Β. Εφαρμογές
στην τάξη – Πρώτα Σενάρια – Χρόνος
Στάδιο 1ο
Χρόνος που χρειάστηκε 12 διδ. Ώρες
Ξεκινήσαμε με τη γνωριμία των μαθητών με το λογισμικό του Δ.Π και
κυρίως το
ScrapBook
με σκοπό την εξοικείωσή τους. Γράψαμε λοιπόν όλοι το ονοματεπώνυμό
μας χρησιμοποιώντας τη χρωματική παλέτα και φτάσαμε στην πρώτη
άσκηση ορθογραφίας κατά την επανάληψη του λεξιλογίου της ενότητάς
μας.
Συνεχίσαμε με γραμματικές ασκήσεις συνθέτοντας λέξεις που ανήκουν
στην ίδια οικογένεια λέξεων ,ζωγραφίζοντας και σχεδιάζοντας
γεωμετρικά σχήματα.
Στάδιο 2ο
Χρόνος που χρειάστηκε – 4 διδ. Ώρες
Εδώ χρησιμοποιήσαμε τη ψηφιακή μορφή των σχολικών βιβλίων
(μορφή
pdf)
που βρήκαμε στην ιστοσελίδα του Π.Ι . Συγκεκριμένα προβάλλαμε το
τετράδιο εργασιών της Φυσικής και των Μαθηματικών μέσω του Δ.Π
και λύσαμε τις ασκήσεις.
Στάδιο 3ο
Χρόνος που χρειάστηκε – 1 διδ. Ώρα
Αποφάσισα
να σχεδιάσω με το
ScrapBook
στο σπίτι
την πρώτη άσκηση που την επόμενη θα παρουσίαζα στους μαθητές στο
μάθημα της Φυσικής. Η άσκηση βασίστηκε σε ένα παζλ του Τ.Ε στην
ενότητα Οικοσυστήματα. Το αποθήκευσα στο
usb
stick και
την επομένη το αντέγραψα στο φορητό του σχολείου. Σε μια ώρα μόλις
του δίωρου της φυσικής οι μαθητές εμπέδωσαν τις σχέσεις και τους
παράγοντες που αλληλεξαρτώνται στο περιβάλλον.
Στάδιο 4ο
Χρόνος που χρειάστηκε – 1 διδ. Ώρα
Χρήση
εκπαιδευτικού λογισμικού Ιστορίας του Π.Ι και προβολή του μέσω Δ.Π
στη συνέχεια αντιγράφηκαν εικόνες-κείμενο και βίντεο στο
MSWord
από το λογισμικό, που χρησιμοποιήθηκαν για να συνθέσουμε ένα
μάθημα που έχει ήδη διδαχθεί.
Στάδιο 5ο
το Ιστολόγιο της τάξης
Σκεφτόμαστε να δημιουργήσουμε ένα ιστολόγιο /blog
της τάξης
μας με ελεύθερη θεματολογία που θα το σχεδιάσουμε σε
real
time
χρόνο στην τάξη ομαδικά.
επιστροφή στα
περιεχόμενα |