Την επόμενη φορά που θα επιλέξετε την "Άσκηση 3" δεν θα εμφανιστούν οι ίδιες ακριβώς ερωτήσεις
Στο περιβάλλον του εξελληνισµένου Modellus και στην κατασκευή του µοντέλου ο χρήστης γράφει την ισότητα y=αt+b και διερµηνεύει το µοντέλο. Στο παράθυρο αρχικών τιµών δίνει b=10. Αν τρέξει το µοντέλο για τιµές του t από 0 έως 20 µε βήµα 1, τότε στον πίνακα τιµών το y θα πάρει τις ακόλουθες τιµές:
10 για κάθε τιµή του t.
10, α+10, 2α+10, …, 20α+10.
0 για κάθε τιµή του t γιατί δεν ορίστηκε τιµή για το α.
Καµιά τιµή γιατί έπρεπε να γράφει α•t +b.
Στην κατασκευή ενός µοντέλου µε το Modellus χρησιµοποιείται η έκφραση y=αx+βσυνx. Αν ο χρήστης πατήσει στο κουµπί ∆ιερµηνεία τι θα συµβεί;
Το µοντέλο δεν θα διερµηνευτεί γιατί δεν υπάρχει το σύµβολο επί ανάµεσα στο α και το x.
Το µοντέλο δεν θα διερµηνευτεί γιατί δεν υπάρχει το σύµβολο επί ανάµεσα στο α και το x και το συν είναι γραµµένο στα ελληνικά.
Το µοντέλο θα διερµηνευτεί µε ανεξάρτητη µεταβλητή το x αλλά θα απαιτηθούν αρχικές τιµές για τα α και β.
Το µοντέλο θα διερµηνευτεί µε ανεξάρτητη µεταβλητή το x αλλά θα απαιτηθούν αρχικές τιµές για τα αx και β.
Το µοντέλο θα διερµηνευτεί µε ανεξάρτητη µεταβλητή το t και παραµέτρους το αx, βσυνx.
Στο λογισµικό Modellus και συγκεκριμένα στο παράθυρο παρουσίασης ενός µοντέλου, αν χρησιµοποιηθεί «δείκτης στάθµης», θα µπορεί ο χρήστης να δίνει τιµές...
...σε µια παράµετρο στη διάρκεια εκτέλεσης του µοντέλου.
...σε µια παράµετρο σε φάση παύσης της εκτέλεσης του µοντέλου.
...σε µια παράµετρο ή µεταβλητή στη διάρκεια ή σε φάση παύσης της εκτέλεσης του µοντέλου.
...σε µια παράµετρο ή µεταβλητή πριν αρχίσει η εκτέλεση του µοντέλου.
Στο λογισµικό Modellus, αφού ο χρήστης δηµιουργήσει το µοντέλο και πατήσει το κουµπί ∆ιερµηνεία, τότε...
...αν το µοντέλο διερµηνευτεί τότε ανοίγει το παράθυρο αρχικών τιµών.
...αν το µοντέλο διερµηνευτεί, το λογισµικό ανοίγει το παράθυρο παρουσίασης.
...αν το µοντέλο διερµηνευτεί, θα εκτελεστεί µια φορά.
...αν το µοντέλο δεν διερµηνευτεί το πρόγραµµα δίνει µήνυµα λάθους και πρέπει ο χρήστης να ξαναγράψει όλο το µοντέλο από την αρχή.
Στο λογισµικό Modellus: Αν στη συγγραφή ενός µοντέλου χρησιµοποιηθεί η έκφραση y1=ηµ(βt)+α•συν(3•x), τότε στο παράθυρο αρχικών τιµών θα παρατηρήσουµε ότι το λογισµικό θα θεωρήσει...
...παραµέτρους το α και το t και ανεξάρτητη µεταβλητή το x.
...παραµέτρους τα ηµ, α, συν, x και ανεξάρτητη µεταβλητή το t.
...παράµετρο το x και ανεξάρτητη µεταβλητή το t.
...παραµέτρους τα β, α και x και ανεξάρτητη µεταβλητή το t.
...παραµέτρους το βt, α, x και ανεξάρτητη µεταβλητή το t.
Όταν ένας μαθητής διατυπώνει την άποψη ότι ο συµβατικός τρόπος είναι ο πλέον ενδεδειγµένος για την διδασκαλία των µαθηµατικών τότε εσείς...
...του υπογραµµίζετε ότι είναι υποχρεωµένος να παρακολουθήσει την διδασκαλία με ψηφιακή τεχνολογία.
...υποστηρίζετε ότι οι µαθητές δεν αποκτούν καµία ουσιαστική µαθηµατική γνώση µε τα συµβατικά µέσα (κιµωλία, πίνακα).
...του αναλύετε την προστιθέµενη αξία της χρήσης των ψηφιακών εργαλείων µε ένα συγκεκριµένο παράδειγµα.
Ένα σενάριο πρέπει να περιέχει οπωσδήποτε...
...τεκµηρίωση των παραγράφων του.
...10 σελίδες ανάλυσης.
...ασκήσεις για του µαθητές.
Στο λογισµικό Modellus η σειρά δηµιουργίας είναι: • Αντικείµενα στο παράθυρο παρουσίασης που συνδέονται µε τις µεταβλητές του µοντέλου. • ∆ηµιουργία µοντέλου ορίζοντας τις παραµέτρους και τις µεταβλητές. • Πίνακα τιµών των µεταβλητών • ∆ιερµηνεία του µοντέλου • ∆ηµιουργία γραφήµατος.
Σωστό
Λάθος
Οι διδακτικές δυσκολίες στην κατανόηση των Αλγεβρικών εννοιών εντοπίζονται ...
Σε ποια από τα παρακάτω χαρακτηριστικά οφείλονται οι δυνατότητες των ψηφιακών μέσων που υποστηρίζουν τη διδασκαλία της άλγεβρας;
Το κύριο χαρακτηριστικό των λογισμικών δυναμικής γεωμετρίας είναι ...
... το γεγονός ότι επιτρέπουν στο χρήστη να μετασχηματίζει τα γεωμετρικά αντικείμενα που σχεδιάζει συνεχώς και σε πραγματικό χρόνο.
... το γεγονός ότι μπορούν να αξιοποιηθούν οι εμπειρίες και οι διαισθητικές αντιλήψεις των μαθητών για το φυσικό χώρο στη δισκαλία της γεωμετρίας.
Παρά το γεγονός ότι ένα σενάριο για τη δισκαλία των μαθηματικών δεν οφείλει να γραφεί με κάποια αυστηρή δομή, οφείλει να ενσωματώνει ένα σύνολο παραμέτρων που ομαδοποιούνται στους ακόλουθους βασικούς άξονες ...
Ο σχεδιασμός ενός σεναρίου για τη διδασκαλία των μαθηματικών εκλαμβάνεται ως ...
... μια πρόκληση να σκεφτεί ο εκπαιδευτικός καινούριους τρόπους διδακτικής προσέγγισης των μαθηματικών εννοιών που περιλαμβάνουν την προσωπική εμπλοκή των μαθητών σε δραστηριότητες με πρόσθετη παιδαγωγική αξία.
... ως ένα σχέδιο μαθήματος που βασίζεται στο ΑΠΣ και περιέχει λεπτομερείς διδακτικές οδηγίες προς τον διδάσκοντα.
... ως ένα σύνολο από φύλλα εργασίας χωρίς περιθώρια επιλογών για τον διδάσκοντα που θα χρησιμοποιηθεί για τη διδασκαλία των μαθηματικών εννοιών.
Σε ένα σενάριο για τη διδασκαλία των Μαθηματικών πρέπει να περιγράφονται ...
Τα κύρια αντικείμενα ενός σεναρίου για τη διδασκαλία των Μαθηματικών είναι ...
Ένα σενάριο για τη διδασκαλία των Μαθηματικών είναι ...
... ένα απλό κομμάτι του αναλυτικού προγράμματος.
... ένα σύνθετο εργαλείο που μπορεί να εστιάζει στη διδασκαλία μιας ή περισσότερων εννοιών συνδυάζοντας περισσότερα διδακτικά μέσα προκειμένου να επιτευχθεί ένα μαθησιακό αποτέλεσμα.
Ποιες από τις παρακάτω συνθήκες μεταβάλλονται με τη χρήση των ΤΠΕ στη διδασκαλία των Μαθηματικών;
Για να μη θιγεί το "παραδοσιακό" μάθημα από τη χρήση των ΤΠΕ στη διδασκαλία των Μαθηματικών, θα ήταν εύκολο να χρησιμοποιηθεί ένα δικτυακό αυτόματο ασκησιολόγιο ατομικά για κάθε μαθητή. Με την παραπάνω πρόταση ...
Για την αξιοποίηση των ΤΠΕ στη διδασκαλία των Μαθηματικών ...
... είναι εφικτό να αναποδογυριστούν ξαφνικά τα πάντα και οι μαθητές να κάνουν μόνο projects και να ξοδεύουν όσο χρόνο θέλουν.
... χρειάζεται να επιλέξουμε κάτι που είναι εφικτό στο σημερινό σχολείο αλλά ταυτόχρονα έχει τα χαρακτηριστικά που θα επιτρέψουν στους μαθητές να αποκτήσουν μια διαφορετική σχέση με τα Μαθηματικά.
Ο εκπαιδευτικός που θέλει (σήμερα: Ελλάδα 2008) να αξιοποιήσει τις ΤΠΕ στη διδασκαλία των Μαθηματικών πρέπει ...