ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑΣ - ΣΕΛΙΔΑ 7

Ευρετήριο Άρθρου
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑΣ
ΣΕΛΙΔΑ 2
ΣΕΛΙΔΑ 3
ΣΕΛΙΔΑ 4
ΣΕΛΙΔΑ 5
ΣΕΛΙΔΑ 6
ΣΕΛΙΔΑ 7
Όλες οι Σελίδες

  

Apple M (1986). Ιδεολογία και αναλυτικά προγράμματα, μτφρ. Δαρβέρη Τ. Θεσσαλονίκη: Παρατηρητής.

Bell E.T. (1993). Οι μαθηματικοί. Tόμος I: Από τον Ζήνωνα έως τον Cauchy. Μτφ. Μ. Μαγειρόπουλος. Τόμος II: Από τον Lobatchewsky έως τον Cantor. Μτφ. Ν. Σταματάκης. Ηράκλειο: Πανεπιστημιακές Εκδόσεις Κρήτης.

Brian B. (1990). Μαθηματικές σπαζοκεφαλιές. Αθήνα: Κάτοπτρο.

Chngeux J. P. & Connes A. (1985). Τα Μαθηματικά και ο εγκέφαλος. Αθήνα: Κάτοπτρο.

Davis D. M. (2001). Η φύση και η δύναμη των Μαθηματικών. Μτφ. Δ. Καραγιαννάκης, Μ. Μαγειρόπουλος. Ηράκλειο: Πανεπιστημιακές Εκδόσεις Κρήτης.

Freire P. (1977). Η αγωγή του καταπιεζόμενου. Αθήνα: Ράππας.

Horkheimer M. & Adorno T.W. (1996). Διαλεκτική του Διαφωτισμού, μετάφραση Λ. Αναγνώστου, Αθήνα: Νήσος.

Kline  M. (1990). Γιατί δεν μπορεί να κάνει πρόσθεση ο Γιάννης, η αποτυχία των μοντέρνων μαθηματικών. Θεσσαλονίκη: Βάνιας.

Lloyd Geoffrey E.R. (2005). Αρχαία ελληνική επιστήμη. Από τον Θαλή ώς τον Αριστοτέλη. Μτφ. Π. Καρλέτσα. Ηράκλειο:  Πανεπιστημιακές Εκδόσεις Κρήτης.

Mankiewicz R. (2005). Ιστορία των Μαθηματικών. Αθήνα: Αλεξάνδρεια.

Neugebauer O. (1986). Οι θετικές επιστήμες στην Αρχαιότητα. Μτφ. Χ. Ζερμπίνη, Ι. Αρζόγλου. Αθήνα: Μ.Ι.Ε.Τ.

Rucker Rudy (1995). Το άπειρο και ο νους. Μτφ. Κ. Χατζηκυριάκου. Ηράκλειο: Πανεπιστημιακές Εκδόσεις Κρήτης.

Streefland L. (1991). Ρεαλιστικά Μαθηματικά στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση, Εισαγωγή-Επιμέλεια Ε. Κολέζα: Αθήνα Εκδόσεις Leader Books.

Struik Dirk J. (1982). Συνοπτική ιστορία των Μαθηματικών. Μτφ. Α. Φερεντίνου?Νικολακοπούλου. Αθήνα: Ι. Ζαχαρόπουλος.

Αναπολιτάνος Δ. (1985). Εισαγωγή στη φιλοσοφία των Μαθηματικών. Αθήνα: Νεφέλη.

Βαινάς Κ. (2000) Ανάλυση της Διδακτικής των Μαθηματικών στην Ελλάδα. Αθήνα: Γρηγόρης. 

Βοσνιάδου Σ. (Επιμ), (1995). Ψυχολογία των Μαθηματικών. Μτφρ. Γ. Μπαρουξής, Μ. Σταφυλίδου, Σ. Βοσνιάδου. Αθήνα: Gutenberg.

Γαγάτσης Α. (1995). Διδακτική των Μαθηματικών Θεωρία-Έρευνα. Θεσσαλονίκη: ART of TEXT A. E.

Γκόντοβος Α. (1990). Παιδαγωγική αλληλεπίδραση. Αθήνα: Guenberg.

Εξαρχάκος Θ. (1988). Διδακτική των Μαθηματικών. Αθήνα: Ελληνικά Γράμματα.

Θωμαίδης Γ. & Πούλος Α. (2000). Διδακτική της Ευκλείδειας Γεωμετρίας. Θεσσαλονίκη: Ζήτης.

Κολέζα Ε., Μακρής Κ., Σουρλάς Κ. (1993). Θέματα Διδακτικής των Μαθηματικών. Αθήνα: Gutenberg.

Κολέζα Ε. (2000). Γνωσιολογική και Διδακτική προσέγγιση των Στοιχειωδών  Μαθηματικών Εννοιών. Αθήνα: Leader Books.

Κόσυβας Γ. (1996). Η πρακτική του ανοιχτού προβλήματος στο δημοτικό σχολείο. Αθήνα: Gutenberg.

Κοσμόπουλος Α. (1983). Σχεσιοδυναμική παιδαγωγική του προσώπου. Αθήνα.

Κοσσυβάκη Φ. (1993). Διδασκαλία Ι. Αθήνα: Σμυρνιωτάκης.

Κωσταρίδου?Ευκλείδη Α. (2012). Ψυχολογία κινήτρων. Αθήνα: Πεδίο.

Λεμονίδης Χ. (2003). Μια νέα πρόταση διδασκαλίας των Μαθηματικών στις πρώτες τάξεις του Δημοτικού Σχολείου. Αθήνα: Πατάκης.

Λεμονίδης Χ. (1994). Περίπατος στη Μάθηση της Στοιχειώδους Αριθμητικής. Θεσσαλονίκη: Εκδόσεις Αδελφών Κυριακίδη.

Λεμονίδης Χ. (2000). Στοιχεία Αριθμητικής και θεωρίας Αριθμών για το δάσκαλο. Αθήνα: Πατάκης.

Ματσαγγούρας Η. (1994). Στρατηγικές  διδασκαλίας, Αθήνα.

Ματσαγγούρας Η. (Επιμ.), (1995). Εξέλιξη της Διδακτικής, επιστημολογική θεώρηση. Αθήνα: Gutenberg.

Ματσαγγούρας Η. (1995). Ομαδοσυνεργατική Διδασκαλία. Αθήνα: Γρηγόρης.

Ματσαγγούρας Η. (2004). Θεωρία και πράξη της διδασκαλίας τ.2. Στρατηγικές διδασκαλίας. Αθήνα: Gutenberg.

Μαυρογιώργος Γ. (1992). Εκπαιδευτικοί και Διδασκαλία. Αθήνα: Σύγχρονη Εκπαίδευση.

Μαυρογιώργος Γ. (1986). Σχολικό πρόγραμμα και παραπρόγραμμα, Κριτική Παιδαγωγική και εκπαιδευτική πράξη. Αθήνα: Σύγχρονη Εκπαίδευση.

Μητρογιαννοπούλου Α. (2011). Διδακτική Μαθηματικών για την τάξη και τις εξετάσεις του ΑΣΕΠ. Αθήνα: Πατάκης.

Νούτσος Μ. (1983). Διδακτικοί στόχοι και Αναλυτικό πρόγραμμα. Γιάννινα: Δωδώνη.

Παπαμιχαήλ Γ. (1988). Μάθηση και κοινωνία. Αθήνα: Οδυσσέας.

Πατρώνης Τ. (2001). Θεμελιώδεις μαθηματικές έννοιες και παιδική σκέψη. Αθήνα: Δίπτυχο.

Ρουσόπουλος Γ. (1991). Επιστημολογία των Μαθηματικών. Αθήνα: Gutenberg.

Ρουσόπουλος Γ. (1993). Ευρετική, Μεθοδολογία επίλυσης προβλημάτων. Αθήνα: Έλλην.

Φιλίππου Γ. & Χρίστου Κ. (1995). Διδακτική των Μαθηματικών. Αθήνα: Δαρδανός.

Φράγκος Χ. (1977).Ψυχοπαιδαγωγική. Αθήνα: Παπαζήσης.

Χριστιανίδης Γ. & Διαλέτης Δ. (επιμ.), (2006). Διαμάχες για την ιστορία των αρχαίων ελληνικών Μαθηματικών. Ηράκλειο: Πανεπιστημιακές Εκδόσεις Κρήτης.

Χριστιανίδης Γ. (2003). Θέματα από την Ιστορία των Μαθηματικών. Ηράκλειο, Πανεπιστημιακές Εκδόσεις Κρήτης.

Χρυσαφίδης Κ. (1991). Σύγχρονοι διδακτικοί προβληματισμοί. Αθήνα: Σμυρνιωτάκης.

Χρυσαφίδης Κ. (2003). Βιωματική ? Επικοινωνιακή Διδασκαλία, η εισαγωγή της μεθόδου Project στο σχολείο. Αθήνα: Gutenberg.