Μαθήματα στην Αίθουσα

Μαθημα στην αίθουσα 4 ζωγραφίζω ποντίκι

Προσοχή: ανοίγει σε νέο παράθυρο. PDFΕκτύπωσηE-mail

Μαθήματα στην Αίθουσα

Τελευταία Ενημέρωση στις Πέμπτη, 05 Νοέμβριος 2020 11:51 Συντάχθηκε απο τον/την Administrator Κυριακή, 07 Αύγουστος 2016 23:15

Παρουσιάζω στην αίθουσα ότι παλιό εξοπλισμό έχω από ποντίκια. Μοιράζω στα παιδιά ανά ομάδες να τα δουν και μετά, τους μοιράζω μια κόλλα Α4. Τα παιδιά τοποθετούν το ποντίκι στην κόλλα και μετά ζωγραφίζουν με ένα μολύβι το περίγραμμά του. Στο τέλος ζωγραφίζουν με χρώματα μέσα σε αυτό. Μπορούν να τοποθετήσουν και τα δάχτυλά τους και να παίξουν με αυτό.

 

Μάθημα στην αίθουσα 3 ζωγραφίζω πληκτρολόγιο

Προσοχή: ανοίγει σε νέο παράθυρο. PDFΕκτύπωσηE-mail

Μαθήματα στην Αίθουσα

Τελευταία Ενημέρωση στις Πέμπτη, 05 Νοέμβριος 2020 11:50 Συντάχθηκε απο τον/την Administrator Κυριακή, 05 Ιανουάριος 2014 19:58

Μαθαίνω το πληκτρολόγιο. Δίνω στα παιδιά τα πληκτρολόγια να τα παρατηρήσουν. Τους ρωτάω μετά που είναι τα Α,Ε του ελέφαντα , Η του ήλιου, Ι του ιπποπόταμου , Ο της ομπρέλας ,Ω της ώρας. μετά τους ρωτάω που βρίσκονται πχ ο Β, Γ και τους λέω να γράψουν κάθε ένα το όνομά τους. Μετά μιλάμε για τους αριθμούς, πόσο χρονών είναι και που μπορώ πχ να βρω αριθμούς αυτούς. Κατόπιν ζωγραφίζουν το πληκτρολόγιο σε κόλλα Α4.

 

Μάθημα στην αίθουσα 2 ζωγραφίζω το εργαστήριο πληροφορικής

Προσοχή: ανοίγει σε νέο παράθυρο. PDFΕκτύπωσηE-mail

Μαθήματα στην Αίθουσα

Τελευταία Ενημέρωση στις Πέμπτη, 05 Νοέμβριος 2020 11:50 Συντάχθηκε απο τον/την Administrator Κυριακή, 05 Ιανουάριος 2014 19:46

Γνωριμία με το εργαστήριο πληροφορικής-

Στο μαυροπίνακα της αίθουσας ζωγραφίζω το χώρο του εργαστηρίου πληροφορικής. Μετά πάνω σε αυτό το σχέδιο τους κάνω μια ξενάγηση στο χώρο αυτό.

   

Μάθημα στην αίθουσα1 ζωγραφίζω επιτραπέζιο

Προσοχή: ανοίγει σε νέο παράθυρο. PDF

Μαθήματα στην Αίθουσα

Είδη υπολογιστών -

οι μαθητές ζωγραφίζουν σε κόλλα Α4 έναν επιτραπέζιο

υπολογιστή μπορούν να προσθέσουν το τραπέζι και την καρέκλα.

Σε επόμενο μάθημα ζωγραφίζουν και ένα φορητό σε τσακισμένη κόλλα Α4. Το πιο καλό είναι να δείχνουμε το αποτέλεσμα της άσκησης και μετά να βάζουμε τα  παιδιά να προσπαθήσουν να φτιάξουν κάτι ανάλογο.

   

JPAGE_CURRENT_OF_TOTAL