ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΜΑΚΡΗΣ - βιογραφικο

 

Κεντρική

 

 

 

Βιογραφικό

 

 

 

Εργασίες

 

 

 

Συνδέσεις

 

 

 

www.evropaides.gr

 

 

 

Επικοινωνία

 

 

            Γεννήθηκα στον Αλμυρό Μαγνησίας το 1969. Στη γενέτειρά μου τελείωσα τις εγκύκλιες σπουδές μου (δημοτικό – γυμνάσιο – λύκειο) με βαθμό Άριστα.

             Τον Ιούνιο του 1987 πήρα μέρος στις Πανελλήνιες εξετάσεις και εισήχθηκα στη Σχολή Θετικών Επιστημών του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης στο τμήμα Μαθηματικών. Το Σεπτέμβριο του 1991 πήρα το πτυχίο μου με κατεύθυνση στα Θεωρητικά Μαθηματικά και βαθμολογία «Καλώς» (6,26).

             Το Νοέμβριο του 1997 έδωσα κατατακτήριες εξετάσεις  και εισήχθηκα στη  Σχολή Τεχνολογικών Επιστημών του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας στο τμήμα Μηχανικών Χωροταξίας, Πολεοδομίας και Περιφερειακής Ανάπτυξης, όπου συνεχίζω τις σπουδές μου, έχοντας περάσει έως σήμερα 42 από τα 64 μαθήματα. 

             Είμαι κάτοχος Μεταπτυχιακού Διπλώματος Ειδίκευσης (Master) στο αντικείμενο «Σπουδές στην Εκπαίδευση» της Σχολής Ανθρωπιστικών Σπουδών του ΕΑΠ. Για την απόκτηση του Master παρακολούθησα τις εξής Θεματικές ενότητες: α) Εκπαιδευτική Έρευνα στην Πράξη (5,9), β) Διδακτική των Φυσικών Επιστημών (9,1), γ) Ανοιχτή και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση (9) και δ) Εισαγωγή στο Φυσικό και Ανθρωπογενές Περιβάλλον (9,4). Η διπλωματική μου εργασία είχε θέμα: «Συγκριτική προσέγγιση της ανάπτυξης και διδακτικής αξιοποίησης εξ αποστάσεως διδακτικού υλικού: Η περίπτωση του προγράμματος "Εκπαίδευση από Απόσταση" του ΑΠΘ ακαδημαϊκού έτους 1999-2000 και του ΕΑΠ» (βαθμός 9).  

             Κατέχω Πιστοποιητικό Εξειδίκευσης στο μεταπτυχιακό πρόγραμμα «Παιδαγωγική και ψυχολογική υποστήριξη μαθητών με δυσκολίες μάθησης στο δευτεροβάθμιο σχολείο (Γυμνάσιο, Λύκειο και ΤΕΕ)» του Πανεπιστημίου Μακεδονίας.

             Γνωρίζω πολύ καλά την Αγγλική γλώσσα (πτυχίο First Certificate In English) και μερικώς τη Γαλλική.

             Γνωρίζω και χειρίζομαι πολύ καλά Η/Υ. Ήδη από τα φοιτητικά μου χρόνια είχα έρθει σε επαφή με τον προγραμματισμό Η/Υ. Από το 1992 χρησιμοποιώ καθημερινά τον Η/Υ για δουλειές γραφείου ενώ πρόσφατα, κατόπιν μέσω των εξετάσεων που οργάνωσε το ΥΠΕΠΘ, πιστοποιήθηκα ως γνώστης της χρήσης του Η/Υ.

             Παράλληλα έχω παρακολουθήσει και τα παρακάτω σεμινάρια σχετικά με τους Η/Υ:

Σεμινάριο Πληροφορικής με θέμα «Δίκτυα Η/Υ – Πολυμέσα – Internet» (15/5/2000-26/5/2000, ώρες 66)· το σεμινάριο διοργανώθηκε από τη Διεύθυνση Β/θμιας Εκπ/σης Νομού Φλώρινας και περιελάμβανε τις εξής θεματικές ενότητες:

Πρόγραμμα  Power Point – Επεξεργασία Εικόνας,  Animation, Ήχου και Βίντεο  (Scanning, OCR, Photoshop, Director) – Δημιουργία Εφαρμογής Πολυμέσων – Χρήση Δικτύου Η/Υ  στα Windows NT – Χρήση Internet και Δημιουργία  Δικτυακού Τόπου (Web Site) με το πρόγραμμα  Frontpage.

Πρόγραμμα κατάρτισης  σε Η/Υ (21/3/2000 – 9/6/2000, ώρες 40)· το πρόγραμμα διοργανώθηκε από τη  Ν.Ε.Λ.Ε Φλώρινας – ΚΛΕ Αμυνταίου και περιελάμβανε τις εξής θεματικές ενότητες:

Χρήση των Windows 1995, και των προγραμμάτων Word και Excel του Office 97.

Πρόγραμμα κατάρτισης σε Η/Υ (εκπαιδευτικό έτος 2001-2002, ώρες 42το πρόγραμμα διοργανώθηκε από τη Ν.Ε.Λ.Ε Φλώρινας και περιελάμβανε τις εξής θεματικές ενότητες:

Χρήση του ACCESS ‘97

Χρήση του EXCEL ’97.

Πρόγραμμα κατάρτισης σε Η/Υ (εκπαιδευτικό έτος 2001-2002, ώρες 42το πρόγραμμα διοργανώθηκε από τη Ν.Ε.Λ.Ε Φλώρινας.

Σεμινάριο Πληροφορικής με θέμα «Χρήση του Internet και του Edunet» (Μάρτιος 2002 – Απρίλιος 2002, ώρες 32το σεμινάριο  διοργανώθηκε από τη Διεύθυνση Β/θμιας Εκπ/σης Νομού Φλώρινας και περιελάμβανε τις εξής θεματικές ενότητες:

Χρήση του Internet και του Edunet

Λήψη και Αποστολή αλληλογραφίας μέσω email

Δημιουργία Ιστοσελίδας με Frontpage 2000

Δημοσίευση Ιστοσελίδας με FTP

Χρήση Σαρωτή και OCR

Χρήση των αρχείων PDF και ZIP.

Επιμορφωτικό σεμινάριο με θέμα: «Αξιοποίηση των τεχνολογιών της πληροφορίας και των επικοινωνιών στην Εκπαίδευση» (25/2/2003-6/5/2003, ώρες 48το σεμινάριο διοργανώθηκε στα πλαίσια του έργου «Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών στην αξιοποίηση των τεχνολογιών της πληροφορίας και των επικοινωνιών στην εκπαίδευση» του επιχειρησιακού προγράμματος «Κοινωνία της πληροφορίας» και πραγματοποιήθηκε στο 13ο Γυμνάσιο Θεσσαλονίκης.        

Πρόγραμμα ενδοσχολικής επιμόρφωσης στις Τ.Π.Ε., 2002-2003 (ώρες 66) με σκοπό την Παιδαγωγική Αξιοποίηση των Νέων Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση· το πρόγραμμα διοργανώθηκε από τη Διεύθυνση Σχολικού Επαγγελματικού Προσανατολισμού & Εκπαιδευτικών Δραστηριοτήτων του ΥΠ.Ε.Π.Θ.

Διημερίδα με αντικείμενο την «Ανάδειξη και Προβολή του Ελληνικού Πολιτισμού στην Κοινωνία της Πληροφορίας» (4/12/2003 – 5/12/2003)· η διημερίδα διοργανώθηκε από το Εθνικό Κέντρο Δημόσιας Διοίκησης σε συνεργασία με τη Δ/νση Β/θμιας Εκπ/σης Νομού Κιλκίς.

Διημερίδα με αντικείμενο την «Αξιοποίηση των τεχνολογιών της Πληροφορίας και της επικοινωνίας στη διδακτική της Α/θμιας και Β/θμιας Εκπ/σης», Πανελλήνια ένωση εκπ/κών για την αξιοποίηση των ΤΠΕ στη διδασκαλία των Φυσικών Επιστημών «Μιχαήλ Δερτούζος»-ΕΕΦ νομού Ημαθίας, 30-31/10/2004.

Διημερίδα με αντικείμενο την «Αξιοποίηση των τεχνολογιών της Πληροφορίας και της επικοινωνίας στη διδακτική της Α/θμιας και Β/θμιας Εκπ/σης», Πανελλήνια ένωση εκπ/κών για την αξιοποίηση των ΤΠΕ στη διδασκαλία των Φυσικών Επιστημών «Μιχαήλ Δερτούζος»-ΕΕΦ νομού Ημαθίας, 5-6/11/2005.

Εκτός από τα παραπάνω έχω συμμετάσχει στα εξής επιμορφωτικά σεμινάρια-συνέδρια:

Ταχύρυθμο Υποχρεωτικό Επιμορφωτικό Πρόγραμμα (για τα καινούργια βιβλία μαθηματικών Γυμνασίου -Λυκείου),  ΠΕΚ Κοζάνης, Φλώρινα, 6/9/1999 – 30/9/1999, ώρες 15.

Εισαγωγική επιμόρφωση (Α΄ φάση) για νεοδιόριστους εκπαιδευτικούς, ΠΕΚ Κοζάνης, Φλώρινα, 1/10/1999 – 30/11/1999.

Εισαγωγική επιμόρφωση (Β΄ και Γ΄ φάσεις) για νεοδιόριστους εκπαιδευτικούς, ΠΕΚ Κοζάνης, Φλώρινα, 26/6/2000 – 30/6/2000.

Σεμινάριο – Εργαστήριο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης  με θέμα: «Η Περιβαλλοντική Αγωγή ως εργαλείο στη συνεργασία των λαών για την ισορροπία στον Πλανήτη», Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Φλώρινας, 1, 2, 3 Νοεμβρίου 2001.

Επιμορφωτικό σεμινάριο Αγωγής Υγείας με θέμα: «Πρόληψη Εξαρτησιογόνων ουσιών – Εισαγωγή στο υλικό Στηρίζομαι στα πόδια μου», κέντρο Πρόληψης κατά των Ναρκωτικών Φλώρινας, 3-6/12/2001, ώρες 20.

Διεθνές συνέδριο με τίτλο «Η Εκπαίδευση των Εκπαιδευτικών στις Βαλκανικές Χώρες», Φιλοσοφική Σχολή του ΑΠΘ, 23– 24/2/2001.

2ο Συνέδριο «για τις Φυσικές Επιστήμες στην Προσχολική Εκπαίδευση», Τμήμα Επιστημών Προσχολικής Αγωγής και Εκπαίδευσης, ΑΠΘ, 14-16/12/2001.

Συνέδριο με τίτλο «Εικόνα και Παιδί», Τμήμα Επιστημών Προσχολικής Αγωγής και Εκπαίδευσης, ΑΠΘ, 27-29/9/2002.

Ημερίδα με θέμα «Ευρωπαϊκή και Εθνική πολιτική για το Περιβάλλον» (5/12/2003)· η ημερίδα συνδιοργανώθηκε από το Ευρωπαϊκό Κέντρο Επικοινωνίας Πληροφόρησης και Πολιτισμού και την Πανελλήνια Ένωση Εκπαιδευτικών για την περιβαλλοντική Εκπαίδευση, παράρτημα Κεντρικής Μακεδονίας.

Ημερίδα με θέμα «Η Ευρωπαϊκή Προοπτική της Ελληνικής Εκπαίδευσης» (1/4/2006)· η ημερίδα συνδιοργανώθηκε από την Περιφερειακή Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Κεντρικής Μακεδονίας, το Δήμο Βέροιας και το Κέντρο Ευρωπαϊκών Μελετών.

Διδακτική εμπειρία: 12 έτη και 2 μήνες.

Στο δημόσιο εργάζομαι έξι (7) έτη (3 έτη ως καθηγητής Λυκείου, 1 έτος ως καθηγητής Γυμνασίου, 1 έτος ως καθηγητής ΤΕΕ, 2 έτη ως υπεύθυνος σχολικής βιβλιοθήκης), ενώ πριν διοριστώ στο Δημόσιο εργαζόμουν ως καθηγητής σε φροντιστήριο (6 έτη).

Κατά τη διετή θητεία μου ως υπεύθυνος Σχολικής Βιβλιοθήκης (σχ. έτη: 2004-2005 και 2005-2006), πέραν των καθημερινών αρμοδιοτήτων σχετικά με την εξυπηρέτηση των μελών της, την οργάνωση του υλικού της και τον εμπλουτισμό της με όσο το δυνατόν καταλληλότερο υλικό, ασχολήθηκα επιπλέον με τα εξής:

τη δημιουργία μιας απλής βάσης δεδομένων (σε Access) για την καταλογογράφηση του υλικού της Σ. Β. που αποκτήθηκε από τη δημιουργία της κι έπειτα,

τη συνεργασία με μαθητές και καθηγητές με σκοπό τη διευκόλυνση στην εξεύρεση υλικού (έντυπου και ηλεκτρονικού) για την εκπόνηση μαθητικών εργασιών

το σχεδιασμό και το συντονισμό μιας προσπάθειας για τη δημιουργία ηλεκτρονικού μαθητικού περιοδικού ποικίλης ύλης (με το όνομα: www.evropaides.gr) καθώς επίσης την επιμέλεια και την τεχνική υποστήριξη της δημιουργίας του (το περιοδικό διανέμεται δωρεάν σε μορφή cd-ROM (4 τεύχη) και σε DVD (5ο τεύχος) τα οποία έχουν διανεμηθεί σε 120 περίπου αντίτυπα το καθένα.

Είμαι έγγαμος.