/** * Στην άσκηση αυτή γίνεται καταχώρηση στοιχείων που πληκτρολογεί ένας χρήστης από το * πληκτρολόγιο * Χρήση της Choice , TextField, Label , Button * Γιώργος Χρ. Μακρής (c) 2010 * * Τρέξτε το Applet σε 500 x 280 παράθυρο */ import java.applet.Applet; import java.awt.event.*; import java.awt.*; public class choice_1 extends java.applet.Applet implements ActionListener{ Label lb1; TextField tf1; Button submit; Choice c1; // Αρχικοποίηση των στοιχείων του παραθύρου public void init(){ lb1=new Label("Στοιχείο"); tf1=new TextField(20); submit=new Button("Εισαγωγή"); submit.addActionListener(this); // Στο αντικείμενο Choice μπορώ να προσθέσω όσα στοιχεία θέλω μέσα c1=new Choice(); c1.add("Στοιχειο 1 "); c1.add("Στοιχειο 2 "); c1.add("Στοιχειο 3 "); c1.add("Στοιχειο 4 "); // Είναι δυνατόν να τοποθετήσω ένα αντικείμενο στο grid χωρίς να // φτιάξω μεταβλητή αντικείμενο αλλά και χωρίς να έχω την δυνατότητα // μετά να επέμβω σε αυτό add(lb1); add(tf1); add(submit); add(c1); } public void actionPerformed(ActionEvent e){ String s; s=tf1.getText(); s=s.trim(); if(!s.equals("")) { c1.add(s); tf1.setText(""); } } }