Σχολείο: 3ο Δημοτικό Σχολείο Σταυρούπολης, Θεσσαλονίκη    
    Τάξη: Δ2    
    Σχολικό Έτος 2006/2007    
    Μάθημα: Ευέλικτη ζώνη    
    Λέξιες κλειδιά: οπτικοακουστικά μέσα, ραδιόφωνο, ήχος, θέατρο.    
   

Σύντομη περιγραφή του σχεδίου εργασίας:
Οι μαθητές και οι μαθήτριες γράφουν σε ομάδες μια ιστορία-θρίλερ* της επιλογή τους που θα μπορούσε να αποτελέσει τη βάση για τη δημιουργία ενός σεναρίου ενός ραδιοφωνικού θεατρικού μονόπρακτου. Επιλέγουν μια ιστορία και στη συνέχεια εργάζονται σε ομάδες για τη δημιουργία του τελικού προϊόντος.

   
    Για τη συγκεκριμένη ιστορία εργάτηκαν σε ομάδες:    
    - δημιουργίας σεναρίου.    
 
- δημιουργίας ηχητικών εφέ και επιλογής μουσικής υπόκρουσης.    
    - ηθοποιών.    
    - ηχοληψίας.    
    - σχεδίασης εξώφυλλου CD.    
    - σχεδίασης διαφημιστικής αφίσας.    
    Ομάδα ηχητικού μοντάζ δεν οργανώθηκε λόγω απουσίας εξοπλισμού από το σχολείο.    
    Το μιντιακό προϊόν αποθηκεύτηκε σε CD.    
         
         
   
Κάντε κλικ εδώ για να ακούσετε το θεατρικό ραδιοφωνικό μονόπρακτο.
   
         
    _______________________    
   

* Μέσα από τη δημιουργία/παραγωγή ιστοριών τρόμου/θρίλερ έχουν την ευκαιρία να δημιουργήσουν και παράλληλα να απομυθοποιήσουν εφέ τρόμου που στόχο έχουν να προκαλέσουν στον ακροατή το συναίσθημα του φόβου. Έτσι γνωρίζουν από την πλευρά του παραγωγού τις επιδράσεις του μέσου στο συναισθηματικό τους κόσμο και έχουν την ευκαιρία να διώξουν φοβίες που τους δημιουργήθηκαν ως καταναλωτές (θεατές, ακροατές ή αναγνώστες) ανάλογων οπτικοακουστικών προϊόντων (Tulodziecki κ.ά. 1995, σελ. 57-58).

   
         
    Σχετική βιβλιογραφία    
   
Tulodziecki G., Schlingmann A., Mose K., Mütze C., Herzig B., Tulodziecki A. (1995). Handlungsorientierte Medienpädagogik in Beispielen. Projekte und Unterrichtseinheiten für Grundschulen und weiterführenden Schulen. Klinkhardt. Bad Heilbrunn
   
         
    Σχετικοί σύνδεσμοι    
   
MKSU: Medienkompetenz in Schule und Unterricht
   
         

Γρηγόρης Φιλιππιάδης © 2001-2009

Creative Commons License