ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΜΕ ΚΑΙ ΣΤΑ ΜΕDIA
   
     

 

 
   
Τα "οπτικοακουστικά μέσα" (media) (βιβλία, περιοδικά, εφημερίδες, ραδιόφωνο, τηλεόραση, ποικίλες συσκευές καταγραφής και αναπαραγωγής ήχου και εικόνας, υπολογιστές κλπ.) αποτελούν αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητας των παιδιών και των εφήβων. Η χρήση τους προσφέρει ποικιλία εμπειριών και επηρεάζει το συναισθηματικό τους κόσμο, τη φαντασία τους, τη συμπεριφορά τους και τις αξίες τους.

Η χρήση των οπτικοακουστικών μέσων (media) καθώς και η δημιουργία/παραγωγή ποϊόντων τους από τα ίδια τα παιδιά μέσα σε ένα πλαίσιο κοινωνικής δραστηριοποίησης με σαφή επικοινωνιακό χαρακτήρα αποτελούν βασικούς εκπαιδευτικούς στόχους.

Στη σελίδα αυτή θα βρείτε παραδείγματα από τη σχολική πράξη που υπηρετούν του στόχους αυτούς.
   
       
       
    Σχέδια εργασίας  
       
       
    "ΟΝLINE ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ MARS"  
    Οι μαθητές/-τριες συνεργάζονται για τη δημιουργία ενός online περιοδικού.  
       
       
 
"ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ"  
 
Οι μαθητές/-τριες πειραματίζονται με τη φωτογραφική μηχανή.  
     
     
 
"ΕΤΣΙ ΘΕΛΟΥΜΕ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΑΣ"  
 
Η ομάδα φωτογραφίας παρουσιάζει τις αλλαγές που θέλει να κάνει στο σχολικό κτίριο.  
     
     
 
"ΤΟ ΣΤΟΙΧΕΙΩΜΕΝΟ ΣΠΙΤΙ"  
    Οι μαθητές/-τριες δημιουργούν και ηχογραφούν ένα ραδιοφωνικό θεατρικό μονόπρακτο.    
       
       
    "ΟΡΓΑΝΩΝΟΥΜΕ ΤΙΣ ΔΙΑΚΟΠΕΣ ΜΑΣ ΣΤΗ ΣΚΙΑΘΟ"  
    Οι μαθητές/-τριες συγκρίνουν ποικίλα οπτικοακουστικά μέσα οργανώνοντας τις καλοκαιρινές τους διακοπές.    
         
         
    "ΤΟ ΧΟΥΧΟΥΝΑΚΙ ΜΑΣ"    
    Συνεργασία μαθητών/-τριών διαφορετικών τάξεων και καταγραφή δραστηριοτήτων σε διαδικτυακό ημερολόγιο (weblog)    
         
     
     

Γρηγόρης Φιλιππιάδης © 2001-2009