|
|
«Διδάσκοντας
κοινωνικές δεξιότητες στα πλαίσια της
"ευέλικτης ζώνης", με στόχο να δημιουργήσουμε πολυπολιτισμικά σύμφωνες
τάξεις»,
στο 6ο
Διεθνές Συνέδριο «Διαπολιτισμική Εκπ/ση–Ελληνικά ως
Δεύτερη ή Ξένη γλώσσα»,
που οργάνωσε το
Κέντρο Διαπολιτισμικής Εκπ/σης του
Π. Τ. Δ. Ε. Πατρών,
Ιούνιος 2003
«Αξιολόγηση
του διαπολιτισμικού κλίματος της τάξης και πρόταση
σχεδίου δράσης (project)
για τη βελτίωσή του»,
στο 7ο
Διεθνές Συνέδριο «Διαπολιτισμική Εκπ/ση–Ελληνικά ως
Δεύτερη ή Ξένη γλώσσα»,
που οργάνωσε το
Κέντρο Διαπολιτισμικής Εκπ/σης του Π. Τ. Δ. Ε. Πατρών,
Ιούνιος 2004
«Γεφύρωμα
σχέσεων σχολείου–εθνικών μειονοτήτων»,
στο 7ο
Διεθνές Συνέδριο «Διαπολιτισμική Εκπ/ση – Ελληνικά ως
Δεύτερη ή Ξένη γλώσσα»,
που οργάνωσε το
Κέντρο Διαπολιτισμικής Εκπ/σης του Π. Τ. Δ. Ε. Πατρών,
Ιούνιος 2004
«Τα
μαθηματικά–αντισταθμιστική πρόταση στο πλαίσιο της
Ευέλικτης Ζώνης»,
στο 22ο
Πανελλήνιο Συνέδριο Μαθηματικής Παιδείας,
που οργάνωσε η
Ελληνική Μαθηματική Εταιρεία,
Νοέμβριος 2005
«Αξιολόγηση
του εκπαιδευτικού των σχολικών μονάδων ΠΕ–Η αναγκαιότητα και οι προϋποθέσεις της συναίνεσής του»,
στο 2ο
Πανελλήνιο Συνέδριο «Διοίκηση Α/θμιας και Β/θμιας
Εκπαίδευσης»,
που οργάνωσε το
Κέντρο Διαπολιτισμικής Εκπ/σης του Π. Τ. Δ. Ε. Πατρών,
Δεκέμβριος 2005
«Το
μηδέν-Μια ιστορικο-φιλοσοφική προσέγγιση»,
στο ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΗ ΕΠΙΘΕΩΡΗΣΗ,
τ. 66, Ιούλιος-Δεκέμβριος
2006
|