ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΗΝ ΧΡΗΣΗ ΚΑΙ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ
 

ΚΡΕΜΜΥΔΙΩΤΗ ΓΕΩΡΓΙΑ, ΔΑΣΚΑΛΑ

ΣΥΓΓΡΑΦΙΚΟ ΕΡΓΟ
05/02/2008
ΕΠΑΝΩ

 

 

  •   «Διδάσκοντας κοινωνικές δεξιότητες στα πλαίσια της "ευέλικτης ζώνης", με στόχο να δημιουργήσουμε πολυπολιτισμικά σύμφωνες τάξεις», στο 6ο Διεθνές Συνέδριο  «Διαπολιτισμική Εκπ/ση–Ελληνικά ως Δεύτερη ή Ξένη γλώσσα», που οργάνωσε το Κέντρο Διαπολιτισμικής Εκπ/σης του Π. Τ. Δ. Ε. Πατρών, Ιούνιος 2003

  •   «Αξιολόγηση του διαπολιτισμικού κλίματος της τάξης και πρόταση σχεδίου δράσης (project) για τη βελτίωσή του», στο 7ο Διεθνές Συνέδριο  «Διαπολιτισμική Εκπ/ση–Ελληνικά ως Δεύτερη ή Ξένη γλώσσα», που οργάνωσε το Κέντρο Διαπολιτισμικής Εκπ/σης του Π. Τ. Δ. Ε. Πατρών, Ιούνιος 2004

  •   «Γεφύρωμα σχέσεων σχολείου–εθνικών μειονοτήτων», στο 7ο Διεθνές Συνέδριο  «Διαπολιτισμική Εκπ/ση – Ελληνικά ως Δεύτερη ή Ξένη γλώσσα», που οργάνωσε το Κέντρο Διαπολιτισμικής Εκπ/σης του Π. Τ. Δ. Ε. Πατρών, Ιούνιος 2004

  •   «Τα μαθηματικά–αντισταθμιστική πρόταση στο πλαίσιο της Ευέλικτης Ζώνης», στο 22ο Πανελλήνιο Συνέδριο Μαθηματικής Παιδείας, που οργάνωσε η Ελληνική Μαθηματική Εταιρεία, Νοέμβριος 2005

  •   «Αξιολόγηση του εκπαιδευτικού των σχολικών μονάδων ΠΕ–Η αναγκαιότητα και οι προϋποθέσεις της συναίνεσής του», στο 2ο Πανελλήνιο Συνέδριο «Διοίκηση Α/θμιας και Β/θμιας Εκπαίδευσης», που οργάνωσε το Κέντρο Διαπολιτισμικής Εκπ/σης του Π. Τ. Δ. Ε. Πατρών, Δεκέμβριος 2005

  •   «Το μηδέν-Μια ιστορικο-φιλοσοφική προσέγγιση», στο ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΗ ΕΠΙΘΕΩΡΗΣΗ, τ. 66, Ιούλιος-Δεκέμβριος 2006

 

ΑΡΧΙΚΗ

Τελευταία αναθεώρηση: 05-02-2008