Οκτ 202013
 

Hitchcock,_Alfred

 

Άλφρεντ Χίτσκοκ

Ο Σερ Άλφρεντ Τζόζεφ Χίτσκοκ (αγγλικά:Alfred Joseph Hitchcock, 13 Αυγούστου 1899- 29 Απριλίου 1980) ήταν Άγγλος σκηνοθέτης και παραγωγός. Συχνά αναφέρεται και ως «Άρχοντας του Σασπένς»,καθώς ήταν πρωτοπόρος σε διάφορες τεχνικές, σχετικά με τα θρίλερ περιπέτειας και τα ψυχολογικά θρίλερ.

Πηγή: Βικιπαίδεια

 

Ταινίες:

  • Αγγλική περίοδος:

Αριθμός 13 (Number 13, 1922) (Βίντεο)

O κήπος των ηδονών(The Pleasure Garden) (1925) (Βίντεο)

Ο αετός του βουνού (The Mountain Eagle) (1926) ( target=”_blank” rel=”noopener noreferrer”>Βίντεο)

Ο Ενοικιαστής (The Lodger )(1927), σε γραφείο εφημερίδας (3′) και στον όχλο σε μια σύλληψη (92′) (Βίντεο)

Το Ρίνγκ (The Ring) (1927) (Βίντεο)

Κατήφορος (Downhill)(1927) ( target=”_blank” rel=”noopener noreferrer”>Βίντεο)

Η Πριγκίπισσα της Σαμπάνιας (Champagne) (1928) ( target=”_blank” rel=”noopener noreferrer”>Βίντεο)

Εύκολη αρετή (Easy Virtue) (1928), διασχίζοντας ένα γήπεδο τένις (15′) (Βίντεο)

Η γυναίκα του αγρότη (The Farmer’s Wife) (1928) ( target=”_blank” rel=”noopener noreferrer”>Βίντεο)

Σκότωσα για την Τιμή μου (Blackmail, 1929), στον υπόγειο (11′) (Βίντεο)

Εξιλέωσις Δικαίου (The Manxman) (1929) (Βίντεο)

Elstree Calling (1930) ( target=”_blank” rel=”noopener noreferrer”>Βίντεο)

Η Ήρα και το παγόνι (Juno and the Paycock) (1930) (Βίντεο)

Έγκλημα (Murder!) (1930), στον χώρο του εγκλήματος (60′) (Βίντεο)

Το παιχνίδι της σάρκας ( The Skin Game ) (1931) (Βίντεο) Mary (1931) ( target=”_blank” rel=”noopener noreferrer”>Βίντεο)

Περιπέτειες Νεόπλουτων (Rich and Strange) (1931) (Βίντεο)

Νούμερο δεκαεπτά (Number Seventeen) (1932) (Βίντεο)

Βιεννέζικα βαλς (Waltzes from Vienna) (1933) (Βίντεο)

Ο άνθρωπος που ήξερε πολλά (The Man who Knew too Much, 1934) (Βίντεο)

Τα 39 σκαλοπάτια (The 39 Steps, 1935), έξω από ένα θέατρο (7′) (Βίντεο)

Σαμποτάζ (Sabotage, 1936) (Βίντεο)

Μυστικός πράκτωρ (Secret Agent) (1936) (Βίντεο)

Νέος και αθώος (Young and Innocent, 1937), ως φωτογράφος στο δικαστήριο (15′) (Βίντεο)

Η Κυρία Εξαφανίζεται / Η Εξαφάνιση της Κυρίας (The Lady Vanishes, 1938), στην πλατφόρμα του σιδηροδρομικού σταθμού Victoria (90′) (Βίντεο)

Η Ταβέρνα της Τζαμάικα (Jamaica Inn, 1939) ( target=”_blank” rel=”noopener noreferrer”>Βίντεο)

 

  • Αμερικάνικη περίοδος:

Ρεβέκκα (Rebecca, 1940), περνώντας δίπλα από έναν τηλεφωνικό θάλαμο (123′) (Βίντεο)

Πριν από τη Θύελλα / Ξένος Ανταποκριτής (Foreign Correspondent, 1940), δίπλα από ένα κουτί εφημερίδων (11′) (Βίντεο)

Δε σε Θέλω πια / Ο κύριος και η κυρία Σμιθ (Mr. and Mrs. Smith, 1941), περνώντας έξω από το κτίριο του κ. Σμιθ (41′) ( target=”_blank” rel=”noopener noreferrer”>Βίντεο)

Υποψίες (Suspicion, 1941), στο ταχυδρομικό κουτί του χωριού (45′) (Βίντεο)

Σαμποτέρ (Saboteur, 1942), δίπλα από ένα κουτί εφημερίδων (60′) (Βίντεο)

Το Χέρι που Σκοτώνει / Στη Σκιά της Αμφιβολίας (Shadow Of A Doubt, 1943), στο τραίνο προς Σάντα Ρόζα (17′) (Βίντεο)

Περιπέτεια στη Μαδαγασκάρη (Aventure Malgache) (1944) – μικρού μήκους  (Βίντεο)

Καλό ταξίδι (Bon Voyage) (1944) – μικρού μήκους (Βίντεο)

Στον ίσκιο του θανάτου/Ναυαγοί (Lifeboat, 1944), στην εφημερίδα ως διαφήμιση (25′) (Βίντεο)

Νύχτα Αγωνίας (Spellbound, 1945), στον ουρανοξύστη Empire State Building (36′) ( target=”_blank” rel=”noopener noreferrer”>Βίντεο)

Υπόθεση Νοτόριους (Notorious, 1946), στο πάρτι του Άλεξ Σεμπάστιαν (64′) (Βίντεο)

Υπόθεση Παραντάιν (The Paradine Case, 1947), στον σταθμό του τρένου (36′) (Βίντεο)

Ο Βρόχος / Η Θηλιά (Rope, 1948), διασχίζοντας το δρόμο (1′) και η σιλουέτα από νέον-φως (52′) (Βίντεο)

Στον Αστερισμό του Αιγόκερω (Under Capricorn, 1949), στην παρέλαση Σίδνεϊ (3′) και στα σκαλιά του κυβερνητικού κτιρίου (14′) (Βίντεο)

Πονεμένο Ρομάντζο / Ο Δολοφόνος Έρχεται Κάθε Βράδυ (Stage Fright, 1950) στο δρόμο (38′) (Βίντεο)

Ο Άγνωστος του Εξπρές (Strangers on a Train, 1951), όταν επιβιβάζεται στο τρένο (10′) (Βίντεο)

Η Εξομολόγηση (I Confess, 1953), στην κορυφή της σκάλας στο Κεμπέκ (1′) (Βίντεο)

Τηλεφωνήσατε Ασφάλεια Αμέσου Δράσεως (Dial M for Murder, 1954), σε μια αναμνηστική φωτογραφία (13′) (Βίντεο)

Σιωπηλός Μάρτυς (Rear Window, 1954), διορθώνοντας ένα ρολόι (25′) (Βίντεο)

Το Κυνήγι του Κλέφτη (To Catch a Thief, 1955), επιβάτης σε ένα λεωφορείο (10′) (Βίντεο1) (Βίντεο2)

Ποιος σκότωσε το Χάρι; (The Trouble with Harry, 1955), περνώντας έξω από μια έκθεση (21′) (Βίντεο)

Ο Άνθρωπος που Γνώριζε Πολλά (The Man Who Knew Too Much, 1956), στην αγορά του Μαρόκου (25′) ( target=”_blank” rel=”noopener noreferrer”>Βίντεο)

13 Εγκλήματα Ζητούν Ένοχο / Ο Λάθος Άνθρωπος (The Wrong Man, 1956) ( target=”_blank” rel=”noopener noreferrer”>Βίντεο)

Δεσμώτης του Ιλίγγου (Vertigo, 1958), διασχίζοντας ένα ναυπηγείο (10′) (Βίντεο)

Στη σκιά των τεσσάρων γιγάντων (North by Northwest, 1959), χάνοντας το λεωφορείο (2′) ( target=”_blank” rel=”noopener noreferrer”>Βίντεο)

Ψυχώ (Psycho, 1960), περνώντας έξω από το γραφείο της Μάριον Κρέιν (7′) ( target=”_blank” rel=”noopener noreferrer”>Βίντεο)

Τα Πουλιά (The Birds, 1963), φεύγοντας από ένα κατάστημα ζώων (2′) ( target=”_blank” rel=”noopener noreferrer”>Βίντεο)

Μάρνι (Marnie, 1964), βγαίνοντας από ένα δωμάτιο ξενοδοχείου (5′) ( target=”_blank” rel=”noopener noreferrer”>Βίντεο)

Το σχισμένο παραπέτασμα (Torn Curtain, 1966), καθήμενος στο λόμπυ ενός ξενοδοχείου (8′) ( target=”_blank” rel=”noopener noreferrer”>Βίντεο)

Τοπάζ (Topaz, 1969), στο αεροδρόμιο Λα Γκουάρντια της Νέας Υόρκης (28′) ( target=”_blank” rel=”noopener noreferrer”>Βίντεο)

Φρενίτις (Frenzy, 1972), σε μια πολιτική διαδήλωση (3′) ( target=”_blank” rel=”noopener noreferrer”>Βίντεο)

Οικογενειακή συνωμοσία (Family Plot, 1976), εμφάνιση της σιλουέτας του έξω από ένα γραφείο (40′) ( target=”_blank” rel=”noopener noreferrer”>Βίντεο)

 

Print Friendly, PDF & Email
 Posted by at 23:08