Πέμπτη 02/04/2020
Πάτησε πάνω στην εικόνα για να μεταφερθείς στις σημερινές σου Δραστηριότητες:
Μπορείς αν θέλεις να δεις τις σημερινές σου Δραστηριότητες και στην πλατφόρμα της ηλεκτρονικής μας τάξης , την οποία θα χρησιμοποιούμε από εδώ και στο εξής:
https://e-me.edu.gr/groups/BVatontas/wall
Τετάρτη 01/04/2020
ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΣΑΣ!
Πρωταπριλιά σήμερα! Την πρώτη μέρα του Απριλίου, συνηθίζεται να λέγονται διάφορα αστεία ψέματα!
ΓΛΩΣΣΑ
1. Ας ξεκινήσουμε με μια ιστοριούλα από το Ανθολόγιο. Πάτησε πάνω στον σύνδεσμο και διάβασε (με τη βοήθεια κάποιου μεγαλύτερου) το κείμενο με τίτλο «Ψέμα πρωταπριλιάτικο».
Ανθολόγιο: Ψέμα πρωταπριλιάτικο
2.Απάντησε στις παρακάτω ερωτήσεις:
3. Απάντησε γραπτά στις παρακάτω ερωτήσεις! Μην ξεχάσεις τις φωτογραφίες! 🙂
4. Παρακολούθησε το βίντεο με τον μύθο του Αισώπου «Ο ψεύτης βοσκός»:
Δίδαγμα του μύθου:
Τα ψέματα καταστρέφουν την εμπιστοσύνη!
Όταν κάποιος λέει ψέματα, οι άνθρωποι γύρω του, επειδή δεν μπορούν να ξέρουν πότε λέει την αλήθεια και πότε λέει ψέματα, σταματούν να τον πιστεύουν γενικά. Άρα, ας κρατήσουμε τα ψέματα μόνο για την Πρωταπριλιά που επιτρέπονται!!! 😀
5. Λύσε το παρακάτω αίνιγμα:
Αφού έλυσες το αίνιγμα, μπορείς αν θέλεις να παρακολουθήσεις το παρακάτω βίντεο:
Τώρα άκουσε 1 τραγουδάκι σχετικά με τι άλλο; Με τα ψέματα!
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ
1. Λύνουμε τις πράξεις και στέλνουμε με φωτογραφία:
Τρίτη 31/03/2020
Πάτησε πάνω στην εικόνα για να μεταφερθείς στις σημερινές σου Δραστηριότητες:
Δευτέρα 30/03/2020
ΓΛΩΣΣΑ
Σήμερα θα θυμηθούμε και θα παίξουμε με… τα ΕΠΙΘΕΤΑ!
(Πιστεύω θυμάστε ποιες λεξούλες βάλαμε στο κουτί των Επιθέτων!)
Πηγή: www. idefterastonaera.blogspot.com
Παρακολουθούμε το παρακάτω βίντεο για τα επίθετα και τα ουσιαστικά:
1.Κάνουμε τις παρακάτω Δραστηριότητες:
Ο πίνακας (επίθετα – συνώνυμα – αντίθετα)
Ένα αλλιώτικο δωμάτιο (επίθετα σε –ινος, -ικος, -ιμος)
Τα νόστιμα γλυκά (επίθετα)
2.Κάνουμε τις παρακάτω εργασίες γραπτά και τις στέλνουμε με φωτογραφία:
Πηγή: https://www.slideshare.net/epapadi/httpblogsschgrgoma-httpblogsschgrepapadi-146586541
3.«Στολίζουμε το σπίτι με …ΕΠΙΘΕΤΑ!!!»
Κόβουμε χαρτάκια, γράφουμε επίθετα που ταιριάζουν σε αντικείμενα και έπιπλα του σπιτιού μας και τα κολλάμε (ή τα ακουμπάμε!) πάνω τους!
Παράδειγμα: ξύλινο τραπέζι
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ
Σήμερα θα θυμηθούμε τη ΔΙΑΙΡΕΣΗ!
Βλέπουμε το παρακάτω βίντεο που θα μας βοηθήσει:
Διαίρεση from persidou on Vimeo.
1.Κάνουμε (όσες θέλουμε από) τις παρακάτω Δραστηριότητες:
2.Κάνουμε τις παρακάτω εργασίες γραπτά και τις στέλνουμε με φωτογραφία:
Παρασκευή 27/03/2020
ΓΛΩΣΣΑ
Σήμερα θα θυμηθούμε και θα παίξουμε με… τα ΡΗΜΑΤΑ!
(Πιστεύω θυμάστε ποιες λεξούλες βάλαμε στο κουτί των Ρημάτων!)
1.Ας κάνουμε (όσες θέλουμε από) τις παρακάτω Δραστηριότητες :
Παιχνίδι με το «είμαι» και το «έχω»
Η φωλιά της κουκουβάγιας (ρήματα σε –ίζω)
Οι ετοιμασίες (ρήματα σε –εύω και –ώνω)
Ένα μάθημα στο πλοίο (ρήματα σε –αίνω και –ένω)
Κατοικίδια ζώα (ρήμα «έχω»)
Το λουλούδι της λίμνης (ρήμα «είμαι»)
Η παιδική χαρά (ρήματα επανάληψη)
2.Κάνουμε γραπτά τις παρακάτω εργασίες και τις στέλνουμε με φωτογραφία 🙂 :
Πηγή:https://teachergeorgiasclass.weebly.com/
3.Ακούμε τα τραγούδια και ξεκουραζόμαστε!
4.Παίζουμε παντομίμα με τα ΡΗΜΑΤΑ!
«Μαγειρέψτε, χορέψτε, γράψτε, χτενίστε, χτενιστείτε και άλλα πολλά …μόνο με κινήσεις, χωρίς λόγια, και αφήστε τους άλλους να μαντέψουν τι κάνετε!!!»
ΚΑΛΗ ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΗ!
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ
1.Ας θυμηθούμε την αφαίρεση με δανεικό!
Πηγή: http://taksiasterati.blogspot.com/2014/02/35-36.html#.Xn0Sg4gzbIU
2.Κάνουμε (όσες θέλουμε από) τις Δραστηριότητες:
Οριζόντια
Κάθετα
3.Κάνουμε τις εργασίες γραπτά και τις στέλνουμε με φωτογραφία 🙂 :
Πέμπτη 26/03/2020
ΓΛΩΣΣΑ
Σήμερα θα συνεχίσουμε με τα Ουσιαστικά (Αρσενικά – Θηλυκά – Ουδέτερα).
1.Ανοίγουμε τον παρακάτω σύνδεσμο που οδηγεί στο Ανθολόγιο. Κάνουμε ανάγνωση το κείμενο: «Θα σ’αγαπώ ό,τι κι αν γίνει» και βρίσκουμε 10 ουσιαστικά!
Ανθολόγιο – Θα σ’ άγαπώ ό,τι κι αν γίνει
2.Κάνουμε (όσες θέλουμε) από τις παρακάτω Δραστηριότητες:
Η Γαλήνη διαβάζει ένα βιβλίο με τίτλο Οι θεοί του Ολύμπου. (άρθρα)
Αυτό το σπίτι τίνος είναι; (άρθρα – καταλήξεις)
Συμπλήρωσε τα γράμματα που λείπουν. Θα μάθεις κάποια μυστικά. (καταλήξεις)
Μια δυνατή βροχή (αρσενικά σε –ος, -ός)
Μια μπάλα σωστός δυναμίτης (αρσενικά σε –ης)
Η Βάγια η κουκουβάγια διηγείται μια ιστορία. (αρσενικά σε –ας)
Συμπλήρωσε και μάθε πληροφορίες για το πώς ζουν οι αρκούδες. (θηλυκά σε –α)
Μια υπέροχη φωτογραφία (θηλυκά σε –α και –η)
Η καθαρή κουζίνα (ουδέτερα σε –ο)
Τα εργαλεία του μαθητή (ουδέτερα σε –ι)
3.Κάνουμε γραπτά τις παρακάτω εργασίες και τις στέλνουμε με φωτογραφία 🙂 :
αρσενικά θηλυκά ουδέτερα ουσιαστικά
4. Τραγουδάμε τα αγαπημένα μας τραγούδια:
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ
Ας θυμηθούμε την πρόσθεση με κρατούμενο!
1.Βλέπουμε το παρακάτω βίντεο για να θυμηθούμε τον νόμο ή διαβάζουμε τις εικόνες!
Πηγή: http://taksiasterati.blogspot.com/2014/02/34.html#.XnpkZogzbIU
2.Κάνουμε (όσες θέλουμε από) τις Δραστηριότητες:
Οριζόντιες προσθέσεις με κρατούμενο:
Κάθετες προσθέσεις με κρατούμενο:
3.Κάνουμε τις προσθέσεις γραπτά και τις στέλνουμε με φωτογραφία 🙂 :
Πηγή: http://taksiasterati.blogspot.com/2014/02/34.html#.XnpkZogzbIU
Τετάρτη 25/03/2020
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!
Ευχόμαστε διαδικτυακά «Χρόνια Πολλά» στον Ευάγγελο! 🙂
Η Σοφία έκανε και έστειλε αυτές τις όμορφες δημιουργίες! Μπράβο σου Σοφάκι! 😀
Ο Άγγελος ζωγράφισε την ελληνική σημαία! Μπράβο σου Αγγελάκο! 😀
Η Μαρία ζωγράφισε την ελληνική σημαία και το 1821! Μπράβο σου Μαράκι! 😀
Ο Ευάγγελος ζωγράφισε κι αυτός την ελληνική σημαία και το 1821! Μπράβο σου Ευάγγελε! 😀
Ο Νίκος έφτιαξε τα ηλεκτρονικά παζλ των ηρώων και ζωγράφισε την ελληνική σημαία και το 1821! Μπράβο σου Νίκο! 😀
Η Ηλιάνα ζωγράφισε το 1821! Μπράβο σου Ηλιάνα! 🙂
Τρίτη 24/03/2020
25η Μαρτίου 1821
Παιδάκια μου καλά, σήμερα , κανονικά στο σχολείο μας, θα παρακολουθούσαμε τη γιορτή που ετοίμαζαν οι μαθητές των Γ΄- Δ΄ τάξεων. Την τελευταία μέρα πριν κλείσουμε, φωτοτύπησα (αλλά δεν πρόλαβα να σας τα δώσω γιατί το σχολείο έκλεισε) τα τραγούδια που θα λέγαμε στη γιορτούλα. Θα τα αναρτήσω όμως εδώ για να τα τραγουδήσετε στο σπίτι! Ας θυμηθούμε όμως πρώτα τι γιορτάζουμε αύριο…
Διαβάζουμε και κάνουμε τις δραστηριότητες:
Πηγή: http://www.schools.ac.cy/klimakio/Themata/Epikaira/1821/keimena/25martiou_fylla_ergasias.pdf
Ακούμε «Τα Ελληνάκια» (πρόκειται για την συμπυκνωμένη ιστορία των γεγονότων που οδήγησαν στην επανάσταση στα μέσα του Μάρτη του 1821. Πρωταγωνιστής ο Γιώργης και τα υπόλοιπα Ελληνάκια) της Ευγενίας Φακίνου:
Παίζουμε με τους ήρωες της Επανάστασης (θα χρειαστείς λίγη βοήθεια!):
Ταίριαξε τις λέξεις με τις εικόνες
Διαβάζουμε και ακούμε τα τραγούδια:
Πατώντας πάνω στην εικόνα μπορούμε να ζωγραφίσουμε την ελληνική σημαία:
Φυσικά μπορούμε να τη ζωγραφίσουμε και σε ένα φύλλο χαρτί:
Τέλος, μπορούμε να κάνουμε ένα κολάζ για το 1821, όπως παρακάτω:
Πηγή: http://kindergartenideas-sofia.blogspot.com/2015/03/25-1.html?spref=pi
Περιμένω με φωτογραφίες τις δημιουργίες σας!!!
Δευτέρα 23/03/2020
ΓΛΩΣΣΑ
Σήμερα θα θυμηθούμε και θα παίξουμε με… τα ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ!
(Πιστεύω θυμάστε ποιες λεξούλες βάλαμε στο κουτί των Ουσιαστικών!)
ΠΡΟΣΩΠΑ – ΖΩΑ – ΠΡΑΓΜΑΤΑ – ΦΥΤΑ- ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ κλπ.
(Παραδείγματα:
ο Άγγελος, η Μαρία, ο Νίκος, η Σοφία, η γάτα, ο σκύλος, η κιμωλία, το θρανίο, το λουλούδι, ο ύπνος, το τρέξιμο κλπ.)
Τα ουσιαστικά έχουν:
2 αριθμούς (Ενικός- ένα, Πληθυντικός– πολλά)
3 γένη (αρσενικό, θηλυκό, ουδέτερο)
4 πτώσεις (ονομαστική, γενική, αιτιατική, κλητική)
Πηγή: www. idefterastonaera.blogspot.com
Χωρίζουμε τα ουσιαστικά σε 2 ομάδες:
Κύρια ουσιαστικά – Κοινά ουσιαστικά
Πηγή: www. idefterastonaera.blogspot.com
1.Ας κάνουμε τις παρακάτω Δραστηριότητες :
Παιχνίδι για τον ενικό και πληθυντικό αριθμό
Το σχολικό (ενικός – πληθυντικός, αρσενικό – θηλυκό – ουδέτερο)
2.Κάνουμε τις παρακάτω εργασίες:
(αν δεν μπορούμε να τα εκτυπώσουμε, τα γράφουμε σε ένα τετράδιο)
3.Κατασκευάζουμε το «Κολάζ των ουσιαστικών»!
Γράφουμε, ζωγραφίζουμε, κόβουμε από εφημερίδες/περιοδικά μερικά ουσιαστικά και τα κολλάμε σε ένα χαρτόνι φτιάχνοντας το «Κολάζ των ουσιαστικών»!
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ
Ολοκληρώνουμε την προπαίδεια:
1.Γράψτε σε ένα χαρτί την Προπαίδεια του 8,9,10
2.Κάνετε τις παρακάτω Δραστηριότητες:
3.Παίξτε ένα παιχνίδι που περιλαμβάνει ολόκληρη την προπαίδεια:
Ποιος θέλει να γίνει εκατομμυριούχος; (χωρίς χρόνο)
Ποιος θέλει να γίνει εκατομμυριούχος; (με χρόνο)
4.Ακούστε τα τραγούδια:
Σάββατο 21/03/2020
Οι σημερινές δραστηριότητες θα είναι σίγουρα πιο διασκεδαστικές!
Βλέπουμε την ταινία μικρού μήκους «Πιπ»! Μια ιστορία ενός μικρού σκύλου με ένα μεγάλο όνειρο : να γίνει ένας σκύλος οδηγός! Θα τα καταφέρει;
Αφού παρακολουθήσουμε την ταινία, παίζουμε το παρακάτω παιχνίδι πολλαπλής επιλογής. Πατάμε τον σύνδεσμο και στη σελίδα που ανοίγει επιλέγουμε το play για να ξεκινήσουμε!Καλή επιτυχία!
Ακούμε τον μύθο του Αισώπου : « Ο σκύλος και ο λύκος »
Ο δικός μας, γνωστός σκύλος, ο Μολύβιος … κάτι γράφει στο τετράδιό του! Τι να γράφει άραγε; Περιμένω τις ιδέες σας!
Ο Μολύβιος λύνει προβλήματα μαθηματικών ! Μπορείτε να τον βοηθήσετε;
- Οι καλύτεροι φίλοι του Μολύβιου είναι 3 σκυλάκια! Κάθε σκυλάκι έχει 4 ποδαράκια. Πόσα ποδαράκια έχουν όλα μαζί;
- Ο Μολύβιος έχει στην τσάντα του 10 μαρκαδόρους. Θέλει να δανείσει στους φίλους του 6 μαρκαδόρους. Πόσοι μαρκαδόροι θα του μείνουν;
- Ο Μολύβιος θέλει να είναι δίκαιος. Τους 6 μαρκαδόρους θέλει να τους μοιράσει δίκαια στους 3 φίλους του. Πόσους μαρκαδόρους θα πάρει ο καθένας;
Και για το τέλος φτιάχνουμε έναν σκύλο origami!!!
Γεωργία, Ευάγγελε, Ηλιάνα, Κωνσταντίνα
Άγγελε, Μαρία, Νίκο, Σοφία
περιμένω να δω τις κατασκευές με τα σκυλάκια σας! 🙂
Παρασκευή 20/03/2020
ΓΛΩΣΣΑ
1.Ανοίγετε τον σύνδεσμο και διαβάζετε το κείμενο : «Ο φτεροπόδαρος».
Αντιγράφετε σε ένα τετράδιο τα έντονα γράμματα.
2.Κάνετε τις παρακάτω Δραστηριότητες:
3.Κάνετε την παρακάτω άσκηση:
4.Φτιάξτε ένα όμορφο κόμικ (ζωγραφίζω ήρωες με τα λόγια τους σε συννεφάκια) με θέμα:
«Μια μέρα στο σχολείο μου!»
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ
Συνεχίζουμε με την προπαίδεια:
1.Γράψτε σε ένα χαρτί την Προπαίδεια του 5,6,7
2.Κάνετε τις παρακάτω Δραστηριότητες:
3.Ακούστε τα τραγούδια:
Τέλος …ας κάνουμε λίγη ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗ:
Το βίντεο είναι στα αγγλικά, αλλά είμαι σίγουρη ότι θα τα πάτε περίφημα!
Το μόνο που χρειάζεται να ξέρετε είναι ότι rest σημαίνει ξεκούραση.
Πέμπτη 19/03/2020
1.Ανοίγετε τον σύνδεσμο και διαβάζετε τα ποιήματα : «Ο αστροναύτης» και «Το σαλιγκάρι»
2.Στη συνέχεια κάνετε τις παρακάτω Δραστηριότητες:
Παιχνίδι με τα δίψηφα φωνήεντα
3.Κάνετε την παρακάτω εργασία (μπορείτε προφορικά):
Πηγή: https://mikrobiblio.weebly.com/
4.Τραγουδήστε και χορέψτε το τραγούδι:
5.Χειροτεχνία και παιχνίδι:
Κάθε έδρα του ζαριού υπάρχει ένα ζωγραφισμένο ζώο που το όνομά του έχει κατάληξη σε -ος (π.χ. βάτραχος). Στις έδρες του άλλου ζαριού υπάρχουν ζώα σε πληθυντικό αριθμό (π.χ. 2 πίθηκοι, 2 βάτραχοι κτλ). Κάθε παιδί ρίχνει μία ζαριά και με τα δύο ζάρια και συνθέτει αντίστοιχα μία φράση ή μια μικρή ιστοριούλα:
π.χ. Ένας βάτραχος και δύο πίθηκοι .
Εναλλακτικά μπορείτε να κολλήσετε στις έδρες ενός κύβου τις εικόνες με τα ζωάκια αν σας δυσκολεύει η κατασκευή του ζαριού ή ακόμη και να τις ζωγραφίσετε αν δεν έχετε τρόπο να τις εκτυπώσετε!
Πηγή: https://paoakaimaresi.blogspot.com/2017/01/blog-post_16.html
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ:
Ας θυμηθούμε την Προπαίδεια!!!
1. Γράψτε σε ένα χαρτί την Προπαίδεια του 2,3,4
2.Κάνετε τις παρακάτω Δραστηριότητες:
3. Ακούστε τα τραγούδια:
Τετάρτη 18/03/2020
ΓΛΩΣΣΑ
Ο παρακάτω σύνδεσμος οδηγεί στο Βιβλίο Γλώσσας μας! Μπορούμε να μπαίνουμε και να διαλέγουμε ενότητα (πάνω δεξιά):
1. Πατήστε στον παρακάτω σύνδεσμο, διαβάστε τους στίχους και αντιγράψτε τους σε ένα χαρτί. Στη συνέχεια ακούστε το τραγούδι:
2. Κάνετε τις παρακάτω δραστηριότητες:
Ενικός – Πληθυντικός (καταλήξεις)
Συμπλήρωσε τα άρθρα και τις καταλήξεις των ουσιαστικών
3. Μόλις ολοκληρώσετε τις παραπάνω δραστηριότητες, γράψτε σε ένα τετράδιο:
«Πώς περνάω τον χρόνο μου μέσα στο σπίτι;»
Μπορείτε να κάνετε μια ζωγραφιά με το ίδιο θέμα!
Περιμένω φωτογραφίες από τις απαντήσεις και τις ζωγραφιές σας!!!
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ