Κεφ. 1 - Εισαγωγή στην Έννοια του Αλγορίθμου και στον Προγραμματισμό

  
Συμπληρώστε τα κενά, μετά πατήστε το κουμπί "Έλεγχος" για να ελέγξετε τις απαντήσεις σας. Χρησιμοποιήστε το πλήκτρο "Υπόδειξη" για να πάρετε σαν υπόδειξη ένα γράμμα. Μπορείτε να πατήσετε το πλήκτρο "?" για να πάρετε μία ένδειξη. Σημειώστε ότι χάνεται βαθμούς όταν ρωτάτε για ενδείξη ή υπόδειξη.
1. Μια γλώσσα προγραμματισμού έχει τα εξής χαρακτηριστικά:
α. Το της, το οποίο είναι το σύνολο των χαρακτήρων που χρησιμοποιούνται από τη γλώσσα.
β. Το της, το οποίο είναι το σύνολο των λέξεων που αναγνωρίζει η γλώσσα και έχουν συγκεκριμένη και μοναδική σημασία.
γ. Το της, το οποίο είναι το σύνολο των κανόνων που πρέπει να ακολουθούμε, για να συνδέουμε λέξεις σε προτάσεις.
2. Ένας (compiler), ελέγχει όλο το πρόγραμμα για συντακτικά λάθη και μετά το μετατρέπει σε μια ακολουθία 0 και 1, ώστε να μπορεί να εκτελεστεί από τον επεξεργαστή του υπολογιστή.
3. Ένας (interpreter), ελέγχει μία οδηγία κάθε φορά, και μετά ελέγχει την επόμενη εντολή.
4. Η γλώσσα Logo χρησιμοποιεί .
5. Τα στάδια για την εκτέλεση ενός προγράμματος από την Κ.Μ.Ε. του υπολογιστή είναι:
[] -->[]-->[ ]-->[ του προγράμματος στην ]