με τη διαγλωσσικότητα στην τάξη της Ξένης Γλώσσας: CLILING με παιχνίδια, παραμύθια και άλλες δημιουργικές δραστηριότητες

Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Παίζω με τη διαγλωσσικότητα στην τάξη της Ξένης Γλώσσας: CLILING με παιχνίδια, παραμύθια και άλλες δημιουργικές δραστηριότητες
Facebook
Instagram
YouTube
LinkedIn