Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.


Θέματα - electronic18756

Σελίδες: [1] 2
1
Εργασίες και θέματα Β1(β) τμήματος / κατασκευή λογοτυπου
« στις: 15 Δεκέμβριος, 2014, 01:36:19 μμ »
Παιδια επειγον μεχρι αυριο το λογοτυπο
στελνω εικονα για δειγμα

2
βαζω επισυναπτομενο αρχειο

[το συνημμένο έχει διαγραφεί από τον Διαχειριστή]

3
Όποιος από την ομάδα μας έχει απορία ή χρειάζεται κάποια διευκρίνηση μπορεί να το κάνει σε αυτό το θέμα.

4
Όποιος από την ομάδα μας έχει απορία ή χρειάζεται κάποια διευκρίνηση μπορεί να το κάνει σε αυτό το θέμα.

5
Όποιος από την ομάδα μας έχει απορία ή χρειάζεται κάποια διευκρίνηση μπορεί να το κάνει σε αυτό το θέμα.

6
Όποιος από την ομάδα μας έχει απορία ή χρειάζεται κάποια διευκρίνηση μπορεί να το κάνει σε αυτό το θέμα.

7
Όποιος από την ομάδα μας έχει απορία ή χρειάζεται κάποια διευκρίνηση μπορεί να το κάνει σε αυτό το θέμα.

8
Όποιος από την ομάδα μας έχει απορία ή χρειάζεται κάποια διευκρίνηση μπορεί να το κάνει σε αυτό το θέμα.

9
Όποια από την ομάδα μας έχει απορία ή χρειάζεται κάποια διευκρίνηση μπορεί να το κάνει σε αυτό το θέμα.

10
Όποιος από την ομάδα μας έχει απορία ή χρειάζεται κάποια διευκρίνηση μπορεί να το κάνει σε αυτό το θέμα.

11
Ερευνητικά εργαλεία
Πηγές
Συγκέντρωση δεδομένων
χρονοδιαγράμματα

12
Μέθοδοι
βιβλιογραφία
Εξειδίκευση ερωτημάτων σε υποερωτήματα
Κατανομή και ανάληψη ρόλων
χρονοδιαγράμματα

13
Ο κεντρικός τίτλος της ερευνητικής Εργασίας μπορεί να διατυπωθεί με διαφορετικούς τρόπους
Σκοπός και διαστάσεις θεματος
Αναζητούν πρώτες πληροφορίες
Θέμα και υποθέματα ή υποερωτήματα

14
Κατά πόσο ένα αεροδρόμιο σαν το ΕΛ. ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ είναι απαραίτητο στην πόλη μας;
Τι πρέπει να γνωρίζουμε για να  το κατασκευάσουμε ;
τι μηχανήματα ή εξοπλισμό χρειαζόμαστε;
τι ανθρώπινο δυναμικό με τι εκπαίδευση;
Απαραίτητες κτιριακές υποδομές;
οικονομική μελέτη;
Κριτήρια τελικής επιλογής πρέπει να είναι:
? Η ύπαρξη πληροφοριών σχετικά με το συγκεκριμένο αεροδρόμιοπου προτείνεται.
? Η σπουδαιότητα του αεροδρομίου στη σύγχρονη κοινωνία.
? Η δυνατότητα απεικόνισης του αεροδρομίου υπό μορφή ομοιώματος.
? Να μπορεί να μελετηθεί στα χρονικά όρια του μαθήματος και να υπάρχουν οι απαιτούμενες εργαστηριακές εγκαταστάσεις.
? Να προσφέρει ευκαιρίες στους μαθητές για δημιουργική έκφραση.
? Να προσφέρει την ευκαιρία στους μαθητές να ασχοληθούν πρακτικά με μια ποικιλία τομέων της σύγχρονης τεχνολογίας.

15
Κατά πόσο μια βιομηχανία Ελαιόλαδου είναι εφικτή σε μια χώρα σαν την δική μας;
Τι πρέπει να γνωρίζουμε για να  την κατασκευάσουμε ;
τι μηχανήματα χρειαζόμαστε;
τι ανθρώπινο δυναμικό με τι εκπαίδευση;
Απαραίτητες κτιριακές υποδομές;
οικονομική μελέτη;
Κριτήρια τελικής επιλογής πρέπει να είναι:
? Η ύπαρξη πληροφοριών σχετικά με τη βιομηχανία που προτείνεται.
? Η σπουδαιότητα της βιομηχανίας αυτής στη σύγχρονη κοινωνία.
? Η δυνατότητα απεικόνισης της βιομηχανίας υπό μορφή ομοιώματος.
? Να είναι αντιπροσωπευτική ενός αριθμού βιομηχανιών.
? Να μπορεί να μελετηθεί στα χρονικά όρια του μαθήματος και να υπάρχουν οι απαιτούμενες εργαστηριακές εγκαταστάσεις.
? Να προσφέρει ευκαιρίες στους μαθητές για δημιουργική έκφραση.
? Να προσφέρει την ευκαιρία στους μαθητές να ασχοληθούν πρακτικά με μια ποικιλία τομέων της σύγχρονης τεχνολογίας.
Δείτε σχετικό βίντεο  http://www.prosodol.gr/?q=el/node/470
Οδηγίες για κατασκευή οργανογράμματος http://www.youtube.com/watch?v=nr_inQl7-J4
Περιμένω απαντήσεις με συλλογές πληροφοριών

16
Κατά πόσο μια βιομηχανία Οινοποιίας είναι απαραίτητη σε μια χώρα σαν την δική μας;
Τι πρέπει να γνωρίζουμε για να  την κατασκευάσουμε ;
τι μηχανήματα χρειαζόμαστε;
τι ανθρώπινο δυναμικό με τι εκπαίδευση;
Απαραίτητες κτιριακές υποδομές;
οικονομική μελέτη;
Κριτήρια τελικής επιλογής πρέπει να είναι:
? Η ύπαρξη πληροφοριών σχετικά με τη βιομηχανία που προτείνεται.
? Η σπουδαιότητα της βιομηχανίας αυτής στη σύγχρονη κοινωνία.
? Η δυνατότητα απεικόνισης της βιομηχανίας υπό μορφή ομοιώματος.
? Να είναι αντιπροσωπευτική ενός αριθμού βιομηχανιών.
? Να μπορεί να μελετηθεί στα χρονικά όρια του μαθήματος και να υπάρχουν οι απαιτούμενες εργαστηριακές εγκαταστάσεις.
? Να προσφέρει ευκαιρίες στους μαθητές για δημιουργική έκφραση.
? Να προσφέρει την ευκαιρία στους μαθητές να ασχοληθούν πρακτικά με μια ποικιλία τομέων της σύγχρονης τεχνολογίας.
Δείτε σχετικό βίντεο
http://www.youtube.com/watch?v=VhDcE5lq3yU
Οδηγίες για κατασκευή οργανογράμματος http://www.youtube.com/watch?v=nr_inQl7-J4

17
Κατά πόσο μια βιομηχανία κατασκευής αυτοκινήτων είναι απαραίτητη σε μια χώρα σαν την δική μας;
Τι πρέπει να γνωρίζουμε για να  την κατασκευάσουμε ;
τι μηχανήματα χρειαζόμαστε;
τι ανθρώπινο δυναμικό με τι εκπαίδευση;
Απαραίτητες κτιριακές υποδομές;
οικονομική μελέτη;
Κριτήρια τελικής επιλογής πρέπει να είναι:
? Η ύπαρξη πληροφοριών σχετικά με τη βιομηχανία που προτείνεται.
? Η σπουδαιότητα της βιομηχανίας αυτής στη σύγχρονη κοινωνία.
? Η δυνατότητα απεικόνισης της βιομηχανίας υπό μορφή ομοιώματος.
? Να μπορεί να μελετηθεί στα χρονικά όρια του μαθήματος και να υπάρχουν οι απαιτούμενες εργαστηριακές εγκαταστάσεις.
? Να προσφέρει ευκαιρίες στους μαθητές για δημιουργική έκφραση.
? Να προσφέρει την ευκαιρία στους μαθητές να ασχοληθούν πρακτικά με μια ποικιλία τομέων της σύγχρονης τεχνολογίας.
Δείτε αυτό το βίντεο http://www.youtube.com/watch?v=KC7Fse51JBM
Οδηγίες για κατασκευή οργανογράμματος http://www.youtube.com/watch?v=nr_inQl7-J4

18
βιομηχανία κατασκευής Σοκολάτας υπάρχει στη χώρα μας;
Τι πρέπει να γνωρίζουμε για να  την κατασκευάσουμε ;
τι μηχανήματα χρειαζόμαστε;
τι ανθρώπινο δυναμικό με τι εκπαίδευση;
Απαραίτητες κτιριακές υποδομές;
οικονομική μελέτη υπάρχει;
Κριτήρια τελικής επιλογής πρέπει να είναι:
? Η ύπαρξη πληροφοριών σχετικά με τη βιομηχανία που προτείνεται.
? Η σπουδαιότητα της βιομηχανίας αυτής στη σύγχρονη κοινωνία.
? Η δυνατότητα απεικόνισης της βιομηχανίας υπό μορφή ομοιώματος.
? Να είναι αντιπροσωπευτική ενός αριθμού βιομηχανιών.
? Να μπορεί να μελετηθεί στα χρονικά όρια του μαθήματος και να υπάρχουν οι απαιτούμενες εργαστηριακές εγκαταστάσεις.
? Να προσφέρει ευκαιρίες στους μαθητές για δημιουργική έκφραση.
? Να προσφέρει την ευκαιρία στους μαθητές να ασχοληθούν πρακτικά με μια ποικιλία τομέων της σύγχρονης τεχνολογίας.
Δείτε σχετικό βίντεο http://www.youtube.com/watch?v=wYG7bhCKsUw
Οδηγίες για κατασκευή οργανογράμματος http://www.youtube.com/watch?v=nr_inQl7-J4
  Περιμένω προτάσεις

19
Κατά πόσο μια βιομηχανία φαρμάκων είναι απαραίτητη σε μια χώρα σαν την δική μας;
Τι πρέπει να γνωρίζουμε για να  την κατασκευάσουμε ;
τι μηχανήματα χρειαζόμαστε;
τι ανθρώπινο δυναμικό με τι εκπαίδευση;
Απαραίτητες κτιριακές υποδομές;
οικονομική μελέτη υπάρχει;
Κριτήρια τελικής επιλογής πρέπει να είναι:
? Η ύπαρξη πληροφοριών σχετικά με τη βιομηχανία που προτείνεται.
? Η σπουδαιότητα της βιομηχανίας αυτής στη σύγχρονη κοινωνία.
? Η δυνατότητα απεικόνισης της βιομηχανίας υπό μορφή ομοιώματος.
? Να είναι αντιπροσωπευτική ενός αριθμού βιομηχανιών.
? Να μπορεί να μελετηθεί στα χρονικά όρια του μαθήματος και να υπάρχουν οι απαιτούμενες εργαστηριακές εγκαταστάσεις.
? Να προσφέρει ευκαιρίες στους μαθητές για δημιουργική έκφραση.
? Να προσφέρει την ευκαιρία στους μαθητές να ασχοληθούν πρακτικά με μια ποικιλία τομέων της σύγχρονης τεχνολογίας.
Δείτε σχετικό βίντεο http://www.youtube.com/watch?v=4nwRgDNgbO4&feature=youtu.be
Οδηγίες για κατασκευή οργανογράμματος http://www.youtube.com/watch?v=nr_inQl7-J4
Περιμένω τεκμηριωμένες προτάσεις

20
Κατά πόσο μια βιομηχανία γάλακτος είναι απαραίτητη σε μια χώρα σαν την δική μας;
Τι πρέπει να γνωρίζουμε για να  την κατασκευάσουμε ;
τι μηχανήματα χρειαζόμαστε;
τι ανθρώπινο δυναμικό με τι εκπαίδευση;
Απαραίτητες κτιριακές υποδομές;
οικονομική μελέτη;
Κριτήρια τελικής επιλογής πρέπει να είναι:
? Η ύπαρξη πληροφοριών σχετικά με τη βιομηχανία που προτείνεται.
? Η σπουδαιότητα της βιομηχανίας αυτής στη σύγχρονη κοινωνία.
? Η δυνατότητα απεικόνισης της βιομηχανίας υπό μορφή ομοιώματος.
? Να είναι αντιπροσωπευτική ενός αριθμού βιομηχανιών.
? Να μπορεί να μελετηθεί στα χρονικά όρια του μαθήματος και να υπάρχουν οι απαιτούμενες εργαστηριακές εγκαταστάσεις.
? Να προσφέρει ευκαιρίες στους μαθητές για δημιουργική έκφραση.
? Να προσφέρει την ευκαιρία στους μαθητές να ασχοληθούν πρακτικά με μια ποικιλία τομέων της σύγχρονης τεχνολογίας.
Δείτε σχετικό βίντεο https://www.youtube.com/watch?v=-Xr-9-Qv9A0&feature=youtu.be
και http://www.vivartia.com/?page_id=3767
Οδηγίες για κατασκευή οργανογράμματος http://www.youtube.com/watch?v=nr_inQl7-J4
Περιμένω τεκμηριωμένες προτάσεις

Σελίδες: [1] 2