1. Οι
Στάσεις των Εργοδοτών Απέναντι στα Άτομα με Προβλήματα Όρασης (διπλωματική εργασία στο πλαίσιο του Προγράμματος Μεταπτυχιακών
Σπουδών Συμβουλευτικής και Επαγγελματικού Προσανατολισμού του Τομέα
Παιδαγωγικής, του Τμήματος Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας, της
Φιλοσοφικής Σχολής του Εθνικού και Καποδιστριακού
Πανεπιστημίου Αθηνών).
Η εργασία διατίθεται σε 8
συμπιεσμένα αρχεία (.zip). Το
μέγεθος των αρχείων είναι από 23K έως 318Κ. Οδηγηθείτε στο κατάλληλο αρχείο επιλέγοντας
το τμήμα της εργασίας που σας ενδιαφέρει από τον πίνακα περιεχομένων που
ακολουθεί.
|
|
3 |
|
6 |
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
10 |
|
12 |
|
|
|
14 |
|
14 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
21 |
|
27 |
|
|
|
28 |
|
31 |
|
31 |
|
33 |
|
35 |
|
35 |
|
43 |
|
47 |
|
|
|
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ,
ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΚΑΙ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ΑΤΟΜΩΝ ΜΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΟΡΑΣΗΣ |
|
|
|
51 |
|
51 |
|
56 |
|
56 |
|
58 |
|
66 |
|
73 |
|
75 |
|
α. Συμβουλευτική των Ατόμων με
Προβλήματα Όρασης – Συμβουλευτική Ομοτίμων |
75 |
β. Συμβουλευτική της Οικογένειας των Ατόμων με
Προβλήματα Όρασης |
77 |
3. Ο
Επαγγελματικός και Σχολικός Επαγγελματικός Προσανατολισμός |
80 |
80 |
|
80 |
|
84 |
|
β. Ο Σύμβουλος Επαγγελματικού και Σχολικού
Επαγγελματικού Προσανατολισμού |
90 |
97 |
|
Γ.
ΟΙ ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΣΤΗΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΤΩΝ ΑΤΟΜΩΝ ΜΕ
ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΟΡΑΣΗΣ |
103 |
ΜΕΡΟΣ
Β: ΕΡΕΥΝΑ
|
|
|
|
|
|
|
|
107 |
|
107 |
|
108 |
|
108 |
|
|
|
110 |
|
|
|
114 |
|
130 |
|
130 |
|
131 |
|
132 |
|
134 |
|
135 |
|
135 |
|
136 |
|
|
|
|
|
|
|
137 |
|
140 |
|
140 |
|
141 |
|
142 |
|
144 |
|
144 |
|
144 |
|
145 |
|
|
|
146 |
|
2. Οι στάσεις των
εργοδοτών κατά φύλο, ηλικία και επίπεδο σπουδών |
152 |
|
154 |
ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ ΚΥΡΙΩΝ ΟΝΟΜΑΤΩΝ |
165 |
|
|
168 |
|
172 |
|
172 |
|
180 |
|
188 |
|
196 |
|
204 |
|
7. ANOVA-Πίνακες (φύλο,
ηλικία, επίπεδο σπουδών, γεωγραφική προέλευση) |
205 |
222 |
|
|
|
Β.
Η KENDRICK ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΙ ΤΑ
ΠΡΟΦΙΛ ΕΠΙΤΥΧΗΜΕΝΩΝ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΜΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΟΡΑΣΗΣ |
224 |
|
|
Σπουδαστικές εργασίες
στο πλαίσιο του Προγράμματος Μεταπτυχιακών Σπουδών Συμβουλευτικής και
Επαγγελματικού Προσανατολισμού του Τομέα Παιδαγωγικής, του Τμήματος Φιλοσοφίας,
Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας, της Φιλοσοφικής Σχολής του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών):
1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. |
Οι Νέες Τεχνολογίες και τα άτομα με
προβλήματα όρασης. Η επαγγελματική αποκατάσταση των αμεα και ειδικότερα των ατόμων με προβλήματα όρασης. Eric Berne-Συνδιαλεκτική
ανάλυση (Θεωρίες Συμβουλευτικής Ψυχολογίας). Επαγγελματική απασχόληση και
ψυχοσωματική υγεία (ομαδική εργασία-έρευνα με ερωτηματολόγιο). Θεραπεία μέσω της Τέχνης-Παιγνιοθεραπεία. Κακοποίηση-Παραμέληση παιδιού. Αυτοαντίληψη-Αυτογνωσία (ατομικές
ασκήσεις). Επίλυση εσωτερικών συγκρούσεων
(ατομικές ασκήσεις). Επιλογή Προσωπικού. Πληροφόρηση-Αξιολόγηση των
πληροφοριών (ομαδική εργασία-έρευνα με ερωτηματολόγιο). Συγκριτική θεώρηση μεταξύ ελληνικού
και γαλλικού εκπαιδευτικού συστήματος. |