ΟΡΓΑΝΩΝΟΥΜΕ ΤΙΣ ΔΙΑΚΟΠΕΣ ΜΑΣ ΣΤΗ ΣΚΙΑΘΟ
   
       
       
    Σχολείο: 3ο Δημοτικό Σχολείο Σταυρούπολης, Θεσσαλονίκη    
    Τάξη: Δ2    
    Σχολικό Έτος 2006/2006    
    Mάθημα: Ευέλικτη Ζώνη    
    Λέξιες κλειδιά: Έντυπα μέσα, οπτικoακουστικά μέσα, διαδίκτυο, CD-ROM    
         
   
Περιγραφή του σχεδίου εργασίας:
   
   
   
   
Οι μαθητές/-τριες αποφάσισαν να οργανώσουν μόνοι τους τις διακοπές με προορισμό το νησί της Σκιάθου.
   
         
 
Για την καλύτερη οργάνωση των διακοπών αποφάσισαν ότι πρέπει να αναζητήσουν πληροφορίες για αξιοθέατα, την ιστορία του νησιού, τις παραλίες του, τα ξενοδοχεία, τα εστιατόρια, τα μέσα μεταφοράς, τις εκδηλώσεις που πραγματοποιούνται μέσα στο καλοκαίρι, την αγορά και τέλος τις δυνατότητες διασκέδασης που μπορεί να τους προσφέρει.
   
         
   
Συζήτησαν για τα μέσα που μπορούν να παρέχουν τις πληροφορίες αυτές και τα κατέγραψαν χωρίζοντάς τα σε τρεις κατηγορίες:
   
    1. Έντυπα μέσα: Διαφημιστικά φυλλάδια, βιβλία, εγκυκλοπαίδειες.    
    2. Οπτικοακουστικά μέσα: DVD.    
    3. "Νέα μέσα": CD-ROM, Διαδίκτυο.    
         
   
Αναζήτησαν τις παραπάνω πληροφορίες κατ΄αρχήν σε διαφημιστικά φυλλάδια, βιβλία που αφορούν στο νησί, εγκυκλοπαίδειες. Παρακολούθησαν ένα DVD του Δήμου Σκιάθου προσπαθώντας να καταγράψουν χρήσιμες πληροφορίες. Ακολούθησε το CD-ROM του Δήμου Σκιάθου και η αναζήτηση πληροφοριών στο διαδίκτυο, χρησιμοποιώντας τη μηχανή αναζήτησης Google. Τέλος είχαν την ευκαιρία να αντλήσουν πληροφορίες σε μορφή συνέντευξης από κάτοικο του νησιού.
   
         
   
Αξιολόγησαν το κάθε μέσο ανάλογα με τις πληροφορίες και τον όγκο του υλικού που τους παρείχε στην κάθε κατηγορία (αξιοθέατα, παραλίες κλπ.), τη χρηστικότητα του στον τομέα αναζήτησης πληροφοριών και τέλος σύγκριναν τα μέσα μεταξύ τους αλλά και με τον άμεσο προφορικό λόγο.
   
             

Γρηγόρης Φιλιππιάδης © 2001-2009

Creative Commons License