Ερωτήσεις για το σπίτι στο 2ο κεφ
Θεωρώ ότι οι εργασίες για το σπίτι πρέπει να γίνονται μετά τη μελέτη και με κλειστό το βιβλίο.
Προφανώς αυτό δεν μπορώ να το ελέγξω.
Το θέμα είναι να μάθετε και όχι να μου δείξετε ότι το έχετε μάθει?
Καλή δύναμη.
Θεωρία
Παρουσιάσεις σε ppt από τα μαθήματα στην τάξη
1. Αντιγραφή Εικονικό εργαστήριο για την έκφραση γονιδίου
2. Η ροή της γενετικής πληροφορίας Εικονικό εργαστήριο για την PCR
Θέματα πανελλαδικών και όχι μόνο...
Θέματα Πανελλαδικών στο δεύτερο κεφάλαιο από τα Γενικά Λύκεια, αλλά και τα εσπερινά καθώς και από επαναληπτικές εξετάσεις από το 2005 έως και σήμερα.
Τα θέματα είναι σε δύο ομάδες. Η πρώτη περιέχει τα θέματα από το 1ο και 2ο θέμα των εξετάσεων, με ερωτήσεις γνωστικού επιπέδου και η δεύτερη ομάδα τα θέματα από το 3ο και 4ο θέμα με ερωτήσεις κατανόησης.
Τα θέματα της πρώτης ομάδς είναι εδώ.
Τα θέματα της δεύτερης ομάδας σε μορφή pdf είναι εδώ.
1. Ερωτήσεις στην αντιγραφή από πανελλαδικές και όχι μόνο... (στο μάθημα)
2. Ερωτήσεις στο 2ο κεφ. από τις πανελλαδικές και όχι μόνο...(στο μάθημα)
Αντιγραφή, έκφραση και ρύθμιση της γενετικής πληροφορίας
2η εργασία
Δίνεται ένα τμήμα δίκλωνου DNA που περιέχει δύο(2) γονίδια(χωρίς εσώνια) τα οποία έχουν την πληροφορία για τη σύνθεση
δύο(2) μικρών πεπτιδίων.
α. Να γράψετε την αλληλουχία των βάσεων της κωδικής αλυσίδας αυτών των γονιδίων οι οποίες αντιστοιχούν στις5΄ αμετάφραστες περιοχές
των μορίωνmRNA τα οποία προκύπτουν από την μεταγραφή αυτών των γονιδίων. Να αιτιολογήσετε την απάντησή σας
β. Να δηλώσετε σε ποια από τις θέσεις Γ, Δ της Εικόνας1, θα προσδεθεί η RNA πολυμεράση, με τη βοήθεια μεταγραφικών παραγόντων, κατά τη
μεταγραφή της γενετικής πληροφορίας αυτών των γονιδίων και να αιτιολογήσετε τις επιλογές σας.