Σχολείο: 3ο Δημοτικό Σχολείο Σταυρούπολης, Θεσσαλονίκη | ||||
Τάξη: Δ2 | ||||
Σχολικό Έτος 2006/2007 | ||||
Μάθημα: Ευέλικτη ζώνη | ||||
Λέξιες κλειδιά: οπτικοακουστικά μέσα, ραδιόφωνο, ήχος, θέατρο. | ||||
Σύντομη περιγραφή του σχεδίου εργασίας: |
||||
Για τη συγκεκριμένη ιστορία εργάτηκαν σε ομάδες: | ||||
- δημιουργίας σεναρίου. | ||||
- δημιουργίας ηχητικών εφέ και επιλογής μουσικής υπόκρουσης. | ||||
- ηθοποιών. | ||||
- ηχοληψίας. | ||||
- σχεδίασης εξώφυλλου CD. | ||||
- σχεδίασης διαφημιστικής αφίσας. | ||||
Ομάδα ηχητικού μοντάζ δεν οργανώθηκε λόγω απουσίας εξοπλισμού από το σχολείο. | ||||
Το μιντιακό προϊόν αποθηκεύτηκε σε CD. | ||||
_______________________ | ||||
* Μέσα από τη δημιουργία/παραγωγή ιστοριών τρόμου/θρίλερ έχουν την ευκαιρία να δημιουργήσουν και παράλληλα να απομυθοποιήσουν εφέ τρόμου που στόχο έχουν να προκαλέσουν στον ακροατή το συναίσθημα του φόβου. Έτσι γνωρίζουν από την πλευρά του παραγωγού τις επιδράσεις του μέσου στο συναισθηματικό τους κόσμο και έχουν την ευκαιρία να διώξουν φοβίες που τους δημιουργήθηκαν ως καταναλωτές (θεατές, ακροατές ή αναγνώστες) ανάλογων οπτικοακουστικών προϊόντων (Tulodziecki κ.ά. 1995, σελ. 57-58). |
||||
Σχετική βιβλιογραφία | ||||
Tulodziecki G., Schlingmann A., Mose K., Mütze C., Herzig B., Tulodziecki A. (1995). Handlungsorientierte Medienpädagogik in Beispielen. Projekte und Unterrichtseinheiten für Grundschulen und weiterführenden Schulen. Klinkhardt. Bad Heilbrunn |
||||
Σχετικοί σύνδεσμοι | ||||
Γρηγόρης Φιλιππιάδης
© 2001-2009 |