English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

Grece

Βρίσκεστε εδώ:Αρχική

Υπουργείο Παιδείας

Εργασίες

Τα πιο διαβασμένα άρθρα

54325
Σύνδεσμοι
Χρήσιμοι σύνδεσμοι ΥΠ.Δ.Β.Μ.Θ (http://www.minedu.gov.gr/) Γενική...
46411
Γενικά
Η ιστοσελίδα περιλαμβάνει...
29392
Προεπιλογή
Παρακαλούμε διαχειριστείτε τον...
3236
Κυκλοφοριακή Αγωγή
  Η συνεχής αύξηση...
1541
Σχολείο στην Τανζανία
Σχολείο στην...
1253
Σχολείο στην Κένυα
Σχολείο στην...
1089
Επικοινωνία
Επικοινωνήστε μαζί...
918
Σχολείο στην Ινδία
Σχολείο στην...
893
Μαρκ Σαγκάλ 1887 ? 1985
Μαρκ Σαγκάλ...

ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΡΙΟ

Καταγραφήr

news sch

Αφήστε το μήνυμά σας

Πρωτοσέλιδα

Εκπαιδευτικά Ιστολόγια-Εκπαιδευτικά Προγράμματα-Ηλεκτρονικές εφημερίδες

Εγκύκλιος Υλοποίησης των Πράξεων «Ανάπτυξη και Λειτουργία Δικτύου Πρόληψης και Αντιμετώπισης φαινόμενων της Σχολικής Βίας και εκφοβισμού στους Άξονες Προτεραιότητας 1, 2 και 3» του ΕΠ «Εκπαίδευση και Διά Βίου Μάθηση».

Έχοντας υπόψη:

(...)

Θέτουμε υπόψη σας τα εξής:

1. Το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων, υλοποιεί τις Πράξεις «Ανάπτυξη και λειτουργία δικτύου ενημέρωσης, επιμόρφωσης, πρόληψης και αντιμετώπισης των φαινομένων σχολικής βίας και εκφοβισμού» οι οποίες εντάσσονται στο γενικότερο πλαίσιο των πρωτοβουλιών στου Υ.ΠΑΙ.Θ. για την πρόληψη και την αντιμετώπιση της Σχολικής Βίας και του Εκφοβισμού (ΣΒΕ) .

2. Οι Πράξεις θα λειτουργήσουν αποκλειστικά κατά τα σχολικά έτη 2013-2014 και 2014-2015 και στόχο έχουν να συμβάλλουν στην πρόληψη της ΣΒΕ, μέσω α) της προώθησης εξειδικευμένων δράσεων ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης και β) επιμόρΦωσης στελεχών εκπαίδευσης και εκπαιδευτικών.

3. Οι δράσεις αυτές θα υλοποιηθούν σε πανελλαδικό επίπεδο, με την ενεργό συμμετοχή όλων των εμπλεκόμενων (εκπαιδευτικών, μαθητών, γονέων και λοιπών θεσμικών, κοινωνικών, τοπικών φορέων και οργανισμών που εξειδικεύονται σε θέματα πρόληψης της ΣΒΕ)

4. Σκοπός των Πράξεων είναι η πρόληψη και η διάγνωση του φαινομένου της ΣΒΕ. Βασικός στόχος των Πράξεων είναι:
α) η δημιουργία μόνιμης δομής πρόληψης και αντιμετώπισης της ΣΒΕ σε πανελλαδικό επίπεδο
β) η επιμόρφωση των στελεχών εκπαίδευσης και των εκπαιδευτικών οι οποίοι θα αποτελέσουν τη βάση για τη δημιουργία και τη βιωσιμότητα της δομής πρόληψης και αντιμετώπισης της ΣΒΕ
γ) η καταγραφή, η πρόληψη, η έγκαιρη διάγνωση και η αντιμετώπιση σε πρώιμο στάδιο των φαινομένων της ΣΒΕ, καθώς και
δ) η ευαισθητοποίηση και η ενεργός συμμετοχή της εκπαιδευτικής κοινότητας, της οικογένειας και της ευρύτερης τοπικής κοινότητας.

ΚΕΦΑΛΑΙΟ Α'
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΔΟΜΗΣ ΠΡΟΛΗΨΗΣ ΚΑΙ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗΣ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΒΙΑΣ

Η Δομή Ενημέρωσης, Επιμόρφωσης, Πρόληψης και Αντιμετώπισης των Φαινομένων Σχολικής Βίας και Εκφοβισμού, αποτελείται από:

Α) Κεντρική Επιστημονική Επιτροπή (ΚΕΕ)

Σε επίπεδο Υ.ΠΑΙ.Θ., έχει συσταθεί Κεντρική Επιστημονική Επιτροπή με τη συμμετοχή καταξιωμένων στο χώρο της εκπαίδευσης και εξειδικευμένων στο αντικείμενο της ΣΒΕ επιστημόνων, με έργο
α) την επιστημονική υποστήριξη των φορέων πρότασης, λειτουργίας και υλοποίησης της Πράξης, στο σχεδιασμό, την επίβλεψη και συντονισμό όλων των δράσεων και
β) την υλοποίηση πρόδρομων δράσεων ευαισθητοποίησης.

Β) Ομάδα Διαχείρισης Έργου (ΟΔΕ)

Σε επίπεδο Υ.ΠΑΙ.Θ., συστήνεται Ομάδα Διαχείρισης Έργου (Ο.Δ.Ε.) με αντικείμενο την ανάπτυξη δράσεων συνέργειας και συντονισμού με άλλες πράξεις που υλοποιούνται στο πλαίσιο του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Εκπαίδευση και Διά Βίου Μάθηση» για τη ΣΒΕ, ή και γενικότερα, με άλλους φορείς που έχουν ως αντικείμενο την πρόληψη και αντιμετώπιση της ΣΒΕ.

Γ) Επιτροπές Συντονιστών Δράσεων Πρόληψης (Ε.ΣΥ.Δ.Π.)

Σε επίπεδο Υ.ΠΑΙ.Θ., για κάθε Περιφερειακή Διεύθυνση Π.Ε. και Δ.Ε., συγκροτείται Επιτροπή Συντονιστών Δράσεων Πρόληψης με συγκριμένες αρμοδιότητες.
Οι συνολικά 13 τριμελείς Επιτροπές Συντονιστών Δράσεων Πρόληψης (Ε.ΣΥ.Δ.Π.) αποτελούνται από:
α) τον Περιφερειακό Δ/ντή Π. Ε. και Δ. Ε.
β) το Συντονιστή Δράσεων Πρόληψης της Περιφερειακής Διεύθυνσης Π. Ε. και Δ. Ε.
γ) 1 άτομο, το οποίο έχει υποστηρικτικό ρόλο και παράλληλα θα ασκεί και χρέη γραμματειακής και επικοινωνιακής υποστήριξης.

Οι αρμοδιότητες της κάθε ΕΣΥΔΠ είναι οι ακόλουθες:

1. Η προώθηση στις σχολικές μονάδες των δυο βαθμίδων εκπαίδευσης προγραμμάτων πρόληψης ενάντια στη ΣΒΕ με αξιοποίηση ταυτόχρονα, του Αναλυτικού Προγράμματος Σπουδών, της Ευέλικτης Ζώνης, των κάθε είδους διαθεματικών δραστηριοτήτων (ερευνητικές εργασίες, project, βιωματικές δράσεις κ.ά.) και των προγραμμάτων Αγωγής Υγείας, Σχολικών Δραστηριοτήτων και Συμβουλευτικών Σταθμών Νέων κ.α.

2. Η προώθηση και αξιοποίηση των συνεργασιών που μπορούν να αναπτυχθούν με όλους τους εμπλεκόμενους φορείς (Σχολικές Επιτροπές και Γραφεία Παιδείας των Ο.Τ.Α., Συνήγορο του Παιδιού, Ε.Ψ.Υ.Π.Ε.,Υπατη Αρμοστεία του ΟΗΕ για τους Πρόσφυγες, Διεθνή Αμνηστία κ.λ.π.).

3. Η οργάνωση συναντήσεων, εκδηλώσεων και επιμορφώσεων με στόχο την ενημέρωση, την ευαισθητοποίηση, την κατάρτιση των εκπαιδευτικών, των γονέων και των μαθητών γύρω από θέματα που άπτονται της σχολικής βίας και του εκφοβισμού.

4. Η ανάπτυξη δικτύων υποστήριξης και συνεργασίας με τοπικούς, εθνικούς και διεθνείς φορείς και οργανώσεις, με τη συμμετοχή της εκπαιδευτικής κοινότητας, της τοπικής κοινωνίας, Πανεπιστημιακών Ιδρυμάτων της χώρας κ.ά.

5. Ο συντονισμός και η εποπτεία όλων των απαραίτητων ενεργειών για την πρόληψη και καταγραφή φαινομένων ΣΒΕ στις σχολικές μονάδες περιοχής ευθύνης τους.

6. Η συλλογή στοιχείων για την αποτύπωση περιστατικών που άπτονται της σχολικής βίας και του εκφοβισμού.

7. Η σύνταξη αναφορών σχετικά με την πορεία και τα αποτελέσματα από την υλοποίηση των δράσεων πρόληψης στις περιφέρειες αρμοδιότητάς τους.

8. Η ανάρτηση στην ενημερωτική πύλη της πράξης των «καλών πρακτικών» πρόληψης που υλοποιούνται σε επίπεδο σχολικής μονάδας.

9. Η προώθηση προς την εκπαιδευτική κοινότητα και τις σχολικές μονάδες σχετικού εκπαιδευτικού - υποστηρικτικού υλικού που παράγεται μέσω της Πράξης.

10. Η τήρηση, στις Περιφερειακές Δ/νσεις Π.Ε. και Δ.Ε., αρχείου υλοποίησης της Πράξης, όπου θα περιλαμβάνονται τα πρακτικά και τα παραδοτέα της (ενδεικτικά, κανονιστικές αποφάσεις, αναφορές, πρακτικά συνεδριάσεων κλπ) .

11. Η συνεργασία με τον φορέα υλοποίησης της Πράξης (Ειδική Υπηρεσία Εφαρμογής Εκπαιδευτικών Δράσεων (ΕΥΕ ΕΔ) του Υ.ΠΑΙ.Θ. και το ITYE «ΔΙΟΦΑΝΤΟΣ» .

Δ) Περιφερειακές Ομάδες Δράσεων Πρόληψης (ΠΟΔΠ)

Οι Περιφερειακές Ομάδες Δράσεων Πρόληψης (ΠΟΔΠ) ορίζονται σε επίπεδο Περιφερειακής Διεύθυνσης Εκπαίδευσης από τον Περιφερειακό Δ/ντη Π.Ε. & Δ. Ε.

Μέλη της ΠΟΔΠ δύνανται να είναι: Προϊστάμενοι Επιστημονικής & Παιδαγωγικής Καθοδήγησης Π.Ε. & Δ.Ε., Σχολικοί Σύμβουλοι Α/θμιας Εκπ/σης, Σχολικοί Σύμβουλοι Β/θμιας Εκπ/σης που έχουν την παιδαγωγική ευθύνη των σχολικών μονάδων, Διευθυντές Π.Ε. & Δ.Ε καθώς και εκπαιδευτικοί. Το κάθε μέλος της ΠΟΔΠ θα έχει στην αρμοδιότητά του μια ομάδα σχολείων της περιοχής ευθύνης του.

Οι αρμοδιότητες της κάθε ΠΟΔΠ είναι ενδεικτικά οι ακόλουθες:

1. Υποστηρίζουν το σχεδιασμό δράσεων πρόληψης μέσα από την καταγραφή και διαβίβαση στοιχείων (αναφορές, προτάσεις) παρακολούθησης του φαινομένου ΣΒΕ στις σχολικές μονάδες της περιφέρειας.

2. Συνεργάζονται με τις ΟΔΠ που συγκροτούνται σε κάθε σχολική μονάδα για την υποστήριξη της στο πλαίσιο ανάληψης δράσεων πρόληψης και διοχέτευσης προς διαχείριση σε πιστοποιημένους φορείς περιστατικών.

3. Υποστηρίζουν την ανάπτυξη του δικτύου συνεργαζόμενων φορέων σε επίπεδο περιφέρειας, επιδιώκοντας τη συμμετοχή θεσμικών, κοινωνικών και τοπικών φορέων και οργανισμών που ειδικεύονται σε θέματα πρόληψης βίας, ψυχοκοινωνικής υποστήριξης των νέων, δικαιωμάτων του παιδιού, κοινοτικής διαμεσολάβησης και κοινωνικής ένταξης.

4. Ενημερώνουν και εποπτεύουν τις Ομάδες Δράσεων Πρόληψης (ΟΔΠ) , διενεργούν επιτόπιες επισκέψεις στις σχολικές μονάδες, προκειμένου να συμμετέχουν ενεργά στην ενημέρωση και ευαισθητοποίηση όλων των εμπλεκομένων -γονέων, μαθητών, τοπικής κοινότητας (λειτουργούν ως πολλαπλασιαστές).

5. Συλλέγουν, σε συνεργασία με την ΕΣΥΔΠ, τα σχέδια δράσης και τις καλές πρακτικές/σχέδια δράσης /δίκτυα που υλοποιούνται από τις ΟΔΠ. Για όλες τις ανωτέρω εργασίες οι ΠΟΠΔ θα τηρούν κοινό αρχείο σε συνεργασία με την ΕΣΥΔΠ, στην αντίστοιχη Περιφερειακή Δ/νση εκπαίδευσης.

Ε) Ομάδες Δράσεων Πρόληψης (ΟΔΠ)

Σε κάθε σχολική μονάδα Α/θμιας και Β/θμιας εκπαίδευσης συστήνεται σχολική Ομάδα Δράσεων Πρόληψης (Ο.Δ.Π.}, αποτελούμενη από 2 μόνιμους εκπαιδευτικούς, η οποία θα έχει και την ευθύνη εφαρμογής των δράσεων στο επίπεδο της σχολικής μονάδας καθ' όλη τη διάρκεια υλοποίησης της Πράξης. Οι εκπαιδευτικοί θα ορίζονται από το Σύλλογο Διδασκόντων της σχολικής μονάδας, μετά από σχετική αίτηση εκδήλωσης ενδιαφέροντος. Οι αρμοδιότητες της κάθε ΟΔΠ είναι ενδεικτικά οι ακόλουθες:

1. Συνεργάζεται με την ΕΣΥΔΠ και την ΠΟΔΠ και έχει την ευθύνη εφαρμογής των δράσεων στο επίπεδο της σχολικής μονάδας.

2. Βοηθά στη διεξαγωγή εκτιμήσεων σε επίπεδο σχολικής μονάδας για τον καθορισμό της συχνότητας του φαινόμενου της σχολικής βίας, του τρόπου και του τόπου εμφάνισής του, του τρόπου αλληλεπίδρασης των μαθητών και των ενηλίκων (εκπαιδευτικοί, γονείς) και την αποτίμηση των αποτελεσμάτων του, μέσω εργαλείων έρευνας που θα καθοριστούν από την ΚΕΕ

3. Υλοποιεί σχέδια δράσης (Project, ερευνητικές εργασίες, βιωματικές δράσεις κ.ά.)

4. Ενημερώνει και επιμορφώνει τους λοιπούς εκπαιδευτικούς της σχολικής μονάδας και διοργανώνει δραστηριότητες (ενδεικτικά, ομιλίες, διαλέξεις, προβολή ταινιών κλπ.) με στόχο την ευαισθητοποίηση όλων των εμπλεκομένων - γονέων, μαθητών, σχολικής/τοπικής κοινότητας κλπ.

ΚΕΦΑΛΑΙΟ Β'
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΣΥΠΑΣΗΣ ΕΣΥΔΠ. ΠΟΔΠ ΚΑΙ ΟΔΠ

1. ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΣΥΣΤΑΣΗΣ ΕΣΥΔΠ

Οι ΕΣΥΔΠ συστήνονται κεντρικά από την ΕΥΕ ΕΔ του ΥΠΑΙΘ, με υπουργική απόφαση, είναι τριμελείς και αποτελούνται από:
α) τον Περιφερειακό Δ/ντή Π. Ε. και Δ. Ε.
β) το Συντονιστή Δράσεων Πρόληψης της Περιφερειακής Διεύθυνσης Π. Ε. και Δ. Ε.
γ) 1 άτομο, το οποίο έχει υποστηρικτικό ρόλο και παράλληλα θα ασκεί και χρέη γραμματειακής και επικοινωνιακής υποστήριξης.

Για τον ορισμό τους, οι Περιφερειακοί Διευθυντές Π. Ε. και Δ. Ε. οφείλουν να αποστείλουν την εισήγησή τους για το τρίτο μέλος της επιτροπής, στην ΕΥΕ ΕΔ του ΥΠΑΙΘ., έως 06/05/2014. ηλεκτρονικά και εγγράφωc. στην παρακάτω διεύθυνση:

ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ
ΕΙΔΙΚΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΔΡΑΣΕΩΝ
ΜΟΝΑΔΑ B1
Α. Παπανδρέου 37, 151 80- Μαρούσι
Υπόψη: Κωνσταντίνας Δημητρακά dimitraka@minedu.goν.gr
Μαρίας Φαϊτάκη mfaitaki@minedu.goν.gr

2. ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΣΥΠΑΣΗΣ ΠΟΔΠ

? Οι ΠΟΔΠ ορίζονται και συστήνονται με απόφαση των Περιφερειακών Διευθυντών Α/θμιας και Β/θμιας εκπαίδευσης, ανά νομό, βαθμίδα εκπαίδευσης και σε αριθμό, όπως ορίζονται στο ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ της παρούσας εγκυκλίου. Η τελική επιλογή γίνεται με τη βοήθεια των συνεκτιμώμενων διαβαθμισμένων προαιρετικών κριτήριων, τα οποία αναφέρονται στο Κεφάλαιο Γ' κατωτέρω.

? Οι Περιφερειακοί Διευθυντές Π.Ε. και Δ.Ε. οφείλουν να αποστείλουν την απόφαση σύστασης των ΠΟΔΠ, με τα ονόματα των ΠΟΔΠ και την κατανομή τους σε σχολικές μονάδες αρμοδιότητάς τους, στην ΕΥΕ ΕΔ του ΥΠΑΙΘ., έωc 06/05/2014. ηλεκτρονικά και εννράφως. Στη συνέχεια, η απόφαση, αναρτάται σε ειδικό χώρο στην ενημερωτική πύλη που θα φτιαχτεί ειδικά για την Πράξη, σε συνεργασία με το ITYE «ΔΙΟΦΑΝΤΟΣ» και τηρείται σε ξεχωριστό αρχείο, στην έδρα των Περιφερειακών Διευθύνσεων Π.Ε. και Δ. Ε ..

3. ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΣΥΠΑΣΗΣ ΟΔΠ

? Οι ΟΔΠ ορίζονται από το Σύλλογο Διδασκόντων της κάθε σχολικής μονάδας, μετά από αίτηση εκδήλωσης ενδιαφέροντος των μόνιμων εκπαιδευτικών που υπηρετούν στο σχολείο. Η τελική επιλογή των δυο εκπαιδευτικών θα γίνεται με τη τη βοήθεια των συνεκτιμώμενων διαβαθμισμένων προαιρετικών κριτήριων, τα οποία αναφέρονται στο Κεφάλαιο Γ' κατωτέρω, και ύστερα από απόφαση του συλλόγου των εκπαιδευτικών της Σχολικής Μονάδας.

? Οι Συλλόγοι των εκπαιδευτικών της κάθε Σχολικής Μονάδας οφείλουν να συστήσουν τιc ΟΔΠ έως 06/05/2014. Οι αποφάσεις σύστασης των ΟΔΠ θα αναρτώνται σε ειδικό χώρο στην ενημερωτική πύλη που θα φτιαχτεί ειδικά για τις Πράξεις, σε συνεργασία με το ιτvΕ «ΔΙΟΦΑΝΤΟΣ» και θα τηρούνται σε ξεχωριστό αρχείο, τόσο στις σχολικές μονάδες όσο και στην έδρα των Περιφερειακών Διευθύνσεων Α/θμιας και Β/θμιας εκπαίδευσης, σε συνεργασία με τις ΕΣΥΔΠ.

ΚΕΦΑΛΑΙΟ Γ' KPITHPIA
ΣΥΣΤΑΣΗΣ ΠΟΔΠ ΚΑΙ ΟΔΠ

Στη συνέχεια αναφέρονται τα συνεκτιμώuενα προαιρετικά κριτήρια για την επιλογή των μελών των Π.Ο.Δ.Π. και των Ο.Δ.Π., με βαρύτητα κατά φθίνουσα σειρά. Επισημαίνεται ότι είναι προαπαιτούμενο όλοι οι υποψήφιοι να διαθέτουν Πιστοποίηση χρήσης και αξιοποίησης των Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών (Τ.Π.Ε.). κάθε επιπέδου από δημόσιο ή αναγνωρισμένο φορέα.

KPITHPIA ΣΥΣΤΑΣΗΣ ΠΟΔΠ/ΟΔΠ

1. Διδακτορικό Δίπλωμα Σπουδών στις Ανθρωπιστικές και Κοινωνικές Επιστήμες ή συναφούς γνωστικού αντικειμένου

2. Αποδεδειγμένο Ακαδημαϊκό και ερευνητικό έργο, δημοσιεύσεις (έπειτα από κρίση) συναφούς γνωστικού αντικειμένου

3. Μεταπτυχιακό Δίπλωμα στις Ανθρωπιστικές και Κοινωνικές Επιστήμες ή συναφούς γνωστικού αντικειμένου

4. Δεύτερο πτυχίο στις Ανθρωπιστικές και Κοινωνικές Επιστήμες ή συναφούς γνωστικού αντικειμένου

5. Προηγούμενη εμπειρία και επιμόρφωση σε συναφή προγράμματα

6. Γνώση μίας τουλάχιστον ξένης γλώσσας

7. Διδακτική προϋπηρεσία σε σχολεία της οικείας βαθμίδας (πάνω από 3 έτη)

ΚΕΦΑΛΑΙΟ Δ'
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ- ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥ1ΙΚΩΝ ΣΤΗ ΔΙΑΓΝΩΣΗ, ΠΡΟΛΗΨΗ ΚΑΙ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΤΩΝ ΦΑΙΝΟΜΕΝΩΝ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΒΙΑΣ

Η Δράση 3 «Ενημέρωση - επιμόρφωση εκπαιδευτικών στην διάγνωση, πρόληψη και αντιμετώπιση των φαινομένων της σχολικής βίας» αφορά την επιμόρφωση των ΕΣΥΔΠ, των ΠΟΔΠ και των ΟΔΠ, η οποία θα υλοποιηθεί από το ITYE «ΔΙΟΦΑΝΤΟΣ», μέσω ειδικής πλατφόρμας εξ' αποστάσεως εκπαίδευσης.

Το πρόγραμμα επιμόρφωσης περιλαμβάνει 8 ώρες δια ζώσης εκπαίδευσης και 50 ώρες εξ' αποστάσεως εκπαίδευσης, σε δυο κύκλους: ο Α' κύκλος θα αφορά την επιμόρφωση των μελών ΠΟΔΠ και των ΕΣΥΔΠ και ο Β' κύκλος θα αφορά την επιμόρφωση των μελών ΟΔΠ από τους ΠΟΔΠ.

Ειδικότερα, οι ΕΣΥΔΠ και οι ΠΟΔΠ, θα επιμορφωθούν από το ITYE ΔΙΟΦΑΝΤΟΣ με τη μέθοδο του "Biended Learning" , μέσω επιμορφωτικής ημερίδας (8 ώρες δια ζώσης εκπαίδευση) καθώς και μέσω ειδικής πλατφόρμας (50 ώρες εξ' αποστάσεως εκπαίδευση) .

Στη συνέχεια, οι ΠΟΔΠ θα λειτουργούν ως πολλαπλασιαστές - εξ' αποστάσεως επιμορφωτές για τις ΟΔΠ, για την περιοχή ευθύνης τους και θα επιμορφώσουν τις ΟΔΠ μέσω ειδικής πλατφόρμας (50 ώρες εξ' αποστάσεως εκπαίδευση) σε συνεργασία με το ITYE ΔΙΟΦΑΝΤΟΣ. Επιπλέον, οι ΠΟΔΠ θα πιστοποιούν την υλοποίηση και την ολοκλήρωση της εξ' αποστάσεως εκπαίδευσης για τις ΟΠΔ ευθύνης τους. Διευκρινίζεται ότι τα προγράμματα επιμόρφωσης θα διεξαχθούν κατά το πρώτο τρίμηνο του σχολικού έτους 2014 - 2015 (μέσα Σεπτεμβρίου- αρχές Δεκεμβρίου) .

ΚΕΦΑΛΑΙΟ Ε'
ΤΗΡΗΣΗ APXEIOY ΠΡΑΞΕΩΝ

Όλα τα πρακτικά, στατιστικά στοιχεία, αναφορές, παρακολούθησης και υλοποίησης δράσεων, καθώς και όλα τα διοικητικά έγγραφα, των ανωτέρω οργάνων, που αφορούν το έργο τους για την πρόληψη της ΣΒΕ, και τις ενέργειές στους στο πλαίσιο των πράξεων «Ανάπτυξη και λειτουργία δικτύου ενημέρωσης, επιμόρφωσης, πρόληψης και αντιμετώπισης των φαινομένων σχολικής βίας και εκφοβισμού», θα τηρούνται σε ξεχωριστό αρχείο:
? σε κάθε σχολική μονάδα με την ευθύνη των ΟΔΠ,
? και σε κάθε Περιφερειακή Διεύθυνση Α/θμιας και Β/θμιας εκπαίδευσης με την ευθύνη των ΕΣΥΔΠ και των ΠΟΔΠ.

Θα ακολουθήσουν νέοι εγκύκλιοι με αναλυτικές οδηγίες για:
α) το χρόνο και τρόπο υλοποίησης της επιμόρφωσης των ΕΣΥΔΠ/ΠΟΔΠ/ΟΔΠ
β) τη διαδικασία καταγραφής, και πρόληψης των φαινομένων της ΣΒΕ
γ) τους τρόπους ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης της εκπαιδευτικής κοινότητας, της οικογένειας και της ευρύτερης τοπικής κοινότητας

Με ευθύνη των Περιφερειακών Διευθυντών Π.Ε. και Δ.Ε., να λάβουν γνώση της Εγκυκλίου, όλοι αναφερόμενοι στον πίνακα αποδεκτών.

Ο ΓΕΝΙΚΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ

ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΚΥΡΙΑΖΗΣ

Επικαιρότητα

Ασφάλεια στο διαδίκτυο για γονείς

 
SID 2018: «Δημιούργησε, επικοινώνησε και μοιράσου με σεβασμό. Ενα καλύτερο διαδίκτυο ξεκινά από εσένα»

Η Ημέρα Ασφαλούς  Διαδικτύου 2018 θα εορταστεί  παγκοσμίως την Τρίτη 6 Φεβρουαρίου 2018 με το σύνθημα «Δημιούργησε, επικοινώνησε και μοιράσου με σεβασμό. Ένα καλύτερα διαδίκτυο ξεκινά από εσένα».

Η Ημέρα Ασφαλούς  Διαδικτύου γιορτάζεται παγκοσμίως τον Φεβρουάριο κάθε έτους για να προωθήσει την ασφαλή και θετική χρήση της ψηφιακής τεχνολογίας για παιδιά και νέους και να εμπνεύσει μια εθνική συζήτηση. Σε παγκόσμιο επίπεδο, η Ημέρα Ασφαλούς  Διαδικτύου γιορτάζεται σε περισσότερες από εκατό χώρες, συντονισμένη από το δίκτυο INSAFE / INHOPE, με την υποστήριξη της Ευρωπαϊκής Επιτροπής και των εθνικών Κέντρων Ασφαλούς  Διαδικτύου σε ολόκληρη την Ευρώπη.

Η μέρα προσφέρει την ευκαιρία να αναδείξουμε τις θετικές χρήσεις της τεχνολογίας και να διερευνήσουμε το ρόλο που όλοι διαδραματίζουμε συμβάλλοντας στη δημιουργία μιας καλύτερης και ασφαλέστερης διαδικτυακής κοινότητας. Καλεί τους νέους, τους γονείς, τους φροντιστές, τους δασκάλους, τους κοινωνικούς λειτουργούς, τις εταιρείες, τους υπευθύνους για τη χάραξη πολιτικής και όλους τους εμπλεκόμενους φορείς, να συνεργαστούν για να δημιουργήσουν ένα καλύτερο διαδίκτυο.

 
Έρευνα για την ασφάλεια στο διαδίκτυο

 
Οργάνωση και λειτουργία νηπιαγωγείων και δημοτικών σχολειών

 
Vinaora Nivo SliderVinaora Nivo SliderVinaora Nivo SliderVinaora Nivo SliderVinaora Nivo SliderVinaora Nivo SliderVinaora Nivo SliderVinaora Nivo Slider

Ηλεκτρονικές εφημερίδες

Διαδικτυακή Πύλη για την Παιδεία

Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο

Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο

για την επιμόρφωση Β? επιπέδου ΤΠΕ?

Το Περιβολάκι μας

Η τέχνη του βιτρώ

Επιλέξτε την πόλη που επιθυμείτε για να δείτε τις εκδηλώσεις που σας ενδιαφέρουν

Μάρτιος 2024
ΚΔΤΤΠΠΣ
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31

Ημέρα της UNICEF

Διάσημα Έργα Τέχνης

Vincent Van Gogh.jpg

Επισκεπτες στον ιστότοπο

Έχουμε 6 επισκέπτες συνδεδεμένους

Τοπική Ιστορία

7ο Συνέδριο Πληροφορικής

Κυκλοφοριακή Αγωγή

Περιβαλλοντική εκπαίδευση

Το παιδί πεζό

Σχολικός εκφοβισμός

logo

nlg gr

 

odyseus

elfilbib

epsipe

Δημοσκόπηση

Πιστεύετε ότι η χρήση των ΤΠΕ στην Εκπαίδευση γίνεται ο καταλύτης για την αλλαγή:
 

Ασφάλεια στο δαδίκτυο

Βιβλία-Κριτικές Βιβλίων

Μέλη : 2
Περιεχόμενο : 372
Εμφανίσεις Περιεχομένου : 593245

Σύνδεση



Γνωμικά