^Back To Top

foto1 foto2 foto3 foto4 foto5
  • Έκθεση Τεχνολογίας (1).jpg
  • Έκθεση Τεχνολογίας (2).JPG
  • Έκθεση Τεχνολογίας (3).JPG
  • Έκθεση Τεχνολογίας (4).JPG
  • Έκθεση Τεχνολογίας (5).JPG
  • Έκθεση Τεχνολογίας (6).JPG
  • Έκθεση Τεχνολογίας (7).JPG
  • Έκθεση Τεχνολογίας (8).JPG
  • Έκθεση Τεχνολογίας (9).JPG
  • Α΄ Γυμνασίου Κατούνα 2011-12(1).JPG
  • Α΄ Γυμνασίου Κατούνα 2011-12(2).JPG
  • Α΄ Γυμνασίου Κατούνα 2011-12(3).JPG
  • Α΄ Γυμνασίου Κατούνα 2011-12(4).JPG
  • Α΄ Γυμνασίου Κατούνα 2011-12(5).JPG
  • Α΄ Γυμνασίου Κατούνα 2011-12(6).JPG
  • Α΄ Γυμνασίου Κατούνα 2012-13 (1).JPG
  • Α΄ Γυμνασίου Κατούνα 2012-13 (2).JPG
  • Α΄ Γυμνασίου Κατούνα 2012-13 (3).JPG
  • Α΄ Γυμνασίου Κατούνα 2012-13 (4).JPG
  • Α΄ Γυμνασίου Κατούνα 2012-13 (5).JPG
  • Α΄ Γυμνασίου Κατούνα 2012-13 (6).JPG
  • Α΄ Γυμνασίου Λουτρού 2010-11 (1).JPG
  • Α΄ Γυμνασίου Λουτρού 2010-11 (2).JPG
  • Α΄ Γυμνασίου Λουτρού 2010-11 (3).JPG
  • Α΄ Γυμνασίου Λουτρού 2010-11 (4).JPG
  • Α΄ Γυμνασίου Λουτρού 2010-11 (5).JPG
  • Α΄ Γυμνασίου Λουτρού 2010-11 (6).JPG
  • Α΄ Γυμνασίου Λουτρού 2010-11 (7).JPG
  • Α΄ Γυμνασίου Λουτρού 2010-11 (8).JPG
  • Α΄ Γυμνασίου Λουτρού 2010-11 (9).JPG
  • Α΄ Γυμνασίου Λουτρού 2011-12 (1).JPG
  • Α΄ Γυμνασίου Λουτρού 2011-12 (2).JPG
  • Α΄ Γυμνασίου Λουτρού 2011-12 (3).JPG
  • Α΄ Γυμνασίου Λουτρού 2011-12 (4).JPG
  • Α΄ Γυμνασίου Λουτρού 2011-12 (5).JPG
  • Α΄ Γυμνασίου Λουτρού 2011-12 (6).JPG
  • Α΄ Γυμνασίου Λουτρού 2011-12 (7).JPG
  • Α΄ Γυμνασίου Λουτρού 2011-12 (8).JPG
  • Α΄ Γυμνασίου Λουτρού 2011-12 (9).JPG
  • Α΄ Γυμνασίου Λουτρού 2012-13 (1).JPG
  • Α΄ Γυμνασίου Λουτρού 2012-13(2).JPG
  • Α΄ Γυμνασίου Λουτρού 2012-13(3).JPG
  • Α΄ Γυμνασίου Λουτρού 2012-13(4).JPG
  • Α΄ Γυμνασίου Λουτρού 2012-13(5).JPG
  • Α΄ Γυμνασίου Λουτρού 2012-13(6).JPG
  • Α΄ Γυμνασίου Λουτρού 2013-14 (1).jpg
  • Α΄ Γυμνασίου Λουτρού 2013-14 (2).jpg
  • Α΄ Γυμνασίου Λουτρού 2013-14 (3).jpg
  • Α΄ Γυμνασίου Λουτρού 2013-14 (4).jpg
  • Α΄ Γυμνασίου Λουτρού 2013-14 (5).JPG
  • Α΄ Γυμνασίου Λουτρού 2013-14 (6).JPG
  • Α΄ Γυμνασίου Λουτρού 2014-15 (1).JPG
  • Α΄ Γυμνασίου Λουτρού 2014-15 (2).JPG
  • Α΄ Γυμνασίου Λουτρού 2014-15 (3).JPG
  • Α΄ Γυμνασίου Λουτρού 2014-15 (4).JPG
  • Α΄ Γυμνασίου Λουτρού 2014-15 (5).JPG
  • Α΄ Γυμνασίου Λουτρού 2014-15 (6).JPG
  • Αεροδρόμιο Ε.Βενιζέλος 2010-11 Β2.JPG
  • Αεροδρόμιο Ε.Βενιζέλος 2010-11 Λουτρό.JPG
  • Αεροδρόμιο Ε.Βενιζέλος 2010-11.JPG
  • Αρχαιολογικό Μουσείο Άρτας 2012-13 Β1.JPG
  • Αρχαιολογικό Μουσείο Άρτας 2012-13 Λουτρό.JPG
  • Αρχαιολογικό Μουσείο Άρτας 2012-13.JPG
  • Βιοκλιματικό Γυμνάσιο Λουτρού 2012-13 Γ περιβαλλοντικό.JPG
  • Βιοκλιματικό Γυμνάσιο Λουτρού 2012-13 Λουτρό.JPG
  • Βιοκλιματικό Γυμνάσιο Λουτρού 2012-13.JPG
  • Βουλή 2014-15 Β1.JPG
  • Βουλή 2014-15 Λουτρό.JPG
  • Βουλή 2014-15.JPG
  • Γήπεδο Παναιτωλικού 2012-13 Β2.JPG
  • Γήπεδο Παναιτωλικού 2012-13 Λουτρό.JPG
  • Γήπεδο Παναιτωλικού 2012-13.JPG
  • Γυμνάσιο Κατούνας 2012-13 Β2.JPG
  • Γυμνάσιο Κατούνας 2012-13 Κατούνα.JPG
  • Γυμνάσιο Κατούνας 2012-13.JPG
  • Διάφορες κατασκευές Β΄ Γυμνασίου (1).JPG
  • Διάφορες κατασκευές Β΄ Γυμνασίου (2).JPG
  • Διάφορες κατασκευές Β΄ Γυμνασίου (3).JPG
  • Διάφορες κατασκευές Β΄ Γυμνασίου (4).JPG
  • Διάφορες κατασκευές Β΄ Γυμνασίου (5).JPG
  • Διάφορες κατασκευές Β΄ Γυμνασίου (6).JPG
  • Διάφορες κατασκευές Β΄ Γυμνασίου (7).JPG
  • Διάφορες κατασκευές Β΄ Γυμνασίου (8).JPG
  • Διάφορες κατασκευές Β΄ Γυμνασίου (9).JPG
  • Ιππικό κέντρο Μαρκόπουλου 2014-15 Β2.JPG
  • Ιππικό κέντρο Μαρκόπουλου 2014-15 Λουτρό.JPG
  • Ιππικό κέντρο Μαρκόπουλου 2014-15.JPG
  • Μουσείο Λούβρου 2013-14 Β1.jpg
  • Μουσείο Λούβρου 2013-14 Λουτρό.jpg
  • Μουσείο Λούβρου 2013-14.jpg
  • Νέο Μουσείο Ακρόπολης 2010-11 Β1.JPG
  • Νέο Μουσείο Ακρόπολης 2010-11 Λουτρό.JPG
  • Νέο Μουσείο Ακρόπολης 2010-11.JPG
  • Ξενοδοχείο Dubai 2013-14 Β2.jpg
  • Ξενοδοχείο Dubai 2013-14 Λουτρό.jpg
  • Ξενοδοχείο Dubai 2013-14.jpg

Τεχνολογία Α' Γυμνασίου

Τεχνολογία Β' Γυμνασίου

Πολιτισμός και δραστηριότητες Τέχνης

Site Γυμνασίου Λουτρού

Blog Α' Γυμνασίου

000227082
Today
Yesterday
This Week
This Month
All days
72
52
319
3317
227082

Your IP: 10.2.5.13

We have 4 guests and no members online

Παράδειγμα 1ο: Ένα ενδιαφέρον θέμα είναι το τι θα συμβεί αν ένας  μετεωρίτης πέσει με ορμή στη Γη. Υποθέτουμε λοιπόν ότι προκειμένου να σχεδιαστούν έργα θωράκισης του πληθυσμού απέναντι σε μια τέτοια απειλή, θέλουμε - μεταξύ άλλων - να  γνωρίζουμε το πόσο μεγάλος θα είναι ο κρατήρας που θα δημιουργηθεί  από την πρόσκρουση ενός ογκώδους σφαιρικού σώματος που πέφτει με ταχύτητα σε  αμμώδες έδαφος.

  1. Περιγράψτε ένα απλό πείραμα με απλά υλικά που προτείνετε να γίνει ακόμα και στο σπίτι σας. Περιγράψτε τα υλικά και όργανα που χρειάζεστε και το πώς θα γίνουν οι μετρήσεις.
  2. Να σχεδιάσετε διάγραμμα που  θα δείχνει  το πείραμα σας.                                      
  3. Περιγράψτε το πώς θα μετρηθούν οι μεταβλητές «πόσο μεγάλος κρατήρας» και «ταχύτητα» . 
  4. Κάνετε μία υπόθεση  σχετικά με τη σχέση των μεταβλητών πού επιλέξατε στην ερώτηση 3.
  5. Ποιες είναι οι ελεγχόμενες μεταβλητές στο πείραμά σας;
  6. Προτείνετε ένα κατάλληλο τίτλο για την έρευνά σας.

     

    Παράδειγμα 2ο : Περιγράψετε ένα απλό πείραμα μέ αντικείμενο το πόσο γρήγορα ταλαντώνεται μια τραμπάλα. Η τραμπάλα μπορεί να είναι μια απλή σανίδα πού ακουμπά σε ένα στερεωμένο κυλινδρικό βαρέλι. Ακολουθήστε τα ακόλουθα βήματα.

    1.     Περιγράψτε ένα απλό πείραμα με απλά υλικά που προτείνετε να γίνει ακόμα και στο σπίτι σας. Επιλέξτε τις μεταβλητές (μπορείτε να αλλάξετε σανίδα ή και βαρέλι), περιγράψτε τα υλικά και όργανα που χρειάζεστε και το πώς θα γίνουν οι μετρήσεις.

    2.    Περιγράψτε το πώς θα μετρηθούν οι μεταβλητές. 

    3.    Κάνετε μία υπόθεση  σχετικά με τη σχέση των μεταβλητών πού επιλέξατε στην ερώτηση 1. Τι διάγραμμα προτείνετε να σχεδιαστεί;

    4.    Ποιες είναι οι ελεγχόμενες μεταβλητές στο πείραμά σας;

    5.    Προτείνετε ένα κατάλληλο τίτλο για την έρευνά σας.

     

    Παράδειγμα 3ο:  Τα φύλλα του κισσού φαίνεται να είναι πιο μεγάλα κοντά στο έδαφος και μικρότερα στο άνω άκρο του φυτού.

    1.     Περιγράψτε ένα απλό πείραμα με απλά μέσα που προτείνετε να γίνει ακόμα και στο σπίτι σας.  Επιλέξτε τις κατάλληλες μεταβλητές και περιγράψτε το πώς θα γίνουν οι μετρήσεις.

    2.    Να σχεδιάσετε διάγραμμα που  θα δείχνει  το πείραμα σας.                                 

    3.    Περιγράψτε το πώς ακριβώς θα μετρηθούν οι μεταβλητές. 

    4.    Κάνετε μία υπόθεση  σχετικά με τη σχέση των μεταβλητών πού επιλέξατε. Τι διάγραμμα προτείνετε να σχεδιαστεί;

    5.    Ποιες είναι οι ελεγχόμενες μεταβλητές στο πείραμά σας;

    6.    Προτείνετε ένα κατάλληλο τίτλο για την έρευνά σας.

 

Weather by Freemeteo.com