η πληροφορικη

στην εκπαιδευση


Υλικό για μαθητές και εκπαιδευτικούς

Λύκειο

   ΘΕΜΑΤΑ ΛΥΣΕΙΣ
  ΑΠΟΛΥΤΗΡΙΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ

Γ΄ ΤΑΞΗΣ ΕΝΙΑΙΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ

 ΕΠΑΝΑΛΗΠΤΙΚΕΣ

ΑΠΟΛΥΤΗΡΙΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ

Γ΄ ΤΑΞΗΣ ΕΝΙΑΙΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ

ΑΠΟΛΥΤΗΡΙΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ

Γ΄ ΤΑΞΗΣ ΕΝΙΑΙΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ

ΕΠΑΝΑΛΗΠΤΙΚΕΣ

ΑΠΟΛΥΤΗΡΙΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ

Γ΄ ΤΑΞΗΣ ΕΝΙΑΙΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ

ΕΤΟΣ    2000  2000  2000  2000
 2001  2001  2001  2001
 2002  2002   2002   2002
 2003  2003   2003   2003
 2004  2004  2004  2004
 2005  2005  2005  2005
 2006  2006  2006  2006
 2007  2007  2007  2007
 2008  2008 2008  2008
 2009  2009 2009  2009
 2010  2010  2010  2010
 2011  2011  2011  2011
2012 2012 2012 2012
2013 2013 2013 2013
2014 2014 2014 2014
2015 2015 2015 2015

Για να υλοποιήσετε τους αλγορίθμους που διδάσκεστε στο μάθημα "Ανάπτυξη εφαρμογών σε προγραμματιστικό περιβάλλον" μπορείτε:

 

  1. Να μπείτε στην ιστοσελίδα http://www.pseudoglossa.gr/ και να "τρέξετε" τους αλγορίθμους σας on line.
  2. Να κατεβάσετε το αντίστοιχο λογισμικό από εδώ.

ΔΙΕΡΜΗΝΕΥΤΗΣ ΤΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ 

(http://users.sch.gr/alkisg/downloads/) :

Ο Διερμηνευτής της ΓΛΩΣΣΑΣ είναι ένα ολοκληρωμένο περιβάλλον ανάπτυξης αλγορίθμων σε μορφή ψευδοκώδικα, ειδικά σχεδιασμένο για τη ΓΛΩΣΣΑ προγραμματισμού που διδάσκεται στα πλαίσια του μαθήματος Ανάπτυξη εφαρμογών σε προγραμματιστικό περιβάλλον (ΑΕΠΠ) της Γ΄ Γενικού Λυκείου. Είναι εγκεκριμένος από το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο ως κατάλληλος για εργαστηριακή χρήση στη Β/θμια εκπαίδευση και έχει διατεθεί σε όλα τα σχολεία μέσω του πακέτου Αλγοριθμική και Προγραμματισμός του ΥΠΔΒΜΘ.

Αυτή είναι η "σταθερή" (όχι beta) έκδοση του Διερμηνευτή. 


 

Για να υλοποιήσετε τα διαγράμματα ροής που διδάσκεστε στο μάθημα "Ανάπτυξη εφαρμογών σε προγραμματιστικό περιβάλλον" μπορείτε να κατεβάσετε το παρακάτω πρόγραμμα:

ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΣ ΔΙΑΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΡΟΗΣ

(http://www.ecedu.upatras.gr/flowchart/Overview.htm) : 

Το προτεινόμενο ολοκληρωμένο εκπαιδευτικό πακέτο αποσκοπεί – μέσω της εντρύφησης με την αλγοριθμική και τον προγραμματισμό – στην καλλιέργεια της αναλυτικής σκέψης και συνθετικής ικανότητας των μαθητών, στην ανάπτυξη ικανοτήτων μεθοδολογικού χαρακτήρα, στην καλλιέργεια της αυστηρότητας της διατύπωσης και της έκφρασης. Στόχος δεν είναι η εκμάθηση κάποιας συγκεκριμένης γλώσσας προγραμματισμού και για το λόγο αυτό το προτεινόμενο ψηφιακό περιβάλλον δεν αντιστοιχεί σε κάποιο από αυτά των γλωσσών.