ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΚΑΙ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ - ΣΕΛΙΔΑ 2
Ευρετήριο Άρθρου |
---|
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΚΑΙ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ |
ΣΕΛΙΔΑ 2 |
ΣΕΛΙΔΑ 3 |
ΣΕΛ. 4 ΣΧΟΛ. ΒΙΒΛΙΩΝ |
ΣΕΛ. 5 ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ |
ΣΕΛ. 6 ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ |
ΣΕΛ. 7 ΑΛΛΑ ΒΙΒΛΙΑ |
ΣΕΛΙΔΑ 8 |
ΣΕΛΙΔΑ 9 |
ΣΕΛΙΔΑ 10 |
ΣΕΛΙΔΑ 11 |
Όλες οι Σελίδες |
Αναμφίβολα, η ατομική ή ομαδική αφήγηση ενός βιβλίου μαθηματικής λογοτεχνίας είναι μια συναρπαστική πρόκληση για μαθητές και εκπαιδευτικούς. Συχνά εισάγει τους μαθητές μας σε μια χαρούμενη μαθηματική επιστήμη τονώνοντας την αυτοπεποίθησή τους.
Οι μαθητές, με την ενθάρρυνση και υποστήριξη των καθηγητών τους, επιλέγουν ένα βιβλίο που κεντρίζει το ενδιαφέρον τους, το διαβάζουν με χρονική άνεση, μελετούν σε βάθος τις προεκτάσεις του και ανταλλάσσουν πλούσιους προβληματισμούς. Μοιράζονται τη δημιουργική εμπειρία της κοινής ανάγνωσης πλουτίζοντας τον κόσμο των γνώσεων και των συναισθημάτων τους. Συχνά προσκαλούν επιστήμονες ή καλλιτέχνες να πάρουν μέρος στις συζητήσεις και έτσι διευρύνουν τις αναζητήσεις τους σε άλλους τομείς όπως είναι η Ιστορία και η Φιλοσοφία των Μαθηματικών, η Φυσική, η Κοσμολογία, η Κλασική λογοτεχνία, το Θέατρο, η Ζωγραφική, κλπ.