^Back To Top

foto1 foto2 foto3 foto4 foto5
  • Έκθεση Τεχνολογίας (1).jpg
  • Έκθεση Τεχνολογίας (2).JPG
  • Έκθεση Τεχνολογίας (3).JPG
  • Έκθεση Τεχνολογίας (4).JPG
  • Έκθεση Τεχνολογίας (5).JPG
  • Έκθεση Τεχνολογίας (6).JPG
  • Έκθεση Τεχνολογίας (7).JPG
  • Έκθεση Τεχνολογίας (8).JPG
  • Έκθεση Τεχνολογίας (9).JPG
  • Α΄ Γυμνασίου Κατούνα 2011-12(1).JPG
  • Α΄ Γυμνασίου Κατούνα 2011-12(2).JPG
  • Α΄ Γυμνασίου Κατούνα 2011-12(3).JPG
  • Α΄ Γυμνασίου Κατούνα 2011-12(4).JPG
  • Α΄ Γυμνασίου Κατούνα 2011-12(5).JPG
  • Α΄ Γυμνασίου Κατούνα 2011-12(6).JPG
  • Α΄ Γυμνασίου Κατούνα 2012-13 (1).JPG
  • Α΄ Γυμνασίου Κατούνα 2012-13 (2).JPG
  • Α΄ Γυμνασίου Κατούνα 2012-13 (3).JPG
  • Α΄ Γυμνασίου Κατούνα 2012-13 (4).JPG
  • Α΄ Γυμνασίου Κατούνα 2012-13 (5).JPG
  • Α΄ Γυμνασίου Κατούνα 2012-13 (6).JPG
  • Α΄ Γυμνασίου Λουτρού 2010-11 (1).JPG
  • Α΄ Γυμνασίου Λουτρού 2010-11 (2).JPG
  • Α΄ Γυμνασίου Λουτρού 2010-11 (3).JPG
  • Α΄ Γυμνασίου Λουτρού 2010-11 (4).JPG
  • Α΄ Γυμνασίου Λουτρού 2010-11 (5).JPG
  • Α΄ Γυμνασίου Λουτρού 2010-11 (6).JPG
  • Α΄ Γυμνασίου Λουτρού 2010-11 (7).JPG
  • Α΄ Γυμνασίου Λουτρού 2010-11 (8).JPG
  • Α΄ Γυμνασίου Λουτρού 2010-11 (9).JPG
  • Α΄ Γυμνασίου Λουτρού 2011-12 (1).JPG
  • Α΄ Γυμνασίου Λουτρού 2011-12 (2).JPG
  • Α΄ Γυμνασίου Λουτρού 2011-12 (3).JPG
  • Α΄ Γυμνασίου Λουτρού 2011-12 (4).JPG
  • Α΄ Γυμνασίου Λουτρού 2011-12 (5).JPG
  • Α΄ Γυμνασίου Λουτρού 2011-12 (6).JPG
  • Α΄ Γυμνασίου Λουτρού 2011-12 (7).JPG
  • Α΄ Γυμνασίου Λουτρού 2011-12 (8).JPG
  • Α΄ Γυμνασίου Λουτρού 2011-12 (9).JPG
  • Α΄ Γυμνασίου Λουτρού 2012-13 (1).JPG
  • Α΄ Γυμνασίου Λουτρού 2012-13(2).JPG
  • Α΄ Γυμνασίου Λουτρού 2012-13(3).JPG
  • Α΄ Γυμνασίου Λουτρού 2012-13(4).JPG
  • Α΄ Γυμνασίου Λουτρού 2012-13(5).JPG
  • Α΄ Γυμνασίου Λουτρού 2012-13(6).JPG
  • Α΄ Γυμνασίου Λουτρού 2013-14 (1).jpg
  • Α΄ Γυμνασίου Λουτρού 2013-14 (2).jpg
  • Α΄ Γυμνασίου Λουτρού 2013-14 (3).jpg
  • Α΄ Γυμνασίου Λουτρού 2013-14 (4).jpg
  • Α΄ Γυμνασίου Λουτρού 2013-14 (5).JPG
  • Α΄ Γυμνασίου Λουτρού 2013-14 (6).JPG
  • Α΄ Γυμνασίου Λουτρού 2014-15 (1).JPG
  • Α΄ Γυμνασίου Λουτρού 2014-15 (2).JPG
  • Α΄ Γυμνασίου Λουτρού 2014-15 (3).JPG
  • Α΄ Γυμνασίου Λουτρού 2014-15 (4).JPG
  • Α΄ Γυμνασίου Λουτρού 2014-15 (5).JPG
  • Α΄ Γυμνασίου Λουτρού 2014-15 (6).JPG
  • Αεροδρόμιο Ε.Βενιζέλος 2010-11 Β2.JPG
  • Αεροδρόμιο Ε.Βενιζέλος 2010-11 Λουτρό.JPG
  • Αεροδρόμιο Ε.Βενιζέλος 2010-11.JPG
  • Αρχαιολογικό Μουσείο Άρτας 2012-13 Β1.JPG
  • Αρχαιολογικό Μουσείο Άρτας 2012-13 Λουτρό.JPG
  • Αρχαιολογικό Μουσείο Άρτας 2012-13.JPG
  • Βιοκλιματικό Γυμνάσιο Λουτρού 2012-13 Γ περιβαλλοντικό.JPG
  • Βιοκλιματικό Γυμνάσιο Λουτρού 2012-13 Λουτρό.JPG
  • Βιοκλιματικό Γυμνάσιο Λουτρού 2012-13.JPG
  • Βουλή 2014-15 Β1.JPG
  • Βουλή 2014-15 Λουτρό.JPG
  • Βουλή 2014-15.JPG
  • Γήπεδο Παναιτωλικού 2012-13 Β2.JPG
  • Γήπεδο Παναιτωλικού 2012-13 Λουτρό.JPG
  • Γήπεδο Παναιτωλικού 2012-13.JPG
  • Γυμνάσιο Κατούνας 2012-13 Β2.JPG
  • Γυμνάσιο Κατούνας 2012-13 Κατούνα.JPG
  • Γυμνάσιο Κατούνας 2012-13.JPG
  • Διάφορες κατασκευές Β΄ Γυμνασίου (1).JPG
  • Διάφορες κατασκευές Β΄ Γυμνασίου (2).JPG
  • Διάφορες κατασκευές Β΄ Γυμνασίου (3).JPG
  • Διάφορες κατασκευές Β΄ Γυμνασίου (4).JPG
  • Διάφορες κατασκευές Β΄ Γυμνασίου (5).JPG
  • Διάφορες κατασκευές Β΄ Γυμνασίου (6).JPG
  • Διάφορες κατασκευές Β΄ Γυμνασίου (7).JPG
  • Διάφορες κατασκευές Β΄ Γυμνασίου (8).JPG
  • Διάφορες κατασκευές Β΄ Γυμνασίου (9).JPG
  • Ιππικό κέντρο Μαρκόπουλου 2014-15 Β2.JPG
  • Ιππικό κέντρο Μαρκόπουλου 2014-15 Λουτρό.JPG
  • Ιππικό κέντρο Μαρκόπουλου 2014-15.JPG
  • Μουσείο Λούβρου 2013-14 Β1.jpg
  • Μουσείο Λούβρου 2013-14 Λουτρό.jpg
  • Μουσείο Λούβρου 2013-14.jpg
  • Νέο Μουσείο Ακρόπολης 2010-11 Β1.JPG
  • Νέο Μουσείο Ακρόπολης 2010-11 Λουτρό.JPG
  • Νέο Μουσείο Ακρόπολης 2010-11.JPG
  • Ξενοδοχείο Dubai 2013-14 Β2.jpg
  • Ξενοδοχείο Dubai 2013-14 Λουτρό.jpg
  • Ξενοδοχείο Dubai 2013-14.jpg

Τεχνολογία Α' Γυμνασίου

Τεχνολογία Β' Γυμνασίου

Πολιτισμός και δραστηριότητες Τέχνης

Μενού Προγράμματα

Site Γυμνασίου Λουτρού

Blog Α' Γυμνασίου

000227101
Today
Yesterday
This Week
This Month
All days
91
52
338
3336
227101

Your IP: 10.2.5.13

We have 5 guests and no members online

 

 

 Η Περιβαλλοντική Εκπαίδευση και η Αγωγή και Προαγωγή της Υγείας, όπως αυτές ορίζονται από τα σχετικά κείμενα της Ευρωπαϊκής Ένωσης της UNESCO και του Παγκόσμιου Οργανισμού Υγείας, απαιτούν επικαιροποίηση του περιεχομένου των σχετικών σχολικών δράσεων προς την κατεύθυνση της δημιουργίας υγιών ατόμων, που αναπτύσσονται σε υγιή φυσικά και κοινωνικά περιβάλλοντα τα οποία ενδιαφέρονται να κατανοήσουν καλύτερα, αλλά και  αναλαμβάνουν πρωτοβουλίες για την βελτίωσή τους (ενεργοί πολίτες).

 

 Δράσεις Αγωγής Υγείας &  Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης

 

·        Προγράμματα Α.Υ. & Π.Ε. δίμηνης έως εξάμηνης διάρκειας στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια εκπαίδευση

·        Προγράμματα μονοήμερα έως τετραήμερα Περιβαλλοντικής Αγωγής, που υλοποιούνται στα Κέντρα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης  και Δ.Β.Μ. (ΚΠΕ) της χώρας

·        Θεματικά Δίκτυα Α.Υ. και Π.Ε. (τοπικά, περιφερειακά, εθνικά και διεθνή)

·        Πρόγραμμα Α.Υ. και Π.Ε καθώς και λειτουργία Θεματικών Δικτύων μπορούν να υλοποιηθούν και στο πλαίσιο εγκεκριμένηςσυνεργασίας του Υ.ΠΑΙ.Θ.Π.Α. με άλλους κυβερνητικούς ή μη κυβερνητικούς φορείς, φορείς νομαρχιακής ή τοπικής αυτοδιοίκησης, Α.Ε.Ι., ερευνητικά κέντρα κ.λπ., οι οποίοι μπορούν με τα δικά τους μέσα να στηρίξουν το έργο των εκπαιδευτικών και των σχολείων

·        Επισημαίνεται επίσης η καθημερινή λειτουργία της Γραμμής  βοήθειας για την κατάθλιψη του Ερευνητικού Πανεπιστημιακού Ινστιτούτου Ψυχικής Υγείας  στο τηλέφωνο 210-6515600 (και σύντομα σε τετραψήφιο αριθμό) στο πλαίσιο της ευρύτερης ενημέρωσης για την ψυχική υγεία των εφήβων μαθητών

 Μορφή Προγραμμάτων Αγωγής Υγείας & Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης

 

Υπενθυμίζουμε ότι το εκπαιδευτικό πρόγραμμα ? σχολική δραστηριότητα διαφοροποιείται από τη συμβατική διδασκαλία, αφού δεν αναφέρεται σε εύρος γνωστικού κλάδου. Το πρόγραμμα Σχολικών Δραστηριοτήτων δεν αποτελεί τυπικό μάθημα και διακρίνεται ως προς τον θεματικό - περιορισμένο χαρακτήρα του γνωστικού αντικειμένου, ως προς την ομαδοσυνεργατική μέθοδο εργασίας και ως προς τη δομή, καθότι περιλαμβάνει μελέτη πεδίου και εργαστήρια θεματικών δραστηριοτήτων.

Τα εργαστήρια θεματικών δραστηριοτήτων και οι μελέτες πεδίου αποτελούν οργανωμένες μαθησιακές διαδικασίες των προγραμμάτων και όχι ψυχαγωγικά διαλείμματα ή απλούς περιπάτους, οι οποίες με βιωματική παιδαγωγική προσέγγιση κεφαλαιοποιούν τους βασικούς άξονες ? στόχους του κάθε προγράμματος.

ΠΡΟΣΟΧΗ: Δεν θεωρούνται ως αυτοτελή προγράμματα Περιβαλλοντικής Αγωγής ή Αγωγής Υγείας οι τριήμερες περιβαλλοντικές εκδρομές, οι επισκέψεις στα Κέντρα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης, οι ημέρες τοπικών δράσεων, όπως καθαρισμός παραλιών, δενδροφυτεύσεις, ημέρα αιμοδοσίας, συμμετοχή σε εκδηλώσεις φορέων κ.λπ. Όλες αυτές οι χρήσιμες δραστηριότητες μπορούν να εγκρίνονται, μόνο αν αποτελούν μικρό τμήμα ενός κανονικού πολύμηνου παιδαγωγικού προγράμματος.

  Η Υποστήριξη των Προγραμμάτων Α.Υ & Π.Ε.

               Το Υ.ΠΑΙ.Θ.Π.Α. στηρίζει το  έργο των εκπαιδευτικών στο σχολείο μέσω των  Υπευθύνων Σχολικών Δραστηριοτήτων/Υπευθύνων Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης και Αγωγής Υγείας  στις  Δ/νσεις Εκπαίδευσης  και με τα Κέντρα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης (ΚΠΕ).         

Οι Υπεύθυνοι παρακολουθούν και υποστηρίζουν τα αντίστοιχα προγράμματα των σχολικών μονάδων της Δ/νσής τους:

 

·        ενημερώνουν τους εκπαιδευτικούς και τους Δ/ντές σχολικών μονάδων για τις δυνατότητες υλοποίησης προγραμμάτων, σύμφωνα με το θεσμικό πλαίσιο και ενθαρρύνουν τη συμμετοχή  τους σε αυτά

·        λειτουργούν ως πολλαπλασιαστές: επισκέπτονται τις σχολικές μονάδες και οργανώνουν συναντήσεις ομάδων εκπαιδευτικών, με σκοπό την ενημέρωση των εκπαιδευτικών σε ζητήματα βιβλιογραφίας, μεθοδολογίας, αλλά και για την μετάδοση / διάχυση των πληροφοριών και γνώσεων από τα κάθε είδους επιμορφωτικά σεμινάρια και συναντήσεις στα οποία συμμετέχουν οι ίδιοι

·        βοηθούν τους εκπαιδευτικούς στον σχεδιασμό του προγράμματος, ενθαρρύνοντας καινοτόμες προσεγγίσεις

·        ενημερώνουν τους εκπαιδευτικούς για επιστημονικές συναντήσεις, σεμινάρια, ημερίδες κ.ά. των τομέων ευθύνης τους

·        συντονίζουν δράσεις παρουσίασης - προβολής των προγραμμάτων των σχολείων της Δ/νσης στο τέλος της σχολικής χρονιάς

·        ενημερώνουν τους εκπαιδευτικούς για τις δυνατότητες συνεργασιών με τα Κ.Π.Ε. της περιφερειακής Δ/νσης στην οποία ανήκουν, όπως και για τις δυνατότητες παρακολούθησης εκπαιδευτικού προγράμματος σε άλλα Κ.Π.Ε.

·        ενημερώνουν για τα θεματικά σχολικά δίκτυα και τη δυνατότητα συμμετοχής  σε αυτά

·        οργανώνουν σεμινάρια ? ημερίδες και επιμορφώνουν τους εκπαιδευτικούς, με την έγκριση του Τμήματος Β΄ ΑΥ & ΠΑ της Διεύθυνσης ΣΕΠΕΔ του Υ.ΠΑΙ.Θ.

  • οργανώνουν το πρόγραμμα επισκέψεών τους σε όλα τα σχολεία ευθύνης τους και παρακολουθούν την πορεία υλοποίησης των προγραμμάτων τους 
Weather by Freemeteo.com