Αρχική arrow Αρχική

e-Πύλη των Φιλολόγων, Καλώς ήρθατε

logoΗ φιλοδοξία του χώρου είναι να αποτελέσει σημείο αναφοράς και συνάντησης των φιλολόγων σε θέματα φιλολογικού, εκπαιδευτικού και παιδαγωγικού ενδιαφέροντος με τη χρήση των Νέων Τεχνολογιών.
Η εφαρμογή δίνει τη δυνατότητα στoυς συναδέλφους να διαμορφώνουν το χώρο και να τον εμπλουτίζουν με υλικό.

Ας δείξουμε ότι οι φιλόλογοι δεν υπολείπονται στις Νέες Τεχνολογίες.



Το ταγκό της προσωπικής αντωνυμίας

Οι προσωπικές αντωνυμίες των Αρχαίων σε ένα ταγκό, ιδανικό για απομνημόνευση

Μια συνάδελφος, η Κατερίνα Φωτεινάκη, έχει γράψει ένα τραγούδι για τις προσωπικές αντωνυμίες των Αρχαίων. Στη Γαλλία, όπου ζει και εργάζεται, το "Ταγκό της προσωπικής αντωνυμίας" είναι ήδη γνωστό. Είναι ιδανικό να μαθαίνουν τα παιδιά την προσωπική αντωνυμία εύκολα και ευχάριστα. Οι μαθητές μου έχουν ξετρελαθεί!

Σχόλια (4) | Διαβάστε περισσότερα...

Ένα project διερεύνησης της οικογενειακής και τοπικής Ιστορίας με εθνογραφικές μεθόδους

Υποβλήθηκε από AYΓΕΡΗ ΣΟΦΙΑ

ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΙ ΜΙΑ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΡΟΤΑΣΗ ΤΥΠΟΥ PROJECT ΠΟΥ ΕΚΠΟΝΗΘΗΚΕ ΣΕ ΤΜΗΜΑΤΑ ΤΗΣ Α ΛΥΚΕΙΟΥ ΣΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΜΕ ΣΤΟΧΟ ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΩΝ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ, ΤΗΝ ΕΝΑΣΧΟΛΗΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΤΟΠΙΚΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ ΣΕ ΕΝΑ ΠΟΛΥΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΞΟΙΚΕΙΩΣΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΜΕ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΕΘΝΟΓΡΑΦΙΚΩΝ ΜΕΘΟΔΩΝ ΕΡΕΥΝΑΣ.

Διαβάστε περισσότερα...

«ΠΟΛΛΑΠΛΑΣΙΑΣΤΕΣ» ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗΣ ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ. ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ

Έχει γραφτεί από Διαχειριστής

Το ΥπΠΔΒΜΘ, με στόχο την άμεση αξιοποίηση των διαδραστικών συστημάτων διδασκαλίας, έχει μεριμνήσει για την επιμόρφωση, κατ' αρχάς, ενός εκπαιδευτικού από κάθε σχολείο που συμμετέχει στο παραπάνω πρόγραμμα, σε θέματα εκπαιδευτικής αξιοποίησης των συστημάτων αυτών στην τάξη,. Ο εκπαιδευτικός αυτός θα λειτουργήσει μέσα στο σχολείο του ως «πολλαπλασιαστής» των γνώσεων και δεξιοτήτων που θα αποκτήσει στην εν λόγω επιμόρφωση για τους συναδέλφους του εκπαιδευτικούς.

Οι «πολλαπλασιαστές» πρέπει να είναι μόνιμοι εκπαιδευτικοί που υπηρετούν στο σχολείο και κατά προτεραιότητα,  να είναι επίσης:

  1. επιμορφωμένοι εκπαιδευτικοί Β' επιπέδου (δηλαδή να έχουν παρακολουθήσει προγράμματα επιμόρφωσης Β' επιπέδου, για την αξιοποίηση και Εφαρμογή των ΤΠΕ στη Διδακτική Πράξη, στο πλαίσιο των σχετικών έργων επιμόρφωσης το 2008 ή το 2010),
  2. καθηγητές Πληροφορικής ΠΕ19-20,
  3. πιστοποιημένοι στις βασικές δεξιότητες ΤΠΕ (Α' επίπεδο).

Η επιμόρφωση αυτή, η οποία θα διεξαχθεί στο πλαίσιο της Πράξης «Επιμόρφωση των Εκπαιδευτικών για την αξιοποίηση και Εφαρμογή των ΤΠΕ στη Διδακτική Πράξη» του Ε.Π. «Εκπαίδευση και δια βίου μάθηση», ΕΣΠΑ 2007-2013, που υλοποιείται με τη συγχρηματοδότηση της  Ευρωπαϊκής Ένωσης (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο) και του Ελληνικού Δημοσίου, θα έχει διάρκεια 18 ωρών, οι οποίες θα διεξαχθούν, εν γένει, σε διάστημα 3 εβδομάδων (2 τρίωρα ανά εβδομάδα), εκτός σχολικού ωραρίου, σε Κέντρα Στήριξης Επιμόρφωσης (ΚΣΕ) σε όλη την Ελλάδα, εντός του πρώτου τριμήνου 2011. Σε περιοχές όπου παρουσιάζεται μεγάλη γεωγραφική διασπορά επιμορφούμενων (πχ. Κυκλάδες, Δωδεκάνησα) ή άλλες δυσκολίες (πχ. έλλειψη επιμορφωτή), θα οργανωθούν προγράμματα εξ αποστάσεως επιμόρφωσης (κυρίως σύγχρονες εξ αποστάσεως επιμορφωτικές συνεδρίες).

Στην παρούσα φάση, καλούνται οι Διευθυντές των σχολικών μονάδων που έχουν εκδηλώσει ενδιαφέρον ένταξης στο Πρόγραμμα της Πρότασης 78, να ορίσουν τον εκπαιδευτικό - «πολλαπλασιαστή» του σχολείου τους, που θα λάβει μέρος στην επιμόρφωση, συμπληρώνοντας την ηλεκτρονική φόρμα που είναι διαθέσιμη στη διεύθυνση: http://b-epipedo2.cti.gr/mis/ (1o Βήμα: Π78 - Λήψη Κωδικών Πρόσβασης, 2o Βήμα: Είσοδος -> Π78 - Δήλωση «Πολλαπλασιαστή»), το αργότερο μέχρι 14 Ιανουαρίου 2011, προκειμένου να καταστεί δυνατή η έγκαιρη οργάνωση της επιμόρφωσης (πρόσκληση ΚΣΕ, υποβολή ικανού αριθμού προγραμμάτων επιμόρφωσης κ.α.).

Οι «πολλαπλασιαστές» θα κληθούν στη συνέχεια, να δηλώσουν συμμετοχή στα προγράμματα επιμόρφωσης σε ΚΣΕ της περιοχής τους, τα οποία θα ανακοινωθούν εντός του Φεβρουαρίου 2011, σύμφωνα με τον τρέχοντα προγραμματισμό. Στους συμμετέχοντες εκπαιδευτικούς - «πολλαπλασιαστές» θα δοθούν «Βεβαιώσεις παρακολούθησης», για την επιτυχή παρακολούθηση του προγράμματος,

Παρακαλούνται οι ενδιαφερόμενοι: σχολικές μονάδες, ΚΣΕ, επιμορφωτές Β' επιπέδου, εκπαιδευτικοί - «πολλαπλασιαστές», να παρακολουθούν τα μηνύματα και τις ανακοινώσεις στην Πύλη ενημέρωσης και συνεργασίας Β' επιπέδου, στην ηλεκτρονική διεύθυνση http://b-epipedo2.cti.gr/mis/, προκειμένου να ενημερώνονται σχετικά με τις εξελίξεις της παρούσας επιμόρφωσης και να υποβάλουν τυχόν ερωτήματα στην υπηρεσία Help Desk της παραπάνω Πράξης.

Μπορείτε να σχολιάσετε αυτό το άρθρο | Διαβάστε περισσότερα...

Όταν η Λογοτεχνία συναντά τη Μουσική

Έχει γραφτεί από Διαχειριστής

Μουσική: Λουδοβίκος των Ανωγείων, Το μοιρολόγι της φώκιας, από το cd "Γκρεμό δεν έχουν τα πουλιά".
Εικαστική ματιά: Ναβρόζογλου Μάγδα, Β΄ Λυκείου Πεδινής Ιωαννίνων.

Μπορείτε να σχολιάσετε αυτό το άρθρο | Διαβάστε περισσότερα...

ΔΙΑΒΑΣΑΜΕ...

Μπορείς να κόψεις όλα τα λουλούδια, αλλά δεν μπορείς να εμποδίσεις την Άνοιξη να ΄ρθει.

Π. Νερούδα

ΜΙΚΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ



Πρέπει να είστε εγγεγραμμένος/η για να στείλετε μήνυμα!
Δημιουργήστε λογαριασμό εδώ!

Online χρήστες

Έχουμε 3 επισκέπτες σε σύνδεση
1276 εγγεγραμμένοι
0 σήμερα
0 τρέχον μήνας
Τελευταίος: tula1965

ELXIS CMS

elxis

Δυνατό, ασφαλές και .... ελληνικό

Powered by Elxis - Open Source CMS.
Copyright (C) 2006-2009 Elxis.org. All rights reserved.