This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

 

 


Οι δραστηριότητες που περιλαμβάνουν τα φύλλα εργασίας που παρατίθενται παρακάτω, στοχεύουν στη γνωριμία και εξοικείωση των μαθητών της Ε' και ΣΤ' τάξης με τις βασικές έννοιες του προγραμματισμού, μέσω του φιλικού και εύχρηστου περιβάλλοντος του Scratch. Σε πρώτο στάδιο οι μαθητές έρχονται σε θέση να κατανοήσουν την έννοια του προγραμματισμού και του προγράμματος, ενώ παράλληλα γνωρίζουν το προγραμματιστικό περιβάλλον του Scratch. Κάθε δραστηριότητα μπορεί να υλοποιηθεί σε μία διδακτική ώρα. Όσο αφορά το Πρόγραμμα Σπουδών για το αντικείμενο των Τ.Π.Ε. στα Ε.Α.Ε.Π. δημοτικά σχολεία, η συνολική υλοποίηση των δραστηριοτήτων εντάσσεται στην ενότητα "Προγραμματίζω τον υπολογιστή" του άξονα "Διερευνώ, ανακαλύπτω και λύνω προβλήματα με ΤΠΕ".

Οι συγκεκριμένες δραστηριότητες αποτελούν τον προπομπό ενασχόλησης με την εκπαιδευτική ρομποτική, όπου οι μαθητές καλούνται να κατανοήσουν την αλληλεπίδραση ρομποτικών μοντέλων και προγραμματιστικών σεναρίων. Περισσότερες πληροφορίες για την εκπαιδευτική ρομποτική θα βρείτε ακολουθώντας από το μενού "Εκπαιδευτικό Υλικό" την κατηγορία "Εκπαιδευτική Ρομποτική", όπου εκεί διατίθενται και σχετικά φύλλα εργασίας.

Φύλλα εργασίας για το Scratch

 

Ελεύθερο Λογισμικό

Εικονικές Περιηγήσεις

Μετράμε το μέγεθος μιας οθόνης

  1. Μετράμε (με μέτρο, χάρακα κ.λ.π.) το μήκος της διαγωνίου του γυάλινου πλαισίου της οθόνης (σε εκατοστά, αλλιώς αν διαθέτουμε μέτρο με ίντσες τότε παραλείπουμε το επόμενο βήμα).
  2. Διαιρούμε τον αριθμό που βρήκαμε με τον αριθμό 2,54. Το αποτέλεσμα αυτής της διαίρεσης είναι οι ίντσες της οθόνης.
 

Το quiz του Διαδικτύου

Η ώρα του κώδικα

 

European School Radio

Joomla templates by Joomlashine