Αρχική Διεθνείς Δημοσιεύσεις


Διεθνείς Δημοσιεύσεις
Course Assessment in a Teacher?s Learning Community, στο Handbook of Research on New Media Literacy at the K-12 Level: Issues and Challenges PDF Εκτύπωση E-mail
Συντάχθηκε απο τον/την Γεώργιος Ερρίκος Χλαπάνης   
Πέμπτη, 28 Οκτώβριος 2010 09:25

ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΣΕ ΒΙΒΛΙΟ

Hlapanis, G. & Dimitracopoulou A. (2009) Κεφάλαιο. Chapter XLVII με τίτλο: Course Assessment in a Teacher?s Learning Community, στο Handbook of Research on New Media Literacy at the K-12 Level: Issues and Challenges, (Editors) Leo Tan Wee Hin National Institute of Education, Nanyang Technological University Singapore & R. Subramaniam, National Institute of Education, Nanyang Technological University Singapore, Volume2, Issue 1 July 2009, pages 755 - 776.

Κατεβάσατε το σε pdf (~ 3 MB)

Τελευταία Ενημέρωση στις Πέμπτη, 28 Οκτώβριος 2010 09:33
 
Hlapanis, G. & Dimitracopoulou A. (2007). A School-Teachers? Learning Community: Matters of Communication Analysis PDF Εκτύπωση E-mail
Συντάχθηκε απο τον/την Γεώργιος Ερρίκος Χλαπάνης   
Πέμπτη, 28 Οκτώβριος 2010 09:34

Hlapanis, G. & Dimitracopoulou A. (2007). A School-Teachers? Learning Community: Matters of Communication Analysis, (Guest Editors) P. Kirschner & K.-W. Lai, Special Issue on Online Communities of Practice in Education, Journal of Technology, Pedagogy, and Education, Volume 16, Issue 2 July 2007, pages 133 - 151 (pdf ~0.5 MB)

Τελευταία Ενημέρωση στις Πέμπτη, 28 Οκτώβριος 2010 10:03
 
Hlapanis. G. & Dimitracopoulou A. (2006). Course Model PDF Εκτύπωση E-mail
Συντάχθηκε απο τον/την Γεώργιος Ερρίκος Χλαπάνης   
Πέμπτη, 28 Οκτώβριος 2010 09:56

Hlapanis. G. & Dimitracopoulou A. (2006). A Course Model implemented in a Teachers? Learning Community Context: Issues of Course Assessment, Journal of Behaviour and Information Technology (pdf ~ 0.3 MB)

 
Hlapanis. G., Kordaki M. & Dimitracopoulou A (2006). Successful e-Courses: E-Moderation via Chat PDF Εκτύπωση E-mail
Συντάχθηκε απο τον/την Γεώργιος Ερρίκος Χλαπάνης   
Πέμπτη, 28 Οκτώβριος 2010 10:00

Hlapanis. G., Kordaki M. & Dimitracopoulou A (2006).

Successful e-Courses: the role of Synchronous Communication and E-Moderation via Chat., (Guest Editor) P. Kinshuk, Special issue on ?Synchronous methods and applications in e-learning?, The International Journal of Information and Learning Technology. (ISSN 1065-0741).

(pdf ~ 0.2 MB)

http://www.emeraldinsight.com/10.1108/10650740610674184

 
Minaidi Athina, Hlapanis George Henry, (2005), PEDAGOGICAL OBSTACLES PDF Εκτύπωση E-mail
Συντάχθηκε απο τον/την Γεώργιος Ερρίκος Χλαπάνης   
Πέμπτη, 28 Οκτώβριος 2010 10:03

Minaidi Athina, Hlapanis George Henry, (2005)

«PEDAGOGICAL OBSTACLES IN TEACHER TRAINING ON INFORMATION AND COMMUNICATION TECHNOLOGY (ICT)», Ηλεκτρονικό περιοδικό Technology, Pedagogy and Education, ISSN 1475-939X

(pdf ~ 0.2 MB)

http://www.triangle.co.uk/jit/

 
« ΈναρξηΠροηγούμενο12ΕπόμενοΤέλος »

Σελίδα 1 από 2

Αγαπημενες Εικονες

oikogeneia.jpg