Σχολική χρονιά 2021-22

Ο COVID-19 ΚΑΙ ΠΩΣ ΕΠΗΡΕΑΣΕ ΕΜΑΣ ΚΑΙ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ

Ο COVID-19 ΚΑΙ ΠΩΣ ΕΠΗΡΕΑΣΕ ΕΜΑΣ ΚΑΙ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ

Στατιστική Παιδεία

ΑΠΟΓΡΑΦΗ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ 

Οι μαθητές της Α΄ Γυμνασίου συμμετείχαν στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα «Απογραφή στο Σχολείο» της Ελληνικής Στατιστικής Αρχής (ΕΛΣΤΑΤ), με στόχο την ανάπτυξη της στατιστικής παιδείας, την ενίσχυση των ψηφιακών δεξιοτήτων τους και την ενδυνάμωση της κριτικής σκέψης.

Μέσα από το πρόγραμμα τα παιδιά γνώρισαν τη διαδικασία και τις εργασίες διενέργειας μίας στατιστικής απογραφικής έρευνας και στη συνέχεια, συμπλήρωσαν ερωτηματολόγιο, το οποίο περιελάμβανε δημογραφικά και ατομικά χαρακτηριστικά, αλλά και θέματα σχετικά με το σχολείο, τα μαθήματα, τα αθλήματα και τις συνήθειες τους.

Μετά την ολοκλήρωση του ερωτηματολογίου συζητήθηκε ο τρόπος συλλογής, ταξινόμησης, πινακοποίησης και γραφικής αναπαράστασης των αποτελεσμάτων. Οι μαθητές έμαθαν να αναλύουν τους πίνακες και να ερμηνεύουν τις γραφικές παραστάσεις, βγάζοντας συμπεράσματα για την απογραφική διαδικασία, προωθώντας ταυτόχρονα τη συνεργασία και την ομαδική σκέψη μέσα στην τάξη.

Διερευνώντας τα αποτελέσματα της έρευνας και μέσα από έναν καταιγισμό ιδεών, τα παιδιά κατέληξαν σε αποφάσεις σχετικά με ζητήματα όπως: ποια θα ήταν η πιο δημοφιλής αθλητική εγκατάσταση στο δήμο τους, πώς μπορούν να αυξήσουν το χρόνο που περνούν με την οικογένεια τους,  ποιες άλλες δραστηριότητες θα μπορούσαν να εντάξουν στον ελεύθερο τους χρόνο, ώστε να μειώσουν την πολύωρη ενασχόληση με τα κοινωνικά δίκτυα κ.ά


Διεπιστημονικό Πρόγραμμα «Εκπαιδευτικές Μεταβάσεις … » Συμμετοχή σε εκπαιδευτικό – διεπιστημονικό Πρόγραμμα

ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΑΕΥΣΤΑΘΙΟΥ-ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΦΙΛΟΛΟΓΙΚΟΥ ΣΥΝΕΔΡΙΟΥ ΜΕ ΠΕΚΕΣ ΚΡΗΤΗΣ ΑΠΡΙΛΙΟΣ 2022

Πατήστε για παρακάτω για το πρόγραμμα Μετάβασης

Εισήγηση

 

Κατά την επίσκεψη των μαθητών του Δημοτικού στον χώρο του Γυμνασίου με Λ.Τ. Ζίτσας
πραγματοποιήθηκαν δράσεις μετάβασης στο μάθημα των Αρχαίων Ελληνικών και της
Ιστορίας.

Αρχικά στην αίθουσα της Α΄ Γυμνασίου οι μικροί μαθητές εξοικειώθηκαν με παιγνιώδη
τρόπο με τα πνεύματα της αρχαίας ελληνικής καθώς και την προσωπική αντωνυμία,
χρησιμοποιώντας το γνωστό κείμενο της πρωινής προσευχής, το «Πάτερ ημών»

Ακολούθησε εξάσκηση πάνω στην προσωπική αντωνυμία μέσα από ασκήσεις του
ιστότοπου «Ελληνικός Πολιτισμός» στο Εργαστήριο της Πληροφορικής

Οι δράσεις ολοκληρώθηκαν στην Αίθουσα Τελετών, όπου οι μαθητές είχαν τη δυνατότητα
να χρησιμοποιήσουν τον διαδραστικό πίνακα ακούγοντας το «Ταγκό της Προσωπικής
Αντωνυμίας» και να ξαναθυμηθούν τη μάχη του Μαραθώνα μέσα από μία αναπαράσταση
που είχαν ετοιμάσει οι μαθητές της Α΄ Γυμνασίου


Δράση «Καινοτόμα Σχολεία» (ΕΕΠΕΚ)


 


Συγκρότηση Περιβαλλοντικής επιτροπής

1η Δράση: Συγκρότηση Περιβαλλοντικής Επιτροπής

1ο Πρακτικό

2η Δράση: Περιβαλλοντικός έλεγχος από τους μαθητές

2ο Πρακτικό

3η Δράση: Αναμόρφωση αύλειου χώρου

Στόχοι δράσης της Περιβαλλοντικής Επιτροπής του Γυμνασίου με Λ.Τ. Ζίτσας

Στην πρώτη αεροφωτογραφία του Γυμνασίου Ζίτσας φαίνεται το προαύλιο του σχολείου και ο γύρω χώρος του. Όπως φαίνεται τα μόνα φυτά που υπήρχαν στο χώρο αυτό ήταν κάποια πεύκα και ένας πλάτανος (φωτογραφία 1). Στόχος της δράσης της περιβαλλοντικής επιτροπής του σχολείου ήταν ή προσπάθεια δημιουργίας μίας μικρής περιοχής ως φυτώριο ανάπτυξης ορισμένων αρωματικών φυτών όπως δενδρολίβανο (Rosmarinus officinalis), λεβάντα (Lavandula angustifolia) και θυμάρι (Thymus vulgaris) και η αρχική φύτευση ορισμένων τέτοιων φυτών αλλά και άλλων όπως Αγγελικούλα (Pittosporum tobira) και πετούνια (Petunia Axillaris) σε άλλα σημεία του προαυλίου (όπως υποδεικνύονται στη φωτογραφία 2). Απώτερος στόχος του φυτωρίου είναι η μελλοντική μεταφορά φυτών και σε άλλα σημεία του προαυλίου (όπως φαίνονται στη φωτογραφία 3).

Με δεδομένο πως στη συγκεκριμένη δράση συμμετείχαν οι μαθητές όλων των τάξεων του σχολείου, ελπίζουμε πως θα βοηθήσει τους μαθητές να δεθούν ακόμα περισσότερο με το ίδιο το σχολείο ως χώρο στον οποίο συμμετέχουν και περνούν σημαντικό μέρος του καθημερινού τους χρόνου. Συμμετέχοντας οι μαθητές, κάθε παρόμοια πρωτοβουλία έχει πολύ μεγαλύτερες πιθανότητες επιτυχίας καθώς οι μαθητές είναι αυτοί που πραγματικά μπορούν να υποστηρίξουν κάθε τέτοια δράση. Ως άμεσο αποτέλεσμα βέβαια της δράσης αυτής είναι η βελτίωση της εξωτερικής εικόνας του σχολείου και η δημιουργία ενός ευχάριστου περιβάλλοντος τόσο για μαθητές όσο και για εκπαιδευτικούς ή και κατοίκους της περιοχής αφού το σχολείο αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι της τοπικής κοινωνίας και περιοχής.

Τέλος, η ύπαρξη όλων αυτών των φυτών μπορεί να αξιοποιηθεί στο μέλλον ακόμα και σε άλλα εκπαιδευτικά προγράμματα ή εργαστήρια βιολογίας με τη λήψη δειγμάτων φύλλων και ανθών από τα φυτά αυτά για την μικροσκοπική παρατήρηση των τριχωμάτων των φύλλων ή φυτικών κυττάρων και τη σύνδεση τελικά της μίας δράσης με την όλη εκπαιδευτική διαδικασία του σχολείου.

Φωτογραφία 1
Φωτογραφία 2
Φωτογραφία 3

4η Δράση: Φύτεμα αρωματικών φυτών

5η Δράση:

3ο Πρακτικό


Πρόγραμμα «Αστέρι της ευχής»


 

 

Πρόγραμμα etwinning: Mirror – Mirror

Πρόγραμμα e twinning

Mirror Mirror: Η εικόνα μου στον καθρέφτη της κοινωνίας μέσα από τα ΜΜΕ – Εφαρμόζοντας τον κριτικό γραμματισμό

 

Περιγραφή έργου

Το σχολείο μέσα από την υλοποίηση του έργου στοχεύει στην ενίσχυση της αυτογνωσίας και της αυτοδυναμίας των μαθητών. Σε μια εποχή που οι νέοι βομβαρδίζονται με πάρα πολλά μηνύματα από τα ΜΜΕ και τα κοινωνικά δίκτυα, είναι επιτακτική η ανάγκη να σταθούν κριτικά απέναντι στον καταιγισμό πληροφοριών. Μέσα από τον κριτικό γραμματισμό θα προσπαθήσουν να αποδομήσουν τα έμφυλα κοινωνικά στερεότυπα και να προσδιορίσουν τους δικούς τους προσωπικούς και ευρύτερους στόχους.

Ειδικότεροι Στόχοι:

Αφού προηγηθεί ένα στάδιο αποδόμησης κοινωνικών στερεότυπων, όπως προβάλλονται μέσα από τα ΜΜΕ, επιδιώκεται η οικοδόμηση αυτοπεποίθησης και αυτοεκτίμησης Οι μαθητές θα μάθουν με τρόπο παιγνιώδη, μη τυπικό, εποικοδομητικό.

Ειδικότερα, οι μαθητές θα συνεργαστούν ώστε:

  • να αμφισβητήσουν τη θέση και τη σημασία που δίνεται στην εικόνα του σώματος στις μέρες μας και στο ρόλο των φύλων
  • να κοιτάξουν πίσω από τον καθρέφτη τους τρόπους με τους οποίους η αυτοαντίληψη συχνά υπαγορεύεται από τα ΜΜΕ και πιο συγκεκριμένα τις διαφημίσεις
  • να αναλύσουν κριτικά τα μηνύματα των μέσων που τους περιβάλλουν
  • να κατανοήσουν τον ρόλο που διαδραματίζει η γλώσσα και οι γλωσσικές επιλογές στην κατασκευή των νοημάτων
  • να ενθαρρυνθούν να κάνουν ερωτήσεις σχετικά με το τι βλέπουν, ακούν και διαβάζουν
  • να είναι ενεργοί πολίτες
  • να αναπτύξουν δεξιότητες στη δημιουργία και τη συλλογική παραγωγή του δικού τους υλικού χρησιμοποιώντας

 ΔΙΑΔΙΚΑΣΊΑ ΤΗΣ ΕΡΓΑΣΊΑΣ

Α. Οι μαθητές θα ξεκινήσουν τη γνωριμία τους μέσα από το «δέντρο γνωριμιών», στο οποίο περιλαμβάνονται δύο διαδραστικές εικόνες που θα έχουν κατασκευάσει με το ψηφιακό εργαλείο ImageJuxtaposition της e-me, μια δική τους και μία ενός προτύπου στο οποίο θέλουν να μοιάσουν.

 Έτσι θα τεθεί ο προβληματισμός για τη σημασία που δίνεται στην εικόνα του σώματος στις μέρες μας. Θα ακολουθήσει κριτική θεώρηση και ανταλλαγή απόψεων μέσα από τη χρήση ψηφιακών εργαλείων που μπορούν να επιλέξουν οι μαθητές μόνοι τους. Η κριτική θεώρηση μπορεί να γίνει με παιγνιώδη τρόπο και χιουμοριστική διάθεση, προτείνοντας την αντικατάσταση της εικόνας του προτύπου με ένα εκ διαμέτρου αντίθετο ή με ένα που βρίσκεται πιο κοντά στην εικόνα του μαθητή/εφήβου.

Β. Πραγματοποιήθηκε online συνάντηση μεταξύ των μαθητών των δύο σχολείων, όπου τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να γνωριστούν καλύτερα, να εκφραστούν και να ακούσουν τις απόψεις των άλλων μαθητών.

Γ. Η επόμενη δραστηριότητα στοχεύει στην κριτική προσέγγιση της διαφήμισης, αφού αρχικά κατανοηθεί η δομή του συγκεκριμένου κειμενικού είδους και η σημασία των γλωσσικών επιλογών για την κατασκευή νοημάτων. Οι μαθητές θα δημιουργήσουν ένα διαδραστικό βίντεο, στο οποίο θα σχολιάζουν με χιουμοριστικό τρόπο τις διαφημίσεις. Επιπλέον, οι μαθητές των δύο σχολείων θα αλληλεπιδράσουν μεταξύ τους συζητώντας στο forum του twinspace.

ΑΝΑΜΕΝΌΜΕΝΑ ΑΠΟΤΕΛΈΣΜΑΤΑ

Ο προβληματισμός μέσα από τις δύο παραπάνω διαδικασίες θα τους οδηγήσει να συντάξουν ένα ηλεκτρονικό βιβλίο/ημερολόγιο, όπου μέσα από την παράθεση των σκέψεων, συναισθημάτων, αντιλήψεων, στάσεων, διαπιστώσεων, όπως προέκυψαν στην πορεία του προγράμματος θα προσπαθήσουν να χτίσουν την εικόνα του εαυτού τους ως ενεργών πολιτών του 21ου αιώνα μέσα από κριτική προσέγγιση και προσεγγίζοντας όσο το δυνατόν περισσότερο τις δικές τους επιθυμίες.


Πρόγραμμα σωματείου «Διάζωμα» «Υιοθεσία αρχαίων θεάτρων…”

Υιοθεσία Αρχαίου θεάτρου Δωδώνης σε συνεργασία 3 Σχολείων: Γυμνάσιο Ελεούσας, 9ο Γυμνάσιο Ιωαννίνων, Γυμνάσιο με Λ.Τ. Ζίτσας

Πατήστε στην παρακάτω εικόνα για να περιηγηθείτε στην ιστοσελίδα του Διαζώματος σχετικά με την δράση του σχολείου μας

Στις 12 Μαΐου 2022 γύρω στους 120 μαθητές από τα τρία σχολεία συναντήθηκαν στον αρχαιολογικό χώρο της Δωδώνης για την υλοποίηση προγράμματος που συντονίστηκε εξ αποστάσεως με άριστη συνεργασία μεταξύ των εμπλεκόμενων εκπαιδευτικών και των διευθύνσεων των σχολείων.

Το Γυμνάσιο Ελεούσας ανέλαβε αρχικά να κάνει την ξενάγηση στον αρχαιολογικό χώρο με κείμενα που είχε επιμεληθεί η εκπ/κός Τσιούρη Μίνα.

Ακολούθησε η παρουσίαση 2 χορικών από την τραγωδία του Ευριπίδη «Ιφιγένεια εν Αυλίδι». Τον χορό αποτελούσαν μαθήτριες του Γυμνασίου με Λ.Τ. Ζίτσας, που είχαν προετοιμάσει οι εκπαιδευτικοί Σβάιερ Αντωνία και Γεωργοπούλου Χρυσούλα. Ενώ τη μουσική επιμέλεια είχε η εκπαιδευτικός Σαχίνη Βαλεντίνη που συνόδευε στο αρμόνιο τη χορωδία από το 9ο Γυμνάσιο Ιωαννίνων. Πηγή έμπνευσης για τη μουσική εκτέλεση αποτέλεσε η ομώνυμη παράσταση σε μουσική Δημήτρη Παπαδημητρίου.

Η εκπαιδευτικός Μαυροσκούφη Βασιλική από το Γυμνάσιο Ελεούσας ανέλαβε να συνθέσει και να αποτυπώσει τη δράση και τη συνεργασία των σχολείων σε μια διαδραστική εικόνα.

 

«Τα χορικά της τραγωδίας μέσα από την τραγωδία Ιφιγένεια εν Αυλίδι»


 

Πολιτιστικό Πρόγραμμα: «Τα χορικά της τραγωδίας μέσα από την τραγωδία Ιφιγένεια εν Αυλίδι»

«Τα χορικά της τραγωδίας μέσα από την τραγωδία Ιφιγένεια εν Αυλίδι»

Ακολουθεί βίντεο από την εκδήλωση.

 


 Περιβαλλοντικό Πρόγραμμα: « Ανακαλύπτοντας το παρελθόν, σχεδιάζοντας το μέλλον»

 

ΣΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΤΟΥ ΠΕΡΙΒΑΝΤΟΛΛΟΓΙΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ Η Γ΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΕΠΙΣΚΕΦΤΗΚΕ ΤΟ ΜΟΝΑΣΤΗΡΙ ΤΟΥ ΠΡΟΦΗΤΗ ΗΛΙΑ ΖΙΤΣΑΣ,  ΓΙΑ ΝΑ ΣΥΛΛΕΞΟΥΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ, ΜΕ ΣΚΟΠΟ ΤΗΝ ΑΝΑΔΕΙΞΗ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ, ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΤΟΥ ΑΞΙΑΣ, ΩΣΤΕ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΘΕΣΠΙΣΤΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ UNESCO, ΝΑ ΣΥΜΠΕΡΙΛΗΦΘΕΙ ΣΤΟΝ ΚΑΤΑΛΟΓΟ ΤΗΣ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑΣ ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΑΣ.

 


Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας: «Γνωρίζοντας τον εαυτό μου και τους άλλους με οδηγό τον Μικρό Πρίγκιπα»

 

 


Αδελφοποίηση Γυμνασίου με Λ.Τ. Ζίτσας με το Λύκειο Νυρεμβέργης

Τα δύο Σχολεία κατόπιν απόφασης του Συλλόγου Διδασκόντων και σύμφωνα με την κείμενη νομοθεσία προχώρησαν σε αδελφοποίηση, με κύριο σκοπό τη δημιουργία κατάλληλων συνθηκών σύνδεσης ανάμεσα σε γεωγραφικά απομακρυσμένα σχολεία, ώστε να ενισχύεται η ανταλλαγή πληροφοριών, η δημιουργία κοινών εργασιών και η συνεργατική μάθηση


Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα για τις εκπαιδευτικές μεταβάσεις – Επίσκεψη του Δημοτικού Σχολείου Ζίτσας στο Γ/σιο με Λ.Τ. Ζίτσας 

 ⇒   Εισήγηση   ⇐

Στα πλαίσια του Προγράμματος Μετάβασης, εγκεκριμένου από το ΥΠΑΙΘ με την υπ’ αρ Πρωτοκόλλου 120185/ΓΔ4/24-9-2021 Εγκύκλιο, πραγματοποιήθηκαν δράσεις ομαλής μετάβασης από τη μια σχολική βαθμίδα στην επόμενη.


Συμμετοχή σε πρόγραμμα του Διαζώματος – Σύμπραξη τριών σχολείων

Το Γυμνάσιο με Λ.Τ. Ζίτσας, το Γυμνάσιο Ελεούσας και το 9ο Γυμνάσιο
Ιωαννίνων στα πλαίσια του προγράμματος «Υιοθεσία αρχαίων θεάτρων»
συναντήθηκαν στον αρχαιολογικό χώρο της Δωδώνης και παρουσίασαν τις
δράσεις του προγράμματος: ξενάγηση στον αρχαιολογικό χώρο (από τους
μαθητές του Γυμνασίου Ελεούσας), παρουσίαση δύο χορικών από την
«Ιφιγένεια εν Αυλίδι» (χορωδία από το 9ο Γυμνάσιο και χορός από το
Γυμνάσιο με Λ.Τ. Ζίτσας)

 


Συμμετοχή σε πρόγραμμα e-Twinning

 

Το σχολείο μας πραγματοποίησε διαδικτυακή συνάντηση με το Λύκειο της Νυρεμβέργης στα πλαίσια του προγράμματος e-Twining, που είχε ως αποτέλεσμα τη γνωριμία των μαθητών και τη δημιουργία του «Δέντρου Γνωριμιών».


Το Γυμνάσιο με Λ.Τ Ζίτσας σε συνεργασία με το Ελληνικό Γενικό Λύκειο Νυρεμβέργης υλοποιούν ένα πρόγραμμα e-twinning με τίτλο: «Mirror Mirror: Η εικόνα μου στον καθρέφτη της κοινωνίας μέσα από τα ΜΜΕ – Εφαρμόζοντας τον κριτικό γραμματισμό». Στο πρόγραμμα θα συμμετέχουν μαθητές της Α΄ Λυκείου και από τα δύο σχολεία. Το έργο στοχεύει στην ενίσχυση της αυτογνωσίας και της αυτοδυναμίας των μαθητών. Μέσα από τον κριτικό γραμματισμό, την παράθεση σκέψεων, συναισθημάτων, και αντιλήψεων, οι μαθητές θα προσπαθήσουν να αποδομήσουν τα έμφυλα κοινωνικά στερεότυπα και να προσδιορίσουν τους δικούς τους προσωπικούς και ευρύτερους στόχους. Σε μια εποχή που οι νέοι βομβαρδίζονται με πάρα πολλά μηνύματα από τα ΜΜΕ και τα κοινωνικά δίκτυα, είναι επιτακτική η ανάγκη να σταθούν κριτικά απέναντι στον καταιγισμό πληροφοριών.


Πείραμα Ερατοσθένη




Συμμετοχή στον προκριματικό Διαγωνισμό First Lego League 2022 – Cargo Connect στα Ιωάννινα

Το σχολείο μας συμμετείχε στον διαγωνισμό με 4 αγωνιστικές ομάδες:

  • Α’ Γυμνασίου – Ζίτσα
  • Α’ Γυμνασίου – Κληματιά
  • Γ’ Γυμνασίου
  • Α’ Λυκείου


 


Ενημέρωση για προπτυχιακές σπουδές από το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών

Οι τάξεις μας παρακολούθησαν ενημέρωση για προπτυχιακές σπουδές από το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών

 


Βράβευση Αριστούχων μαθητών του σχολείου μας από τον Δήμο Ζίτσας

Στα πλαίσια της Χριστουγεννιάτικης εορτής που πραγματοποιήθηκε στον χώρο του σχολείου, ο Δήμος Ζίτσας βράβευσε τους Αριστούχους μαθητές του σχολείου μας. Τον Δήμο εκπροσώπησε ο κ. Περικλής Γρίβας.





Βράβευση μαθητριών του Γυμνασίου με Λ.Τ. Ζίτσας στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών

Το Σάββατο 27-11-2021 το Γυμνάσιο με Λ.Τ. Ζίτσας συμμετείχε διαδικτυακά στην Τελετή Βράβευσης για την Απονομή βραβείου στις μαθήτριες Σιώζου Βασιλική και Κατσούλη Ζήνα της Α΄Λυκείου για το ομαδικό έργο τους με το οποίο συμμετείχαν στον Διαγωνισμό Ζωγραφικής του ΥΠΑΙΘ για τα 200 χρόνια από την έναρξη της Ελληνικής Επανάστασης.

Στην αίθουσα Τελετών του Σχολείου μια ομάδα εκπροσώπησης του Σχολείου, αποτελούμενη από εκπαιδευτικούς, μαθητές και γονείς, συμμετείχε στην εκδήλωση. Τη συμμετοχή στη διαδικτυακή σύνδεση τίμησε με την παρουσία της η Αντιδήμαρχος Πολιτισμού και Παιδείας του Δήμου Ζίτσας, κ. Γιάννα Γεωργούλη και ο Πρόεδρος της τοπικής Κοινότητας Περικλής Νούλης.

Η Ειδική Τελετή Βράβευσης απ2οτελούσε μέρος του Διήμερου Επετειακών Εκδηλώσεων του Υπουργείου Παιδείας για τα 200 χρόνια από την έναρξη της Ελληνικής Επανάστασης στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών. Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης, βραβεύθηκαν έργα ζωγραφικής και ταινίες μικρού μήκους που διακρίθηκαν σε μαθητικούς διαγωνισμούς, ενώ πραγματοποιήθηκε συναυλία των Μουσικών τμημάτων των Πανεπιστημίων Αθηνών, Ιονίου και Μακεδονίας

Στην κεντρική εκδήλωση συμμετείχαν με ομιλίες η Α.Ε. Πρόεδρος της Δημοκρατίας Κατερίνα Σακελλαροπούλου, η Υπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων Νίκη Κεραμέως, η Πρόεδρος της Επιτροπής ‘’Ελλάδα 2021’’ Γιάννα Αγγελοπούλου-Δασκαλάκη, οι Υφυπουργοί Ζέττα Μακρή και Άγγελος Συρίγος, καθώς και ο Γενικός Γραμματέας Ανώτατης Εκπαίδευσης του Υπουργείου Παιδείας και

Θρησκευμάτων Απoσ1τόλης Δημητρόπουλος, ο οποίος και συντόνισε όλες τις επετειακές εκδηλώσεις φορέων του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων τη φετινή χρονιά.

Το βραβείο στις μαθήτριες Σιώζου Βασιλική και Κατσούλη Ζήνα της Α΄Λυκείου του Γυμνασίου με Λ.Τ. Ζίτσας απένειμε διαδικτυακά η Υφυπουργός Παιδείας Ζέττα Μακρή. To έργο με τίτλο «ΣΥΝΔΕΣΗ ΤΗΣ ΤΟΠΙΚΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΤΗΣ ΖΙΤΣΑΣ ΜΕ ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΤΗΣ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗΣ ΤΟΥ 1821», απεικόνιζε το Μοναστήρι του Προφήτη Ηλία Ζίτσας, τις μορφές του Ρήγα Φεραίου και του Ζιτσαίου γιατρού Νικολίδη που υπήρξαν συμμάρτυρες και τη μορφή της Ελευθερίας ως συνεκτικού κρίκου των αναπαριστώμενων.


Εορτασμός 28ης Οκτωβρίου 2022

Ο Σύλλογος Διδασκόντων του Γυμνασίου με Λ.Τ. Ζίτσας ακολουθώντας την με αριθμ. 73884/11.10.2021 Απόφαση του Υπουργού Εσωτερικών αναφορικά με τον Εορτασμό της Εθνικής Επετείου της 28ης Οκτωβρίου – και ιδιαίτερα την παράμετρο της σημαιοστόλισης, αποφάσισε την πραγματοποίηση των ακόλουθων δράσεων:

  • Απεικόνιση σε τοίχο του Σχολείου της Ελληνικής Σημαίας με την υποστήριξη της κ. Ελένη Μίχου.

  • Τέλεση της γιορτής της σημαίας στις 26 Οκτωβρίου, παρουσία του Αντιδημάρχου κ. Γ. Ράδου, με απόδοση Αριστείων και Βραβείων στους μαθητές, όπου αναδείχθηκε η σημασία της «Αριστείας» μέσα από κείμενα που διάβασαν οι μαθητές.
  • Πραγματοποίηση διδακτικής επίσκεψης στο πολεμικό Μουσείο στο Καλπάκι στις 27 Οκτωβρίου.

  • Συμμετοχή σε διαγωνισμό ζωγραφικής για τα 200 χρόνια από την ελληνική Επανάσταση

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *