• Αρχική
  • Βιογραφικό
  • Εργασίες-Δημοσιεύσεις
  • Μαθησιακές Δυσκολίες
  • Τρόπαια Γορτυνίας

Εργαστήρια Δεξιοτήτων

    • ΕΙΣΑΓΩΓΗ
      • Εργαστήρια Δεξιοτήτων – Εισαγωγή
      • Τι είναι τα Εργαστήρια Δεξιοτήτων
      • Πώς υλοποιούνται τα Εργαστήρια
      • Στοχεύοντας στις Δεξιότητες
      • Μικρά μυστικά που κάνουν τη διαφορά

     

     

    • ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ: ΦΡΟΝΤΙΖΩ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • Υπο-ενότητα 1 Η Μάθηση βάσει Έργου (Project Based Learning) ως μεθοδολογία ανάπτυξης των δεξιοτήτων Μάθησης (4Cs) στο Νηπιαγωγείο - Η Δραματική τέχνη στην εκπαίδευση ως μεθοδολογία ανάπτυξης των δεξιοτήτων της Κοινωνικής ζωής (ενσυναίσθηση και ευαισθησία) στο Νηπιαγωγείο
        • Μεθοδολογίες για την προαγωγή των δεξιοτήτων 21ου αιώνα
        • Βίντεο: - Μάθηση βάσει Έργου (Project Based Learning)
        • Βίντεο: Σχεδιασμός των Εργαστηρίων στο Νηπιαγωγείο
        • Παραδείγματα εφαρμογής μεθοδολογίας υλοποίησης εργαστηρίου - Σύνδεση με τα προγράμματα σπουδών

     

    • Υπο-ενότητα 2 Η σχεδιαστική σκέψη ως μεθοδολογία ανάπτυξης των δεξιοτήτων μάθησης (4Cs) στο Γυμνάσιο   - Το μοντέλο της ανεστραμμένης τάξης υπό το πρίσμα της σχεδιαστικής σκέψης στα ψηφιακά συνεργατικά περιβάλλοντα (η-ταξη , eme ) ως μεθοδολογία ανάπτυξης των δεξιοτήτων μάθησης του 21ου αιώνα (4Cs) σε ψηφιακό περιβάλλον στο Γυμνάσιο  Η διερευνητική μάθηση ως μεθοδολογία ανάπτυξης των δεξιοτήτων υπολογιστικής σκέψης, προσομοίωσης και μοντελισμού στο Δημοτικό Σχολείο
      • Σχεδιαστική σκέψη - ανεστραμμένη τάξη ως μεθοδολογία ανάπτυξης των δεξιοτήτων μάθησης του 21ου αιώνα (4Cs) σε ψηφιακό περιβάλλον Αρχείο
      • Βίντεο: Το μοντέλο της ανεστραμμένης τάξης
      • Βίντεο: Η σχεδιαστική σκέψη
      • Παραδείγματα εφαρμογής μεθοδολογίας υλοποίησης εργαστηρίου - Σύνδεση με τα Προγράμματα Σπουδών

     

    • Υπο-ενότητα 3 Η μέθοδος επίλυσης προβλήματος ως μεθοδολογία ανάπτυξης των δεξιοτήτων μάθησης (4Cs) στο Δημοτικό - Το μοντέλο της ικανότητας δράσης ως μεθοδολογία ανάπτυξης των δεξιοτήτων μάθησης του 21ου αιώνα (4Cs) και πολιτειότητας στο Δημοτικό
      • Eπίλυση προβλήματος- Iκανότητα δράσης
      • Βίντεο: Aνάπτυξη δεξιοτήτων μάθησης μέσω επίλυσης προβλήματος
      • Βίντεο: Παράδειγμα Εξοικονόμησης ενέργειας
      • Παραδείγματα εφαρμογής μεθοδολογίας υλοποίησης εργαστηρίου - Σύνδεση με το Πρόγραμμα Σπουδών

     

    • Υπο-ενότητα 4 Ανάπτυξη δεξιοτήτων ζωής και νου στην Εκπαίδευση για το Περιβάλλον και την Αειφορία
      • Ανάπτυξη δεξιοτήτων ζωής & νου
      • Βίντεο - Συνέλευση τάξης
      • Βίντεο - H αξιοποίηση της εικόνας στην Εκπαίδευση για την Αειφορία
      • Παραδείγματα Εφαρμογής μεθοδολογίας υλοποίησης εργαστηρίου - Σύνδεση με το Πρόγραμμα Σπουδών

     

    • Υπο-ενότητα 5 Αειφορία - Αειφόρος Ανάπτυξη - Εκπαίδευση για την Αειφορία - Αειφόρο Σχολείο
      • Εκπαίδευση στην Αειφορία
      • Βίντεο: Αειφορία - Το αειφόρο σχολείο
      • Βίντεο: Σχεδιασμός των εργαστηρίων - Σχέδιο Δράσης
      • Παραδείγματα Εφαρμογής Μεθοδολογίας υλοποίησης εργαστηρίου - Σύνδεση με το Πρόγραμμα Σπουδών

     

    • Υπο-ενότητα 6 Από τη βροχή στην πλημμύρα - Γεωπολιτισμική κληρονομιά
      • Ενισχύοντας τις δεξιότητες μάθησης του 21ου αιώνα για τη θεματική ενότητα «Φροντίζω το Περιβάλλον»
      • Βίντεο: Από τη βροχή στην πλημμύρα.
      • Βίντεο: γεωπολιτισμική κληρονομιά
      • Παραδείγματα Εφαρμογής Μεθοδολογίας υλοποίησης Εργαστηρίου - Σύνδεση με το Πρόγραμμα Σπουδών
    • Ενδεικτικά Προγράμματα Καλλιέργειας Δεξιοτήτων Δημοτικό Waterwise!  Το νερό με μέτρο
      • Waterwise! Το νερό με μέτρο
      • Waterwise! Το νερό με μέτρο - Εργαστήριο 1
      • Waterwise! Το νερό με μέτρο - Εργαστήριο 2
      • Waterwise! Το νερό με μέτρο - Εργαστήριο 3
      • Waterwise! Το νερό με μέτρο - Εργαστήριο 4
      • Waterwise! Το νερό με μέτρο - Εργαστήριο 5
      • Waterwise! Το νερό με μέτρο - Εργαστήριο 6
      • Waterwise! Το νερό με μέτρο - Εργαστήριο 7

     

    ·         ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ: Δημιουργώ & Καινοτομώ -Δημιουργική Σκέψη & Πρωτοβουλία

     

    • Υπο-ενότητα 1 Μεθοδολογία εμψύχωσης Δεξιοτήτων της τεχνολογίας, της μηχανικής και της επιστήμης.

    α. Φροντίζω τους φυτικούς οργανισμούς. 

    β. The Art Gallery Problem.

    • Μεθοδολογία εμψύχωσης Δεξιοτήτων της τεχνολογίας, της μηχανικής και της επιστήμης. α. Φροντίζω τους φυτικούς οργανισμούς. β. The Art Gallery Problem.
    • Παραδείγματα εφαρμογής μεθοδολογίας υλοποίησης εργαστηρίου - Σύνδεση με τα Προγράμματα Σπουδών
    • Βίντεο: Δεξιότητες του Νου(Δημοτικό)
    • Βίντεο: Δεξιότητες του Νου(Γυμνάσιο)

     

    • Υπο-ενότητα 2 Μεθοδολογία εμψύχωσης Δεξιοτήτων της τεχνολογίας, της μηχανικής και της επιστήμης:

     α. Ρομποτική με ανακυκλώσιμα υλικά. 

    β. Ζακ-Υβ Κουστώ.

    • Μεθοδολογία εμψύχωσης Δεξιοτήτων της τεχνολογίας, της μηχανικής και της επιστήμης: α. Ρομποτική με ανακυκλώσιμα υλικά β. Ζακ-Υβ Κουστώ
    • Παραδείγματα Εφαρμογής μεθοδολογίας υλοποίησης εργαστηρίου - Σύνδεση με τα Προγράμματα Σπουδών.
    • Βίντεο: Διαστάσεις Υπολογιστής σκέψης - Ρομποτική με ανακυκλώσιμα Υλικά
    • Βίντεο: Διαστάσεις Υπολογιστικής σκέψης - Ζακ Υβ Κουστώ

     

    • Υπο-ενότητα 3 Μεθοδολογία εμψύχωσης Δεξιοτήτων Μάθησης του 21ου αι. (4Cs) (Γυμνάσιο) και Δεξιοτήτων Ζωής (Δημοτικό, Γυμνάσιο)
      • Μεθοδολογία εμψύχωσης Δεξιοτήτων Μάθησης του 21ου αιώνα (4Cs) (Γυμνάσιο) και Δεξιοτήτων Ζωής (Δημοτικό, Γυμνάσιο)
      • Παραδείγματα Εφαρμογής Μεθοδολογίας υλοποίησης εργαστηρίου - Σύνδεση με τα Προγράμματα Σπουδών
      • Βίντεο: Δεξιότητες Ζωής
      • Βίντεο: Δεξιότητες Μάθησης του 21 αιώνα (4Cs)

     

    • Υπο-ενότητα 4 Καλλιέργεια και Αξιολόγηση Ψηφιακών Δεξιοτήτων των μαθητών σύμφωνα με το Πλαίσιο CRISS-DigComp
      • Καλλιέργεια και Αξιολόγηση Ψηφιακών Δεξιοτήτων των μαθητών σύμφωνα με το Πλαίσιο CRISS – DigComp
      • Παραδείγματα εφαρμογής μεθοδολογίας υλοποίησης Εργαστηρίου - Σύνδεση με τα Προγράμματα Σπουδών
      • Βίντεο: Καλλιέργεια και αξιολόγηση Ψηφιακών Δεξιοτήτων σύμφωνα με το πλαίσιο CRISS DigComp
      • Βίντεο: Δημιουργία Ψηφιακών Δραστηριοτήτων για σενάρια εργαστηρίων δεξιοτήτων

     

    • Υπο-ενότητα 5 Μεθοδολογία εμψύχωσης δεξιοτήτων: Διαχείριση Σταδιοδρομίας - Επιχειρηματικότητα  -  Γνωριμία με Επαγγέλματα
      • Μεθοδολογία εμψύχωσης δεξιοτήτων: Διαχείριση Σταδιοδρομίας - Επιχειρηματικότητα - Γνωριμία με Επαγγέλματα
      • Παραδείγματα εφαρμογής μεθοδολογίας υλοποίησης εργαστηρίου - Σύνδεση με τα προγράμματα Σπουδών
      • Βίντεο: Επιχειρηματικότητα-Αγωγή Σταδιοδρομίας-Γνωριμία με Επαγγέλματα
      • Βίντεο: Το εκπαιδευτικό σύστημα στην Ελλάδα σήμερα (Ιούνιος 2021)

     

    • Υπο-ενότητα 6 Βασικές δεξιότητες για τους πολίτες του 21ου αιώνα
      • Βασικές δεξιότητες για τους πολίτες του 21ου αιώνα
      • Παραδείγματα εφαρμογής μεθοδολογίας υλοποίησης εργαστηρίου - Σύνδεση με τα προγράμματα σπουδών
      • Βίντεο: Η Ανεστραμμένη Μάθηση (Μέρος Α')
      • Βίντεο: Η Ανεστραμμένη Μάθηση (Μέρος Β')

     

    • Ενδεικτικά Προγράμματα Καλλιέργειας Δεξιοτήτων Δημοτικό Φαινόμενα στο Νανόκοσμο
      • Φαινόμενα στον ΝανόκοσμοΑρχείο
      • Φαινόμενα στο Νανόκοσμο - Εργαστήριο 1
      • Φαινόμενα στο Νανόκοσμο - Εργαστήριο 2
      • Φαινόμενα στο Νανόκοσμο - Εργαστήριο 3
      • Φαινόμενα στο Νανόκοσμο - Εργαστήριο 4
      • Φαινόμενα στο Νανόκοσμο - Εργαστήριο 5
      • Φαινόμενα στο Νανόκοσμο - Εργαστήριο 6
      • Φαινόμενα στο Νανόκοσμο - Εργαστήριο 7

     

    ·         ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ: Ενδιαφέρομαι και ενεργώ – Κοινωνική Συναίσθηση και Ευθύνη

     

    • Υπο-ενότητα 1
      • Οι Ρουτίνες Σκέψης ως στρατηγικές για την καλλιέργεια Δεξιοτήτων του Νου
      • 1_Παραδείγματα εφαρμογής μεθοδολογίας υλοποίησης εργαστηρίου - Σύνδεση με τα Προγράμματα Σπουδών
      • Βίντεο: Ρουτίνες Σκέψης-Τρόποι Αξιοποίησης και Βασικά Χαρακτηριστικά
      • Βίντεο: Αναστοχασμός- Τι είναι; Ποιούς αφορά;

     

    • Υπο-ενότητα 2
      •  2_Παραδείγματα εφαρμογής μεθοδολογίας υλοποίησης εργαστηρίου - Σύνδεση με τα Προγράμματα Σπουδών
      • Βίντεο: Μετασχηματιστικές Δεξιότητες
      • Βίντεο: Ανθρωπιστική Κρίση και Αλληλεγγύη

     

    • Υπο-ενότητα 3
      • Ανθρώπινα δικαιώματα και δεξιότητες μάθησης 21ου αιώνα
      • 3_Παραδείγματα εφαρμογής μεθοδολογίας υλοποίησης εργαστηρίου - Σύνδεση με τα Προγράμματα Σπουδών
      • Βίντεο: Ανθρώπινα δικαιώματα και δεξιότητες μάθησης στον 21ο αιώνα στο νηπιαγωγείο
      • Βίντεο: Μεθοδολογία υλοποίησης εργαστηρίου

     

    • Υπο-ενότητα 4
    • Ανάπτυξη Ψηφιακών Δεξιοτήτων και Δεξιοτήτων του Νου
      • 4_Παραδείγματα εφαρμογής μεθοδολογίας υλοποίησης εργαστηρίου - Σύνδεση με τα Προγράμματα Σπουδών
      • Βίντεο: Διδακτική/Μαθησιακή μεθοδολογία για την καλλιέργεια ψηφιακών δεξιοτήτων & δεξιοτήτων του νου (Μέρος Α')
      • Βίντεο: Διδακτική/Μαθησιακή μεθοδολογία για την καλλιέργεια ψηφιακών δεξιοτήτων & δεξιοτήτων του νου (Μέρος Β')

     

    • Υπο-ενότητα 5
    • Η μάθηση μέσω των τεχνών και ο ρόλος της στην εκπαίδευση για τη δημοκρατία και τα ανθρώπινα δικαιώματα
    • 5_Παραδείγματα εφαρμογής μεθοδολογίας υλοποίησης εργαστηρίου - Σύνδεση με τα Προγράμματα Σπουδών
    • Βίντεο: Η μάθηση μέσω των τεχνών και ο ρόλος της στην εκπαίδευση για τη δημοκρατία και τα ανθρώπινα δικαιώματα
    • Βίντεο: Στη ζυμαροχώρα: Προσεγγίζοντας την έννοια της διαφορετικότητας και του ρατσισμού μέσα από μια ταινία animation

     

    • Υπο-ενότητα 6
      • Σύνδεση της Θεματικής Ενότητας «Ενδιαφέρομαι & Ενεργώ» με Ε.Ω.Π. και Σχολική Ζωή ως προς τον άξονα των «Δεξιοτήτων του 21ου αι»
      • Παραδείγματα εφαρμογής μεθοδολογίας υλοποίησης εργαστηρίου - Σύνδεση με τα Προγράμματα Σπουδών
      • Βίντεο: Δεξιότητες του 21ου αιώνα (4Cs)
      • Βίντεο: Δεξιότητες του 21ου αιώνα (4Cs) – Παράδειγμα

     

    • Ενδεικτικά Προγράμματα Καλλιέργειας Δεξιοτήτων
      • Νηπιαγωγείο - Δημοτικό
      • Το σχολείο της συμπερίληψης: η αναπηρία ως αφορμή
      • Βίντεο: Το σχολείο της συμπερίληψης: η αναπηρία ως αφορμή - Εργαστήριο 1
      • Βίντεο: Το σχολείο της συμπερίληψης: η αναπηρία ως αφορμή - Εργαστήριο 2
      • Βίντεο: Το σχολείο της συμπερίληψης: η αναπηρία ως αφορμή - Εργαστήριο 3
      • Βίντεο: Το σχολείο της συμπερίληψης: η αναπηρία ως αφορμή - Εργαστήριο 4
      • Βίντεο: Το σχολείο της συμπερίληψης: η αναπηρία ως αφορμή - Εργαστήριο 5
      • Βίντεο: Το σχολείο της συμπερίληψης: η αναπηρία ως αφορμή - Εργαστήριο 6
      • Βίντεο: Το σχολείο της συμπερίληψης: η αναπηρία ως αφορμή - Εργαστήριο 7

      

    ·         ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ: ΖΩ ΚΑΛΥΤΕΡΑ – ΕΥ ΖΗΝ

     

    ·         Υπο-ενότητα 1

    • Η Ομάδα ως Ψυχοεκπαιδευτική και Παιδαγωγική μονάδα: χώρος και τρόπος ανάπτυξης των Νέων Δεξιοτήτων 21+
    • 1ez_Παραδείγματα εφαρμογής μεθοδολογίας υλοποίησης εργαστηρίου - Σύνδεση με τα Προγράμματα Σπουδών
    • Βίντεο: Η ομάδα ως ψυχοεκπαιδευτική και παιδαγωγική μονάδα: χώρος & τρόπος ανάπτυξης των νέων δεξιοτήτων 21+
    • Βίντεο: Ένα παράδειγμα Εργαστηρίου με τη μέθοδο της ομαδικής διεργασίας

     

    ·         Υπο-ενότητα 2

    • Η ανάπτυξη των Δεξιοτήτων Μάθησης και Τεχνολογίας μέσα από προγράμματα του Θεματικού Άξονα «Ζω καλύτερα - ΕΥ ΖΗΝ»
    • 2ez_Παραδείγματα εφαρμογής μεθοδολογίας υλοποίησης εργαστηρίου - Σύνδεση με τα Προγράμματα Σπουδών
    • Βίντεο: Η ανάπτυξη δεξιοτήτων συνεργασίας μέσα από τη συμμετοχή σε ομάδες ομηλίκων στο Νηπιαγωγείο
    • Βίντεο: Η ανάπτυξη δεξιοτήτων μέσα από την επίλυση συγκρούσεων στο Νηπιαγωγείο

     

    ·         Υπο-ενότητα 3

    • Θεατρική Αγωγή και Δεξιότητες Μάθησης
    • 3ez_Παραδείγματα εφαρμογής μεθοδολογίας υλοποίησης εργαστηρίου - Σύνδεση με τα Προγράμματα Σπουδών
    • Βίντεο: Θεατρική αγωγή και Δεξιότητες μάθησης
    • Βίντεο: Οδική Ασφάλεια

     

    ·         Υπο-ενότητα 4

    • Ορατή Σκέψη - Καλλιέργεια Δεξιοτήτων του Νου μέσα από Ρουτίνες Σκέψης & Αναστοχασμό
    • 4ez_Παραδείγματα εφαρμογής μεθοδολογίας υλοποίησης εργαστηρίου - Σύνδεση με τα Προγράμματα Σπουδών
    • Βίντεο: Η πρόταση μεθοδολογίας και το υλικό των ρουτινών σκέψης
    • Βίντεο: «Η Ορατή Σκέψη» - Καλλιέργεια Δεξιοτήτων του Νου

     

    ·         Υπο-ενότητα 5

    • Δεξιότητες Ζωής στον θεματικό άξονα: Ζω καλύτερα – Ευ Ζην
    • 5ez_Παραδείγματα εφαρμογής μεθοδολογίας υλοποίησης εργαστηρίου - Σύνδεση με τα Προγράμματα Σπουδών
    • Βίντεο: Δεξιότητες Ζωής
    • Βίντεο: Δημιουργικότητα

     

    ·         Υπο-ενότητα 6

    • Παιδαγωγική & Διδακτική μεθοδολογία προαγωγής των Δεξιοτήτων Ζωής: Το παράδειγμα της Περιεκτικής Σεξουαλικής Αγωγής
    • 6ez_Παραδείγματα εφαρμογής μεθοδολογίας υλοποίησης εργαστηρίου - Σύνδεση με τα Προγράμματα Σπουδών
    • Βίντεο: Εργαστήριο Συναίνεση
    • Βίντεο: Εργαστήριο_Παθητική_Επιθετική & Αποφασιστική συμπεριφορά

     

    ·         Ζω καλύτερα - Ευ Ζην - Συμπληρωματικό Υλικό/Προγράμματα Καλλιέργειας Δεξιοτήτων

    ·         Επιμορφωτικό - Υποστηρικτικό Υλικό Αρχείο (Το κείμενο αναλύει τη μεθοδολογία της καλλιέργειας των δεξιοτήτων)

     

    ·         Ενδεικτικά Προγράμματα Καλλιέργειας Δεξιοτήτων - Ζω καλύτερα - Ευ Ζην Δημοτικό

    • Του δρόμου το ασφαλές Αρχείο
    • Του δρόμου το ασφαλές - Βιντεομάθημα 1
    • Του δρόμου το ασφαλές - Βιντεομάθημα 2
    • Του δρόμου το ασφαλές - Βιντεομάθημα 3
    • Του δρόμου το ασφαλές - Βιντεομάθημα 4
    • Του δρόμου το ασφαλές - Βιντεομάθημα 5
    • Του δρόμου το ασφαλές - Βιντεομάθημα 6
    • Του δρόμου το ασφαλές - Βιντεομάθημα 7

     

    • Εκπαιδευτικά Θέματα και Τελική αξιολόγηση
      • Βίντεο: Το Σχέδιο Δράσης του Σχολείου για τα Εργαστήρια Δεξιοτήτων
      • Πρότυπο Σχεδίου Δράσης Σχολικής Μονάδας(pdf)
      • Πρότυπο Σχεδίου Δράσης Σχολικής Μονάδας (word)
      • Οδηγίες Σχεδίου Δράσης  
      • Βίντεο - Το Σχέδιο Δράσης του Σχολείου: Ένα παράδειγμα
      • Παρουσίαση Σχεδίου Δράσης (Αρχείο με την παρουσίαση που χρησιμοποιήθηκε στα βιντεομαθήματα)
    • Σχέδια Δράσης Ενοτήτων
      • Πρόταση σχεδίου Δράσης της Σχολικής Μονάδας για τη Θεματική ενότητα: «Ζω καλύτερα – Ευ ζην»
      • Πρόταση σχεδίου Δράσης της Σχολικής Μονάδας για τη Θεματική ενότητα: «Φροντίζω το Περιβάλλον»
      • Πρόταση σχεδίου Δράσης της Σχολικής Μονάδας για τη Θεματική ενότητα: «Ενδιαφέρομαι & Ενεργώ - Κοινωνική Συναίσθηση & Ευθύνη
      • Πρόταση σχεδίου Δράσης της Σχολικής Μονάδας για τη Θεματική ενότητα: «Δημιουργώ και Καινοτομώ - Δημιουργική Σκέψη & Πρωτοβουλία»
      • Βίντεο: Το Σχέδιο Δράσης του Σχολείου ως συλλογική Δραστηριότητα
    • Σχέδια Δράσης: παρουσιάσεις από την πιλοτική εφαρμογή
      • Οδηγίες Σχεδίου Δράσης (Οργανωτικές Διαδικασίες- για την έναρξη της πιλοτικής εφαρμογής Εργαστήρια Δεξιοτήτων
        Το Σχέδιο  Δράσης του Σχολείου και οι διαδικασίες του σε κάθε βαθμίδα- Νηπιαγωγείο) Παρουσίαση από την πιλοτική εφαρμογή των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων κατά το σχολικό έτος 2020 -2021
      • Σχέδια Δράσης Σχολείου (Γυμνάσιο) Οι διαδικασίες υλοποίησης του Πιλοτικού Προγράμματος στο Γυμνάσιο καθώς και τα Σχέδια Δράσης Σχολείου και Τμήματος (Οι τέσσερις κύκλοι Εργαστηρίων - ένα από κάθε Θεματική Ενότητα - αναφέρονται στα παραδείγματα και ως Σχέδιο Δράσης Τάξης/Τμήματος). Παρουσίαση στο πλαίσιο της πιλοτικής εφαρμογής των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων προς τους Διευθυντές/τριες Γυμνασίων κατά το σχολικό έτος 2020 - 2021
  • Προηγούμενο
  • Επόμενο

© 2025 Γούτσος Μπάμπης Joomla Template by JoomDev