^Back To Top

foto1 foto2 foto3 foto4 foto5
  • Έκθεση Τεχνολογίας (1).jpg
  • Έκθεση Τεχνολογίας (2).JPG
  • Έκθεση Τεχνολογίας (3).JPG
  • Έκθεση Τεχνολογίας (4).JPG
  • Έκθεση Τεχνολογίας (5).JPG
  • Έκθεση Τεχνολογίας (6).JPG
  • Έκθεση Τεχνολογίας (7).JPG
  • Έκθεση Τεχνολογίας (8).JPG
  • Έκθεση Τεχνολογίας (9).JPG
  • Α΄ Γυμνασίου Κατούνα 2011-12(1).JPG
  • Α΄ Γυμνασίου Κατούνα 2011-12(2).JPG
  • Α΄ Γυμνασίου Κατούνα 2011-12(3).JPG
  • Α΄ Γυμνασίου Κατούνα 2011-12(4).JPG
  • Α΄ Γυμνασίου Κατούνα 2011-12(5).JPG
  • Α΄ Γυμνασίου Κατούνα 2011-12(6).JPG
  • Α΄ Γυμνασίου Κατούνα 2012-13 (1).JPG
  • Α΄ Γυμνασίου Κατούνα 2012-13 (2).JPG
  • Α΄ Γυμνασίου Κατούνα 2012-13 (3).JPG
  • Α΄ Γυμνασίου Κατούνα 2012-13 (4).JPG
  • Α΄ Γυμνασίου Κατούνα 2012-13 (5).JPG
  • Α΄ Γυμνασίου Κατούνα 2012-13 (6).JPG
  • Α΄ Γυμνασίου Λουτρού 2010-11 (1).JPG
  • Α΄ Γυμνασίου Λουτρού 2010-11 (2).JPG
  • Α΄ Γυμνασίου Λουτρού 2010-11 (3).JPG
  • Α΄ Γυμνασίου Λουτρού 2010-11 (4).JPG
  • Α΄ Γυμνασίου Λουτρού 2010-11 (5).JPG
  • Α΄ Γυμνασίου Λουτρού 2010-11 (6).JPG
  • Α΄ Γυμνασίου Λουτρού 2010-11 (7).JPG
  • Α΄ Γυμνασίου Λουτρού 2010-11 (8).JPG
  • Α΄ Γυμνασίου Λουτρού 2010-11 (9).JPG
  • Α΄ Γυμνασίου Λουτρού 2011-12 (1).JPG
  • Α΄ Γυμνασίου Λουτρού 2011-12 (2).JPG
  • Α΄ Γυμνασίου Λουτρού 2011-12 (3).JPG
  • Α΄ Γυμνασίου Λουτρού 2011-12 (4).JPG
  • Α΄ Γυμνασίου Λουτρού 2011-12 (5).JPG
  • Α΄ Γυμνασίου Λουτρού 2011-12 (6).JPG
  • Α΄ Γυμνασίου Λουτρού 2011-12 (7).JPG
  • Α΄ Γυμνασίου Λουτρού 2011-12 (8).JPG
  • Α΄ Γυμνασίου Λουτρού 2011-12 (9).JPG
  • Α΄ Γυμνασίου Λουτρού 2012-13 (1).JPG
  • Α΄ Γυμνασίου Λουτρού 2012-13(2).JPG
  • Α΄ Γυμνασίου Λουτρού 2012-13(3).JPG
  • Α΄ Γυμνασίου Λουτρού 2012-13(4).JPG
  • Α΄ Γυμνασίου Λουτρού 2012-13(5).JPG
  • Α΄ Γυμνασίου Λουτρού 2012-13(6).JPG
  • Α΄ Γυμνασίου Λουτρού 2013-14 (1).jpg
  • Α΄ Γυμνασίου Λουτρού 2013-14 (2).jpg
  • Α΄ Γυμνασίου Λουτρού 2013-14 (3).jpg
  • Α΄ Γυμνασίου Λουτρού 2013-14 (4).jpg
  • Α΄ Γυμνασίου Λουτρού 2013-14 (5).JPG
  • Α΄ Γυμνασίου Λουτρού 2013-14 (6).JPG
  • Α΄ Γυμνασίου Λουτρού 2014-15 (1).JPG
  • Α΄ Γυμνασίου Λουτρού 2014-15 (2).JPG
  • Α΄ Γυμνασίου Λουτρού 2014-15 (3).JPG
  • Α΄ Γυμνασίου Λουτρού 2014-15 (4).JPG
  • Α΄ Γυμνασίου Λουτρού 2014-15 (5).JPG
  • Α΄ Γυμνασίου Λουτρού 2014-15 (6).JPG
  • Αεροδρόμιο Ε.Βενιζέλος 2010-11 Β2.JPG
  • Αεροδρόμιο Ε.Βενιζέλος 2010-11 Λουτρό.JPG
  • Αεροδρόμιο Ε.Βενιζέλος 2010-11.JPG
  • Αρχαιολογικό Μουσείο Άρτας 2012-13 Β1.JPG
  • Αρχαιολογικό Μουσείο Άρτας 2012-13 Λουτρό.JPG
  • Αρχαιολογικό Μουσείο Άρτας 2012-13.JPG
  • Βιοκλιματικό Γυμνάσιο Λουτρού 2012-13 Γ περιβαλλοντικό.JPG
  • Βιοκλιματικό Γυμνάσιο Λουτρού 2012-13 Λουτρό.JPG
  • Βιοκλιματικό Γυμνάσιο Λουτρού 2012-13.JPG
  • Βουλή 2014-15 Β1.JPG
  • Βουλή 2014-15 Λουτρό.JPG
  • Βουλή 2014-15.JPG
  • Γήπεδο Παναιτωλικού 2012-13 Β2.JPG
  • Γήπεδο Παναιτωλικού 2012-13 Λουτρό.JPG
  • Γήπεδο Παναιτωλικού 2012-13.JPG
  • Γυμνάσιο Κατούνας 2012-13 Β2.JPG
  • Γυμνάσιο Κατούνας 2012-13 Κατούνα.JPG
  • Γυμνάσιο Κατούνας 2012-13.JPG
  • Διάφορες κατασκευές Β΄ Γυμνασίου (1).JPG
  • Διάφορες κατασκευές Β΄ Γυμνασίου (2).JPG
  • Διάφορες κατασκευές Β΄ Γυμνασίου (3).JPG
  • Διάφορες κατασκευές Β΄ Γυμνασίου (4).JPG
  • Διάφορες κατασκευές Β΄ Γυμνασίου (5).JPG
  • Διάφορες κατασκευές Β΄ Γυμνασίου (6).JPG
  • Διάφορες κατασκευές Β΄ Γυμνασίου (7).JPG
  • Διάφορες κατασκευές Β΄ Γυμνασίου (8).JPG
  • Διάφορες κατασκευές Β΄ Γυμνασίου (9).JPG
  • Ιππικό κέντρο Μαρκόπουλου 2014-15 Β2.JPG
  • Ιππικό κέντρο Μαρκόπουλου 2014-15 Λουτρό.JPG
  • Ιππικό κέντρο Μαρκόπουλου 2014-15.JPG
  • Μουσείο Λούβρου 2013-14 Β1.jpg
  • Μουσείο Λούβρου 2013-14 Λουτρό.jpg
  • Μουσείο Λούβρου 2013-14.jpg
  • Νέο Μουσείο Ακρόπολης 2010-11 Β1.JPG
  • Νέο Μουσείο Ακρόπολης 2010-11 Λουτρό.JPG
  • Νέο Μουσείο Ακρόπολης 2010-11.JPG
  • Ξενοδοχείο Dubai 2013-14 Β2.jpg
  • Ξενοδοχείο Dubai 2013-14 Λουτρό.jpg
  • Ξενοδοχείο Dubai 2013-14.jpg

Τεχνολογία Α' Γυμνασίου

Τεχνολογία Β' Γυμνασίου

Πολιτισμός και δραστηριότητες Τέχνης

Μενού Προγράμματα

Site Γυμνασίου Λουτρού

Blog Α' Γυμνασίου

000229256
Today
Yesterday
This Week
This Month
All days
222
193
792
1925
229256

Your IP: 10.2.5.13

We have 4 guests and no members online

 

Α. Ο Επαγγελματικός Προσανατολισμός είναι μια διαδικασία, η οποία έχει ως σκοπό να βοηθήσει τους μαθητές να συνειδητοποιήσουν τις κλίσεις και να αναπτύξουν τις δεξιότητές τους, ώστε να μπορούν οι ίδιοι να διαχειρίζονται τα θέματα της προσωπικής και επαγγελματικής τους ανάπτυξης.

Τα 79 Κέντρα Συμβουλευτικής και Προσανατολισμού (ΚΕΣΥΠ), εξυπηρετούν μαθητές, νέους έως 25 ετών, γονείς ? κηδεμόνες και εκπαιδευτικούς.

Ο ρόλος των ΚΕΣΥΠ είναι η παροχή συμβουλευτικής στήριξης στους μαθητές, γονείς και καθηγητές σχετικά με θέματα σταδιοδρομίας (εκπαιδευτικής, επαγγελματικής) και κοινωνικής ανάπτυξης, καθώς και έγκυρης πληροφόρησης-τεκμηρίωσης σε μαθητές, μαθήτριες κ.α. σχετικά με θέματα εκπαιδευτικών και επαγγελματικών διεξόδων.

Επιπλέον, τα ΚΕΣΥΠ συντονίζουν την εφαρμογή του ΣΕΠ στα σχολεία της αρμοδιότητάς τους, συνεργάζονται με τους εκπαιδευτικούς, που εφαρμόζουν το θεσμό του ΣΕΠ, παρέχουν συμβουλευτική στήριξη σε νέους μέχρι 25 ετών και σε γονείς σχετικά με θέματα Επαγγελματικού Προσανατολισμού. Τέλος, οργανώνουν δραστηριότητες σχετικές με τον Επαγγελματικό Προσανατολισμό, επιμορφωτικά σεμινάρια για τους καθηγητές ΣΕΠ και συνεργάζονται με φορείς της σχολικής κοινότητας και κοινωνικούς εταίρους (οικονομικούς, εκπαιδευτικούς, πολιτιστικούς φορείς κ.α.).

Β. Ο θεσμός του Επαγγελματικού Προσανατολισμού εφαρμόζεται τόσο στην τάξη, στο πλαίσιο των ωρολογίων προγραμμάτων της Γ' τάξης Γυμνασίου, όσο και στο πλαίσιο υλοποίησης προγραμμάτων Αγωγής Σταδιοδρομίας.

Οι Σύμβουλοι ΣΕΠ που υπηρετούν στα ΚΕΣΥΠ της χώρας, ενημερώνουν και υποστηρίζουν τους ενδιαφερόμενους εκπαιδευτικούς και γενικότερα συνεργάζονται τόσο στο στάδιο του σχεδιασμού όσο και σε αυτό της υλοποίησης προγραμμάτων Αγωγής Σταδιοδρομίας.

 Στη φάση του σχεδιασμού των προγραμμάτων, υπάρχει η δυνατότητα ενημέρωσης των ενδιαφερόμενων εκπαιδευτικών από τα αρχεία παλαιότερων προγραμμάτων, που τηρούν τα ΚΕΣΥΠ, ώστε να διευκολύνεται η επαφή των ενδιαφερόμενων με εκπαιδευτικούς, που έχουν εμπειρία υλοποίησης προγραμμάτων Α.Σ. .

Οι εκπαιδευτικοί που σχεδιάζουν να υλοποιήσουν πρόγραμμα Αγωγής Σταδιοδρομίας, υποβάλλουν στη Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, όπου ανήκει το σχολείο στο οποίο υπηρετούν, το επισυναπτόμενο Σχέδιο Υποβολής Προγράμματος (ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ 2), αφού προηγουμένως ενημερώσουν το ΚΕΣΥΠ της περιοχής τους.

Μετά την έγκριση των προγραμμάτων Α.Σ., ενημερώνονται από την επιτροπή και μέσω της Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης τα αρμόδια ΚΕΣΥΠ, τα οποία και διατηρούν Αρχείο Υλοποίησης Προγραμμάτων Αγωγής Σταδιοδρομίας για τα σχολεία αρμοδιότητάς τους. Στη συνέχεια τα ΚΕΣΥΠ αποστέλλουν στη Δ/νση Συμβουλευτικού Επαγγελματικού Προσανατολισμού & Εκπαιδευτικών Δραστηριοτήτων, Τμήμα Α΄ ΣΕΠ, πίνακα των εγκεκριμένων προγραμμάτων Αγωγής Σταδιοδρομίας ταχυδρομικά και ηλεκτρονικά στο e-mailsep@minedu.gov.gr.

Κατά τη διάρκεια υλοποίησης του εγκεκριμένου προγράμματος, η παιδαγωγική ομάδα (εκπαιδευτικοί ή και οι μαθητές) μπορεί να συνεργαστεί και με φορείς εκπαίδευσης, απασχόλησης, πρόνοιας, τοπικής αυτοδιοίκησης κ.ά., να πραγματοποιήσει επισκέψεις, ενημερωτικές συναντήσεις, τηλεφωνικές, γραπτές και διαδικτυακές επικοινωνίες, μικρές έρευνες πεδίου, συνεντεύξεις, μικρά project, και ό,τι άλλο κριθεί απαραίτητο και ωφέλιμο για την αποτελεσματικότητα του προγράμματος.

 

H παρουσίαση των υλοποιημένων προγραμμάτων Αγωγής Σταδιοδρομίας μπορεί να γίνει είτε αυτόνομα στο πλαίσιο των γενικότερων εκδηλώσεων του σχολείου, είτε να συμπεριληφθεί στις δραστηριότητες των «Ημερών Σταδιοδρομίας», σύμφωνα με την με αριθμ. πρωτ. Γ2/5088/1-10-01 Υ.Α. «Οργάνωση Εκδηλώσεων με θέμα ?Ημέρες Σταδιοδρομίας?» στις σχολικές μονάδες Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης» και στοδιήμεροπαρουσίασης-προβολής των προγραμμάτων του σχολείου.

Weather by Freemeteo.com