ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΙΣΤΟΡΙΑ
ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ


Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο
ΦΑΡΔΗ ΚΥΡΙΑΚΗ


Αρχική σελίδα
Επικοινωνία
Βιογραφικά Στοιχεία
Δημοσιεύσεις
Εισηγήσεις σε Συνέδρια
Εκπαιδευτικές Εφαρμογές και Σύγχρονες Τεχνολογίες
Σχέδια Διδασκαλίας_Διδακτικές Προτάσεις
Σύνδεσμοι
 
-2009: "Μπορούμε να κάνουμε ιστορία στο νηπιαγωγείο; Η ιστορία στα αναλυτικά προγράμματα προσχολικής αγωγής". Άρθρο στο περιοδικό "Νέα Παιδεία". Τεύχος 130. Απρίλιος-Μάιος-Ιούνιος 2009.
-2008: "Η χρήση των πινάκων ανάρτησης για το χρόνο και χρονικών γραμμών στο νηπιαγωγείο (πραγματικός-ιστορικός χρόνος)". Στο (βιβλίο) Κακανά, Δ.-Μ. & Σιμούλη, Γ. (Επιμ.). Η προσχολική Εκπαίδευση στον 21ο αιώνα: Θεωρητικές και Διδακτικές πρακτικές. σ. 401-408. Θεσσαλονίκη: Επίκεντρο.
-2005: "Η τέχνη κοντά στο δίγλωσσο παιδί. Πώς το "όνειρο του Γιόμο" ζωντανεύει στο νηπιαγωγείο". Άρθρο στο περιοδικό "Σύγχρονη Εκπαίδευση". Τεύχος 143. Οκτ.-Δεκ. 2005.
-2003: "Το αρχαίο τραγούδι των υδάτων. Ένα πρόγραμμα μουσειακής εκπαίδευσης για την Αρχαία Αλμωπία". Άρθρο στο περιοδικό "Σύγχρονη Εκπαίδευση", Ιανουάριος-Φεβρουάριος 2003, Τεύχος 128.
-2000: "Αναζητήσεις στη σύγχρονη παιδαγωγική-Το παράδειγμα της μουσειοπαιδαγωγικής". Άρθρο στο περιοδικό "Σύγχρονη Εκπαίδευση", Μάρτιος-Απρίλιος 2000, Τεύχος 111.
Διαχείριση Ιστότοπου: Φαρδή Κυριακή