3. Δύσκολη ερώτηση. Μία απόπειρα απάντησης είναι η εξής: Για να προσεγγίσει ο ανθρώπινος εγκέφαλός μας τη Γεωμετρική πραγματικότητα χρησιμοποιεί μια εγκεφαλική «εικονογραφία» παρόμοια με εκείνη που χρησιμοποιεί για να αντιλαμβάνεται τη φυσική πραγματικότητα.

Μπορούμε όμως –ξεκινώντας από το δεδομένο ότι  «η χρήση των ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΏΝ δοκιμάστηκε και καρποφόρησε» και να αναστρέψουμε το ερώτημα: « Τι μας διδάσκει το γεγονός ότι  τα Μαθηματικά- μία γνήσιας αφαίρεσης δημιουργία του ανθρώπινου νου- απεδείχθησαν  τόσο κατάλληλα για την περιγραφή του  Κόσμου της εμπειρίας;»