Η καταλάση σε δράση?
Φωτογραφίες από την εργαστηριακή άσκηση στο Β1 και Β4…
Και μετά τι;
Έχουμε κάνει την εργαστηριακή άσκηση αλλά τι καταλάβαμε;
Στην πρώτη σταγόνα αίματος έγινε αιμοσυγκόλληση, γιατί;
Ο καθηγητής προσέθεσε μία σταγόνα αντισώματα Α (αντι-Α) και έχει γίνει αιμοσυγκόλληση με το αίμα του δότη. Αυτό σημαίνει ότι το αίμα πρέπει να έχει αντιγόνα Α τα οποία καταστράφηκαν (έγινε αιμοσυγκόλληση) από τα αντισώματα Α (αντι-Α) που έβαλε ο καθηγητής.
Στη δεύτερη πλακέτα δεν έγινε αιμοσυγκόλληση, γιατί;
Ο καθηγητής στη δεύτερη σταγόνα αίματος προσέθεσε αντισώματα Β (αντι-Β) και δεν έγινε αιμοσυγκόλληση προφανώς γιατί στο αίμα του δότη δεν υπάρχουν αντιγόνα Β. Αν υπήρχαν στο αίμα του δότη αντιγόνα Β αυτά θα καταστρεφόταν (αιμοσυγκόλληση) από τα αντισώματα Β (αντι-Β) που έβαλε ο καθηγητής μας.
Στην Τρίτη πλακέτα έγινε αιμοσυγκόλληση γιατί προφανώς το αίμα του δότη έχει αντιγόνα D (Rhesus) τα οποία καταστράφηκαν (αιμοσυγκόλληση) από τα αντισώματα D (αντι-R) που προσέθεσε ο καθηγητής
Άρα στο αίμα του δότη υπάρχουν: αντιγόνα Α και αντιγόνα Rh και έτσι η ομάδα του θα είναι Α Rh+
Ώσμωση και Διάχυση
Από την εργαστηριακή άσκηση για την ώσμωση και τη διάχυση με την «πατάτα» στο Β1.
Παρατήρηση μονίμων παρασκευασμάτων
Μικροσκοπική παρατήρηση μονίμων παρασκευασμάτων κυττάρων και ιστών
Το φύλλο εργασίας της άσκησης
Σελίδα 2 από 2
- Έναρξη
- Προηγούμενο
- 1
- 2
- Επόμενο
- Τέλος