karathanos

 

2.2.7.4 Δομές Επανάληψης

Στόχοι Να γνωρίσουν την λειτουργία και τα χαρακτηριστικά των δομών επανάληψης Να συντάσσουν αλγορίθμους που απαιτούν τη χρήση δομών επανάληψης Να συγκρίνουν τις δομές επαναληψης και να επιλέγουν την πιο κατάλληλη για την επίλυση ενός προβλήματος Να αναγνωρίζουν την συνθήκη τερματισμού μια επανάληψης


2.2.7.3 Δομή Επιλογής

Στόχοι Να γνωρίσουν την λειτουργία των δομών επιλογής Να συντάσσουν αλγορίθμους που απαιτούν τη χρήση δομών επιλογής Να συγκρίνουν τις δομές επιλογής (απλή, σύνθετη, πολλαπλή, εμφωλευμένες) Να γνωρίζουν τους λογικούς τελεστές Να αποφασίζουν για την αλήθεια μιας λογικής εκφρασης (απλής και συνθετής)


2.2.7 Εντολές και δομές αλγορίθμου

2.2.7.1 Εκχώρηση, Είσοδος και έξοδος τιμών 2.2.7.2 Δομή ακολουθίας Στόχοι να διακρίνουν τις βασικές εντολές που χρησιμοποιούνται σε έναν αλγόριθμο να εκπονούν απλούς αλγορίθμους που απαιτούν σειριακή εκτέλεση των εντολών τους να αναγνωρίζουν την ιεραχία εκτέλεσης των αριθμητικών τελεστών να εντοπίζουν και να διορθώνουν απλά λογικά λάθη ενός αλγορίθμου.


ΚΕΦ2 – ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ (Α΄ΛΥΚΕΙΟΥ)

κεφ2 λογισμικό from akarathanos Κατεβάστε τα ΚΕΦ2_ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ_ΦΥΛΛΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ 1 και ΚΕΦ2_ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ_ΦΥΛΛΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ 2 ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ (ΦΥΛΛΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ 1) Antistoixisi_logismiko


Εισαγωγή στις Αρχές της Επιστήμης των Η/Υ : Τράπεζα Θεμάτων

Τα πρώτα θέματα στο μάθημα ΕΑΕΠΗΥ όπως αυτά δημοσιέτηκαν στις 9/11/2014 στο διαδίκτυο θα τα βρείτε πατώντας εδώ.


Λίγα λόγια για το site..

  Ονομάζομαι Καραθάνος Αχιλλέας και είμαι καθηγητής Πληροφορικής. Το τρέχον σχολικό έτος 2014-2015 διδάσκω στο Γενικό Λύκειο Καλαμπάκας και στο Γενικό Λύκειο Βαλτινού. Στις σελίδες του site θα βρέιτε υλικό που σχετίζεται με τα μαθήματα Εφαρμογές Πληροφορικής της Α΄Λυκείου, Εισαγωγή στις Αρχές της Επιστήμης των Η/Υ της Β΄Λυκείου και το Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον της Γ΄Λυκείου.


2.2.1 Ορισμός αλγορίθμου, 2.2.2 Χαρακτηριστικά αλγορίθμου

Στόχος της ενοτητας του κεφαλαίου αυτού είναι να μπορούν οι μαθητές: να περιγράφουν την έννοια του αλγορίθμου και να διακρίνουν την ύπαρξη συγκεκριμένων χαρακτηριστικών που χρειάζεται να έχει ένας αλγόριθμος Αλγόριθμος είναι μια πεπερασμένη σειρά ενεργειών, αυστηρά καθορισμένων και εκτελέσιμων σε πεπερασμένο χρόνο, που στοχεύουν στην επίλυση ενός προβλήματος. π.χ ΜΚΔ 78,27


2.1 Πρόβλημα

Στόχοι του κεφαλαίου αυτού είναι να μπορούν οι μαθητές: να περιγράφουν την έννοια του προβλήματος να κατατάσσουν ένα πρόβλημα στην κατηγορία που ανήκει να διακρίνουν την ύπαρξη υπολογιστικών και μη προβλημάτων να αναφέρουν τις φάσεις επίλυσης ενός υπολογιστικού προβλήματος.


Κεφ1 – Βασικές Έννοιες της Επιστήμης των Η/Υ

Γενικό Σκοπός Να περιγράφουμε τους βασικούς τομείς – περιοχές της Επιστήμης των υπολογιστών και να μπορούμε να αναφερθούμε στα πεδία τόσο της Θεωρητικής όσο και σε αυτά της Εφαρμοσμένης επιστήμης των Υπολογιστών


Διδακτέα – Εξεταστέα ύλη στην Εισαγωγή στις αρχές της επιστήμης των Η/Υ

Η διδαξτέα – εξεταστέα ύλη είναι όλες οι θεματικές ενότητες εκτός των: 2.2.3 Ανάλυση Αλγορίθμων, Θεωρία Υπολογισμού, Πολυπλοκότητα Αλγορίθμων, Υπολογισιμότητα Αλγορίθμων 2.2.7.5 Κλήση Αλγορίθμου από Αλγόριθμο 2.2.7.6 Αναδρομή 2.2.9 Εκσφαλμάτωση σε λογικά λάθη 2.2.10 Τεκμηρίωση 2.3.3 Κύκλος ζωής εφαρμογής λογισμικού 3.2 Πληροφοριακά συστήματα Για την θεματική ενότητα 3.1 να γίνει περιφραφή των βασικών λειτουργιών ενός Λ.Σ. μα αναφορά στην αναγκαιότητά τους, καθώς και στα Λ.Σ. των κινητών συσκευών και σε συγχρονα περιβάλλοντα διεπαφής.