Οι διαφορές των όρων "δια βίου μάθηση" και "εκπαίδευση ενηλίκων".
Η ανάδειξη του ρόλου του κριτικού στοχασμού στην εκπαίδευση ενηλίκων καθώς και η
σκιαγράφηση των προϋποθέσεων και των δυνατοτήτων της ενσωμάτωσης των διεργασιών
του στην εκπαιδευτική πράξη.
Σύντομη αναφορά στις
δυσλειτουργίες της Εκπαίδευσης Ενηλίκων στην
Ελλάδα και μια κριτική ματιά για τον τρόπο που
επιχειρήθηκε να αντιμετωπιστούν οι τελευταίες.
Κριτική αποτίμηση των εμπειριών
από τη συμμετοχή στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα του
ΕΚΕΠΙΣ και διερεύνηση των δυνατοτήτων σύνδεσης
θεωρίας και εκπαιδευτικής πράξης στο χώρο της
επαγγελματικής κατάρτισης.