Τι μας φτιάχνει…

Τι μας φτιάχνει το κέφι μέσα στην ζοφερή καθημερινότητα, είναι ο πλήρης τίτλος του άρθρου.

Συχνά προσπαθώ να αλιεύσω άρθρα από τον ηλεκτρονικό τύπο που κάνουν την εύθυμη διαφορά και μας κάνουν να χαμογελάμε, ενίοτε να γελάμε μέχρι δακρύων και να επιβεβαιώνουμε ότι κάπου εκεί έξω υπάρχουν ακόμα “μεγάλα παιδιά”.

Το τελευταίο αλίευμα είναι το ακόλουθο άρθρο από το oneman.gr,
καλή σας απόλαυση.

https://www.oneman.gr/Onefun/metafrasame-megala-metal-tragoudia-se-rempetika.5418030.html?utm_source=Contra&utm_medium=BestofNetwork_article&utm_campaign=24MediaWidget&utm_term=Pos5

Εκπαιδευτική Ρομποτική, Τάση ή Μόδα;

Σύμφωνα με την Wikipedia:
Η εκπαιδευτική ρομποτική προσφέρεται για την καλλιέργεια πνεύματος ομαδικής συνεργασίας στους μαθητές, ενώ τους ενθαρρύνει να πειραματιστούν και να εφαρμόσουν αυτά που έχουν διδαχθεί από από τα γνωστικά πεδία των Μαθηματικών, της Φυσικής, της Τεχνολογίας και της Πληροφορικής.
Επιπλέον, έρχονται σε επαφή με τις βασικές έννοιες του προγραμματισμού και ανακαλύπτουν τις υποσυνείδητες χρήσεις των οργάνων του ανθρώπινου σώματος και το πώς αυτές εφαρμόζονται στην τεχνολογία (π.χ κίνηση με εμπόδια, χρώμα).

Τα τελευταία χρόνια παρατηρούμε μία ολοένα και μεγαλύτερη προβολή της ρομποτικής σε σχέση με την εκπαίδευση. Γινόμαστε μάρτυρες του φαινομένου της δημιουργίας εκπαιδευτικών κέντρων ρομποτικής, την ένταξη της σε προγράμματα σχολείων (ιδιωτικών κατά κόρον), την αυξημένη ανησυχία των γονέων για το αν θα πρέπει να δώσουν στα παιδιά τους και αυτό το εμπόδιο, της απήχησης που έχει ο Πανελλήνιος διαγωνισμός ρομποτικής (μέχρι και πρόσφατη ταινία έγινε).

Εύλογα θα αναρωτηθεί κανείς πόσο εφήμερο είναι όλο αυτό ή μήπως ήρθε για να μείνει;

Ο χρόνος μόνο θα δείξει το τελικό αποτέλεσμα, αν και η άποψή μου είναι ότι πρέπει να εδραιωθεί, γιατί μόνο να προσφέρει έχει στην νέα γενιά και στην ένταξή της σε έναν κόσμο που τρέχει με ψηφιακούς ρυθμούς. Το μόνο που χρειάζεται είναι η πολιτική βούληση ώστε να ενταχθεί στο ωρολόγιο πρόγραμμα των δημόσιων σχολείων Πρωτοβάθμιας αλλά και Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης.

Τέλος η παρουσία μου σε έναν από τους διαγωνισμούς των τελευταίων ετών με έπεισε για όσα έχει να προσφέρει σε πολλά επίπεδα στην νεολαία μας καθώς και για το μέγεθος της διοργάνωσης που μου έδειξε ότι τελικά μοιάζει με τάση που ήρθε για να μείνει.

20 χρόνια πριν, ξαναζώντας το 1999

Ας συνεχίσουμε με την ίδια νοσταλγική διάθεση. Θα θυμηθούμε εν τάχη τα κυριότερα γεγονότα που σημάδεψαν την χώρα μας 20 χρόνια πριν, κάποια από αυτά μπορεί και να επηρέασαν σημαντικά και εμάς τους ίδιους.

Λίγο πριν το millenium…

Τέλος για να ασχοληθούμε και με τα του οίκου μας, εκείνη την χρονιά δημοσιεύτηκε το ακόλουθο ΦΕΚ:

ΦΕΚ 1789/1999
ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΙΔΡΥΣΗ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΑΞΕΩΝ ΥΠΟΔΟΧΗΣ ΚΑΙ ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΑΚΩΝ ΤΜΗΜΑΤΩΝ


Σχεδόν 20!!!

Ένας σύντομος απολογισμός…

Νοσταλγικό το ξεκίνημα της νέας μου ιστοσελίδας ή μήπως καλύτερα με διάθεση απολογισμού και ανανέωσης;

Τι μπορεί να σημαίνει ο αριθμός 20;

  • 20€, περίπου 5000δρχ (περισσότερο βασικά σε ονομαστική αξία, πολύ λιγότερο σε πραγματική)
  • 20ετών, το πέρασμα στην ενηλικίωση, τέρμα πια η εφηβεία και η μεταεφηβεία και η κάθε δικαιολογία, βουτιά στον πραγματικό κόσμο
  • 20, ο βαθμός στόχος κάθε μαθητή (ή θα έπρεπε να είναι)
  • 20 χρόνια σχεδόν “μάχιμα” σε διάφορα πόστα της εκπαίδευσης.
    • Ιδιωτική εκπαίδευση
    • Δευτεροβάθμια εκπαίδευση
    • Μεταλυκειακή εκπαίδευση
    • Εκπαίδευση ενηλίκων
    • Πρωτοβάθμια εκπαίδευση πλέον

Μετά από ένα ικανό πλήθος ατομικών εκπαιδεύσεων, σεμιναρίων, ημερίδων, συνεδρίων και εργασιών η εμπειρία με δίδαξε ότι όλα είναι θέμα παιδείας (όπως σωστά έλεγε και ένα παλαιότερο λογότυπο του Υπουργείου μας).

Καλό μας παίδεμα λοιπόν…

Καλημέρα κόσμε!

Καλώς ήλθατε στο WordPress. Αυτή είναι η πρώτη σας άρθρο (post). Επεξεργαστείτε το ή διαγράψτε το και στη συνέχεια ξεκινήστε να γράφετε.