^Back To Top

foto1 foto2 foto3 foto4 foto5
  • Έκθεση Τεχνολογίας (1).jpg
  • Έκθεση Τεχνολογίας (2).JPG
  • Έκθεση Τεχνολογίας (3).JPG
  • Έκθεση Τεχνολογίας (4).JPG
  • Έκθεση Τεχνολογίας (5).JPG
  • Έκθεση Τεχνολογίας (6).JPG
  • Έκθεση Τεχνολογίας (7).JPG
  • Έκθεση Τεχνολογίας (8).JPG
  • Έκθεση Τεχνολογίας (9).JPG
  • Α΄ Γυμνασίου Κατούνα 2011-12(1).JPG
  • Α΄ Γυμνασίου Κατούνα 2011-12(2).JPG
  • Α΄ Γυμνασίου Κατούνα 2011-12(3).JPG
  • Α΄ Γυμνασίου Κατούνα 2011-12(4).JPG
  • Α΄ Γυμνασίου Κατούνα 2011-12(5).JPG
  • Α΄ Γυμνασίου Κατούνα 2011-12(6).JPG
  • Α΄ Γυμνασίου Κατούνα 2012-13 (1).JPG
  • Α΄ Γυμνασίου Κατούνα 2012-13 (2).JPG
  • Α΄ Γυμνασίου Κατούνα 2012-13 (3).JPG
  • Α΄ Γυμνασίου Κατούνα 2012-13 (4).JPG
  • Α΄ Γυμνασίου Κατούνα 2012-13 (5).JPG
  • Α΄ Γυμνασίου Κατούνα 2012-13 (6).JPG
  • Α΄ Γυμνασίου Λουτρού 2010-11 (1).JPG
  • Α΄ Γυμνασίου Λουτρού 2010-11 (2).JPG
  • Α΄ Γυμνασίου Λουτρού 2010-11 (3).JPG
  • Α΄ Γυμνασίου Λουτρού 2010-11 (4).JPG
  • Α΄ Γυμνασίου Λουτρού 2010-11 (5).JPG
  • Α΄ Γυμνασίου Λουτρού 2010-11 (6).JPG
  • Α΄ Γυμνασίου Λουτρού 2010-11 (7).JPG
  • Α΄ Γυμνασίου Λουτρού 2010-11 (8).JPG
  • Α΄ Γυμνασίου Λουτρού 2010-11 (9).JPG
  • Α΄ Γυμνασίου Λουτρού 2011-12 (1).JPG
  • Α΄ Γυμνασίου Λουτρού 2011-12 (2).JPG
  • Α΄ Γυμνασίου Λουτρού 2011-12 (3).JPG
  • Α΄ Γυμνασίου Λουτρού 2011-12 (4).JPG
  • Α΄ Γυμνασίου Λουτρού 2011-12 (5).JPG
  • Α΄ Γυμνασίου Λουτρού 2011-12 (6).JPG
  • Α΄ Γυμνασίου Λουτρού 2011-12 (7).JPG
  • Α΄ Γυμνασίου Λουτρού 2011-12 (8).JPG
  • Α΄ Γυμνασίου Λουτρού 2011-12 (9).JPG
  • Α΄ Γυμνασίου Λουτρού 2012-13 (1).JPG
  • Α΄ Γυμνασίου Λουτρού 2012-13(2).JPG
  • Α΄ Γυμνασίου Λουτρού 2012-13(3).JPG
  • Α΄ Γυμνασίου Λουτρού 2012-13(4).JPG
  • Α΄ Γυμνασίου Λουτρού 2012-13(5).JPG
  • Α΄ Γυμνασίου Λουτρού 2012-13(6).JPG
  • Α΄ Γυμνασίου Λουτρού 2013-14 (1).jpg
  • Α΄ Γυμνασίου Λουτρού 2013-14 (2).jpg
  • Α΄ Γυμνασίου Λουτρού 2013-14 (3).jpg
  • Α΄ Γυμνασίου Λουτρού 2013-14 (4).jpg
  • Α΄ Γυμνασίου Λουτρού 2013-14 (5).JPG
  • Α΄ Γυμνασίου Λουτρού 2013-14 (6).JPG
  • Α΄ Γυμνασίου Λουτρού 2014-15 (1).JPG
  • Α΄ Γυμνασίου Λουτρού 2014-15 (2).JPG
  • Α΄ Γυμνασίου Λουτρού 2014-15 (3).JPG
  • Α΄ Γυμνασίου Λουτρού 2014-15 (4).JPG
  • Α΄ Γυμνασίου Λουτρού 2014-15 (5).JPG
  • Α΄ Γυμνασίου Λουτρού 2014-15 (6).JPG
  • Αεροδρόμιο Ε.Βενιζέλος 2010-11 Β2.JPG
  • Αεροδρόμιο Ε.Βενιζέλος 2010-11 Λουτρό.JPG
  • Αεροδρόμιο Ε.Βενιζέλος 2010-11.JPG
  • Αρχαιολογικό Μουσείο Άρτας 2012-13 Β1.JPG
  • Αρχαιολογικό Μουσείο Άρτας 2012-13 Λουτρό.JPG
  • Αρχαιολογικό Μουσείο Άρτας 2012-13.JPG
  • Βιοκλιματικό Γυμνάσιο Λουτρού 2012-13 Γ περιβαλλοντικό.JPG
  • Βιοκλιματικό Γυμνάσιο Λουτρού 2012-13 Λουτρό.JPG
  • Βιοκλιματικό Γυμνάσιο Λουτρού 2012-13.JPG
  • Βουλή 2014-15 Β1.JPG
  • Βουλή 2014-15 Λουτρό.JPG
  • Βουλή 2014-15.JPG
  • Γήπεδο Παναιτωλικού 2012-13 Β2.JPG
  • Γήπεδο Παναιτωλικού 2012-13 Λουτρό.JPG
  • Γήπεδο Παναιτωλικού 2012-13.JPG
  • Γυμνάσιο Κατούνας 2012-13 Β2.JPG
  • Γυμνάσιο Κατούνας 2012-13 Κατούνα.JPG
  • Γυμνάσιο Κατούνας 2012-13.JPG
  • Διάφορες κατασκευές Β΄ Γυμνασίου (1).JPG
  • Διάφορες κατασκευές Β΄ Γυμνασίου (2).JPG
  • Διάφορες κατασκευές Β΄ Γυμνασίου (3).JPG
  • Διάφορες κατασκευές Β΄ Γυμνασίου (4).JPG
  • Διάφορες κατασκευές Β΄ Γυμνασίου (5).JPG
  • Διάφορες κατασκευές Β΄ Γυμνασίου (6).JPG
  • Διάφορες κατασκευές Β΄ Γυμνασίου (7).JPG
  • Διάφορες κατασκευές Β΄ Γυμνασίου (8).JPG
  • Διάφορες κατασκευές Β΄ Γυμνασίου (9).JPG
  • Ιππικό κέντρο Μαρκόπουλου 2014-15 Β2.JPG
  • Ιππικό κέντρο Μαρκόπουλου 2014-15 Λουτρό.JPG
  • Ιππικό κέντρο Μαρκόπουλου 2014-15.JPG
  • Μουσείο Λούβρου 2013-14 Β1.jpg
  • Μουσείο Λούβρου 2013-14 Λουτρό.jpg
  • Μουσείο Λούβρου 2013-14.jpg
  • Νέο Μουσείο Ακρόπολης 2010-11 Β1.JPG
  • Νέο Μουσείο Ακρόπολης 2010-11 Λουτρό.JPG
  • Νέο Μουσείο Ακρόπολης 2010-11.JPG
  • Ξενοδοχείο Dubai 2013-14 Β2.jpg
  • Ξενοδοχείο Dubai 2013-14 Λουτρό.jpg
  • Ξενοδοχείο Dubai 2013-14.jpg

Τεχνολογία Α' Γυμνασίου

Τεχνολογία Β' Γυμνασίου

Πολιτισμός και δραστηριότητες Τέχνης

Site Γυμνασίου Λουτρού

Blog Α' Γυμνασίου

000112019
Today
Yesterday
This Week
This Month
All days
1
47
48
919
112019

Your IP: 10.2.34.11

We have 3 guests and no members online

   Η εργασία ΕΙΝΑΙ ΑΤΟΜΙΚΗ και υποβάλλεται  σε συγκεκριμένη   προθεσμία και με συγκεκριμένη δομή/μορφή/διάταξη.

  • Ο τίτλος πρέπει να είναι συγκεκριμένος.
  • Όχι «ξύλινη» γλώσσα. Γράφετε εσείς, όχι κάποιος άλλος.
  • Όχι αντιγραφές και συρραφές από το Διαδίκτυο. Συλλέγουμε πληροφορίες, τις μελετάμε, διαλέγουμε τα μέρη που μας ενδιαφέρουν και τα επεξεργαζόμαστε σε σχέση με το αντικείμενο που διαλέξαμε. Οι απλές εκτυπώσεις (download + copy-paste) από το Διαδίκτυο δε λαμβάνονται υπ? όψη.
  • Η εργασία πρέπει να έχει 1000- 1500 λέξεις συνολικά, προτιμότερο γραμμένη σε Word με γραμματοσειρά 12 και singlespacing. Χειρόγραφες εργασίες και διαγράμματα είναι δεκτά (αλλά λάβετε υπ? όψη σας ότι θα πρέπει να ξαναγράφονται όλα από την αρχή μετά από κάθε διόρθωση).
  • Κάθε μέρος από τα παραπάνω αρχίζει σε νέα σελίδα.
  • Τα διαγράμματα να είναι  μεγάλα και ευκρινή.
  • Η σταδιακή εξέλιξη της εργασίας σας θα παρακολουθείται στην τάξη. Πρέπει να φέρνετε στο μάθημα το φάκελο με την τελευταία μορφή και εκτύπωσή της  για έλεγχο και διορθώσεις.

Στις παρουσιάσεις στην τάξη:

  • Σε κάθε μαθητή θα δοθεί χρόνος παρουσίασης λίγων λεπτών
  • Θα χρησιμοποιηθεί οπωσδήποτε Powerpoint.
  • Αυτοσχεδιάστε στην παρουσίασή σας και επιμείνετε στα κύρια σημεία.
  • Σιγουρευτείτε ότι καταλαβαίνετε τι λέτε όταν παρουσιάζετε.
  • ΜΗ διαβάζετε από γραπτό κείμενο όταν παρουσιάζετε!

Η δομή της εργασίας σας θα είναι η ακόλουθη:

  1. Τυποποιημένο εξώφυλλο (ακολουθεί δείγμα) όπου αναγράφονται τα στοιχεία σας και ο τίτλος:  (10-15 λέξεις, ακριβής, συγκεκριμένος, να αναφέρει τις μεταβλητές και ίσως τα όρια της έρευνας σας).
  1. Πίνακας περιεχομένων: με αριθμούς σελίδων στις οποίες βρίσκεται το κάθε τμήμα.
  1. Περίληψη:  150-200 λέξεις που περιγράφει τι και πως ερευνήθηκε και τι τελικά προέκυψε.  
  1. Εισαγωγή:  πού περιλαμβάνει την παρουσίαση του προβλήματος, ποιες είναι οι μεταβλητές, η υπόθεση της έρευνας, πώς σκοπεύουμε να γίνουν οι μετρήσεις, ποιος ο σκοπός της έρευνας, που μπορεί να είναι χρήσιμα τα αποτελέσματα (κοινωνικές ανάγκες που εξυπηρετεί), ποιοι παράγοντες δεν την επηρεάζουν και εκλαμβάνονται ως σταθερές, τα όρια της έρευνας (δηλ. από τι επηρεάζεται η αξιοπιστία της).
  1. Ερευνητικό μέρος:  Το κυρίως τμήμα (δηλαδή η «ψυχή» ) της εργασίας σας με θεωρητικό και πειραματικό μέρος, μεθοδολογία, διαδικασία λήψης μετρήσεων, ανάλυση παραμέτρων, ποια υλικά και διατάξεις χρησιμοποιήθηκαν, πίνακες, διαγράμματα, κλπ.
  1. Συμπεράσματα και προτάσεις με αποδοχή ή όχι της αρχικής υπόθεσης, προτάσεις για νέα έρευνα από άλλους μαθητές.
  1. Βιβλιογραφία: Από που ακριβώς πήρατε πληροφορίες, βιβλία, εγκυκλοπαίδειες, ιστοσελίδες. Για κάθε βιβλίο/περιοδικό/πηγή αναγράφεται κατά σειρά το επίθετο και το όνομα του συγγραφέα,, ο τίτλος συγγράμματος, ο εκδοτικός οίκος, η ημερομηνία έκδοσης, οι συγκεκριμένες σελίδες που αναφέρεστε. Από το Internet, δίνετε το ακριβές URL.
  1. Παραρτήματα:  περιλαμβάνουν υλικό πού δεν νομίζετε ότι πρέπει να συμπεριληφθεί στην κυρίως εργασία (π.χ. παραπλήσια ερευνητικά δεδομένα).

 

Weather by Freemeteo.com