Σχολικός σύμβουλος και Διοίκηση Ανθρωπίνων Πόρων. Έρευνα στη Θεωρία των Αναγκών και της Υποκίνησης
- Hits: 158
Πρόκειται για μια τοποθέτηση η οποία, υιοθετώντας το παραπάνω θεωρητικό υπόβαθρο, εστιάζει στη διαχείριση ενός “ανθρώπινου εκπαιδευτικού κεφαλαίου”, στοχεύει στην ανάπτυξη και τη βελτίωση του εκπαιδευτικού έργου και “μετασχηματίζει” το Σχολικό Σύμβουλο σε σύγχρονο Μάνατζερ. Παράλληλα μετατοπίζει το ενδιαφέρον στην επένδυση και αξιοποίηση του “ανθρώπινου εκπαιδευτικού κεφαλαίου” ως βασικό συντελεστή στην επίτευξη στόχων. ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΔΩ...