Μαθημα στη αίθουσα

Internet πως συνδεομαι

Προσοχή: ανοίγει σε νέο παράθυρο. PDFΕκτύπωσηE-mail

Μαθημα στη αίθουσα

Συντάχθηκε απο τον/την Administrator Κυριακή, 15 Νοέμβριος 2020 12:40

Γνωριμία με φυλλομετρητές και φύλλο εργασίας.

 

Γνωριμία με το Tux paint

Προσοχή: ανοίγει σε νέο παράθυρο. PDFΕκτύπωσηE-mail

Μαθημα στη αίθουσα

Τελευταία Ενημέρωση στις Τρίτη, 03 Νοέμβριος 2020 19:49 Συντάχθηκε απο τον/την Administrator Τρίτη, 03 Νοέμβριος 2020 19:01

Είναι ένα ενδιαφέρον μάθημα η επίδειξη του προγράμματος με εστίαση στα εικονίδια Νέο, Ανοιγμα, Αποθήκευση, Εξοδος.

Ζωγραφίζοντας το παιδί σε ένα περιβάλλον προσιτό, έρχεται σε επαφή με την ιδέα ενός Νέου αρχείου, που θα μάθει αργότερα πως είναι κοινή σε πάρα πολλά προγράμματα

 

Περιφερειακές συσκευές

Προσοχή: ανοίγει σε νέο παράθυρο. PDFΕκτύπωσηE-mail

Μαθημα στη αίθουσα

Τελευταία Ενημέρωση στις Τρίτη, 03 Νοέμβριος 2020 19:05 Συντάχθηκε απο τον/την Administrator Τετάρτη, 23 Σεπτέμβριος 2020 20:16

Για επανάληψη στα πρώτα μαθήματα. Οι περιφερειακές συσκευές.

Υπάρχει υλικό  στην Α τάξη από ένα ινδικό βιβλίο.

   

Περιγράφω τον εαυτό μου

Προσοχή: ανοίγει σε νέο παράθυρο. PDFΕκτύπωσηE-mail

Μαθημα στη αίθουσα

Συντάχθηκε απο τον/την Administrator Παρασκευή, 02 Σεπτέμβριος 2016 18:52

Στο τετράδιο της πληροφορικής τα παιδιά περιγράφουν τον εαυτό τους, θα χρησιμοποιηθεί αργότερα για τη δημιουργία κειμένου.

Δείχνω το κείμενο:

Με λένε Γαλήνη. Τα μαλλιά μου είναι κατσαρά και
τα μάτια μου είναι καστανά. Έχω δέρμα ανοιχτό.
Οι φίλοι μου λένε για μένα:
Είσαι καλόκαρδη και χαμογελαστή!

 

Τα παιδιά το προσαρμόζουν πχ

Με λένε ******. Τα μαλλιά μου είναι ******και

τα μάτια μου είναι *******. Έχω δέρμα ******.

Οι φίλοι μου λένε για μένα:

Είσαι ******και ********!

 

ο υπολογιστής ένα ισχυρό εργαλείο με περιορισμένες δυνατότητες

Προσοχή: ανοίγει σε νέο παράθυρο. PDFΕκτύπωσηE-mail

Μαθημα στη αίθουσα

Τελευταία Ενημέρωση στις Τρίτη, 03 Νοέμβριος 2020 19:07 Συντάχθηκε απο τον/την Administrator Παρασκευή, 02 Σεπτέμβριος 2016 18:10

ο υπολογιστής είναι ένα ισχυρό εργαλείο με περιορισμένες δυνατότητες!

κείμενο από δημοσιευμένο site νηπιαγωγών

Όμως , πριν ξεκινήσουμε, είναι καλό να δούμε τι ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ με τον υπολογιστή.

Συζήτηση με τους μαθητές της τάξης

Ποιές είναι οι αισθήσεις μας; Να τις γράψουμε στον πίνακα.

Ως άνθρωποι, αντιλαμβανόμαστε τον κόσμο με τις 5 αισθήσεις: όραση, ακοή, αφή, όσφρηση, γεύση.

Ο υπολογιστής μας δίνει εικόνα και ήχο, δηλαδή απευθύνεται στις 2 από τις 5 αισθήσεις μας. Εν μέρει μπορούμε να αναφέρουμε την αφή, όσον αφορά το πληκτρολόγιο ή το ποντίκι. Είναι σημαντικό  να σημειώσουμε ότι το νήπιο έχει τη δυνατότητα να χειρίζεται μέσω του πληκτρολογίου ή του ποντικιού το τι θα δει ή θα ακούσει από τον υπολογιστή, ΕΠΙΛΕΓΕΙ δηλαδή το ίδιο ως ένα βαθμό τις πληροφορίες που παίρνει.

Συμπέρασμα:

Ο υπολογιστής μπορεί να  αναπαράγει για τα νήπια μια εικόνα ή ακόμα περισσότερο ένα βίντεο για τον Βόρειο Πόλο, να δείξει χιόνια, έλκηθρα, αρκούδες και φώκιες αλλά δεν μπορεί να τους μεταδώσει την αίσθηση της παγωνιάς, το τσούξιμο στα χείλια από τους υδρατμούς που βγαίνουν από το στόμα και παγώνουν αυτόματα σε λεπτούς κρυστάλλους στους μείον 45 βαθμούς Κελσίου.

Ο υπολογιστής μπορεί να αναπαράγει το πώς  μαγειρεύεται η κομπόστα με τα φρούτα, αλλά δεν μπορεί να μεταδώσει το άρωμα της κανέλλας και των μήλων  που βράζουν, τη ζεστή, γλυκόξινη  γεύση του δαμάσκηνου που λιώνει στο στόμα.

Ο υπολογιστής μπορεί να δείξει ένα βίντεο με παιχνιδιάρικα γατάκια αλλά δεν  μπορεί να μεταδώσει την αίσθηση της μετάξινης γούνας τους και τον παλμό της καρδιάς τους όταν τα χαϊδεύεις στην αγκαλιά σου.

Ο υπολογιστής μας δίνει μια εικονική πραγματικότητα. ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΗΣΕΙ ΤΗΝ ΕΜΠΕΙΡΙΑ, δεν μπορεί να μας δώσει τον κόσμο όπως είναι.

   

JPAGE_CURRENT_OF_TOTAL