Την επόμενη φορά που θα επιλέξετε την "Άσκηση 2" δεν θα εμφανιστούν οι ίδιες ακριβώς ερωτήσεις
1 / 10
Tα παρακάτω χαρακτηριστικά έχουν προταθεί για τον ορισµό ενός επιστηµολογικού εµποδίου. Ποιο από τα παρακάτω είναι λανθασµένο;
Η γνώση που συνιστούσε εµπόδιο δεν απορρίπτεται από το µαθητευόµενο και εξακολουθεί να υπάρχει και στη νέα γνώση που δηµιουργείται.
Το εµπόδιο αντιστέκεται στην προσπάθεια εξειδικευµένης εφαρµογής.
Είναι µια γνώση µε ένα αρκετά ευρύ πεδίο εφαρµογής.
Αυτή η γνώση, προσπαθώντας να εφαρµοστεί σε άλλες καταστάσεις, προκαλεί λάθη που εντοπίζονται και αναλύονται µόνο σε σχέση µε το εµπόδιο.
Tο λογισµικό CABRI (ή το Sketchpad) ανήκει στην κατηγορία...
...των περιβαλλόντων που µετατρέπουν τον υπολογιστή σε δάσκαλο και υποστηρίζουν συµπεριφοριστικού τύπου διδασκαλία.
...των διερευνητικών µικρόκοσµων.
...των περιβαλλόντων που µετατρέπουν τον υπολογιστή σε περιβάλλον µάθησης και διδασκαλίας.
Ποια από τα παρακάτω χαρακτηριστικά πρέπει να έχει ένα λογισμικό για να χρησιμοποιηθεί στη διδασκαλία των Μαθηματικών ...
Οι «ψηφίδες» στο Αβάκιο E-Slate µπορούν να ...
Η παρακάτω διαδικασία πληκτρολογήθηκε στην ψηφίδα «Logo» στον Χελωνόκοσµο. για αίνιγµα :χ :ψ επανάλαβε 4 [ µ :χ δ :ψ] τέλος αίνιγµα 60 80 Ποια από τις παρακάτω λειτουργικότητες εξασφαλίζονται µε την διαδικασία:
Η διαδικασία εξασφαλίζει τον δυναµικό χειρισµό του σχήµατος που γράφει η χελώνα.
Η χελώνα εκτελεί τις εντολές «µπροστά :χ» και «δεξιά :ψ» τέσσερες φορές και γράφει ένα τετράγωνο.
Η διαδικασία εξασφαλίζει µόνο την λειτουργικότητα της επανάληψης της κίνησης της χελώνας τέσσερις φορές.
Η επιλογή των λογισμικών και η χρήση τους για τη διασκαλια των Μαθηματικών ...
Η µαθηµατική θεµελίωση των προσφερόµενων αναπαραστάσεων του Χελωνόκοσµου µπορεί να περιγραφεί µε τη φράση...
..."ο Χελωνόκοσµος αποτελεί ένα λογισµικό που εστιάζεται στη γραφική αναπαράσταση µεταβαλλόµενων µεγεθών στη γεωµετρία".
..."ο Χελωνόκοσµος συνδυάζει εργαλεία συµβολικής έκφρασης (µέσω της προγραµµατιστικής γλώσσας Logo) και δυναµικού χειρισµού µαθηµατικών αντικειµένων".
..."ο Χελωνόκοσµος αποτελεί µέρος των λογισµικών της δυναµικής γεωµετρίας".
Ο Papert αναφερόµενος στην πρόσθετη παιδαγωγική αξία που χαρακτηρίζει την εµπλοκή των µαθητών σε δραστηριότητες µε ειδικά σχεδιασμένα υπολογιστικά εργαλεία υποστήριξε ότι στα αντίστοιχα υπολογιστικά περιβάλλοντα οι μαθητές ενθαρρύνονται να σκέφτονται «µαζί µε το εργαλείο». Αυτό σηµαίνει ότι...
...τα υπολογιστικά εργαλεία αποκαλύπτουν σε µεγάλο βαθµό τη λύση ενός προβλήµατος στους μαθητές.
...τα υπολογιστικά εργαλεία εισάγουν τους μαθητές στο χώρο της τεχνητής νοηµοσύνης.
...τα υπολογιστικά εργαλεία παρέχουν στους μαθητές τη δυνατότητα να αλλάζουν ξανά και ξανά τις κατασκευές τους σαν να µαστορεύουν πάνω στα νοητικά τους δηµιουργήµατα.
...τα υπολογιστικά εργαλεία αποκαλύπτουν σταδιακά τη λύση ενός προβλήµατος στους μαθητές.
Ποια από τα παρακάτω στοιχεία θεωρείτε ότι πρέπει να περιγράφει ένα σενάριο για τη διδασκαλία μαθηματικών εννοιών;
Ποια από τις παρακάτω θέσεις είναι κατα την άποψη σας ορθή;
Οι πόροι που διατίθενται για το εγχείρημα της ένταξης των ΤΠΕ στη διδασκαλία των Μαθηματικών θα αξιοποιηθούν καλυτερα αν δοθεί έμφαση στην αναβάθμιση της ποιότητας της διδασκαλίας του μαθήματος.
Οι ΤΠΕ πρέπει να χρησιμοποιηθούν στη διδασκαλία των Μαθηματικών για την αναπαραγωγή του "παραδοσιακού" μοντέλου διδασκαλίας που συχνά κυριαρχεί στα σχολεία.