|
Τι έχετε
-
Εχετε φτιάξει μια ερώτηση που χρησημοποιεί τους αριθμούς
2
8 και
1. Ο μαθητής
μετά από λίγη προπόνηση, θυμάται πλέον οτι «στην φράουλα» απαντά με 4
(8 /
2)
και αδιαφορεί για τον τρόπο που το υπολόγισε την πρώτη (ίσως) φορά.
Τι θέλετε
-
Στο Διαγώνισμα, όπου ο βαθμός μετρά, η ίδια ερώτηση να εμφανίζεται με άλλον κόκκινο
αριθμό π.χ. 4
8 ή
2.5 και όπου, φυσικά, η σωστή
απάντηση θα είναι 2 1 και 3.2 αντίστοιχα
|
|
Πώς θα γίνει
-
Στην καρτέλα Ομάδες, στις παραμέτρους της ομάδας, όπου ανήκει η ερώτηση,
γράφουμε μία παράμετρο (π.χ. kila) και μετά το = διάφορες τιμές που
θέλουμε να λαμβάνει. Η πρώτη τιμή χρησιμοποιείται στην Προπόνηση, οι υπόλοιπες,
τυχαία, στο Διαγώνισμα.
Προσοχή!
- Για υποδιαστολή χρησημοποιείστε την τελεία
- Για τα ονόματα των παραμέτρων, χρησιμοποιείστε μόνο αγγλικά γράμματα. Όχι αριθμούς, όχι παύλες, όχι κενά. Δεν γίνεται διαφοροποίηση πεζών, κεφαλαίων. Έτσι η παράμετρος kila είναι ίδια με την KILA
|
|
-
Στην καρτέλα Ερωτήσεις, διατυπώνουμε την ερώτηση όπως στην παρακείμενη
εικόνα. Προσέξτε οτι αντί για 2 γράψαμε ~kila~ δηλαδή το όνομα της παραμέτρου
ανάμεσα σε δύο περισπωμένες
|
|
- Για σωστή απάντηση, αντί να γράψουμε έναν σκέτο αριθμό, γράφουμε μαθηματικό τύπο ανάμεσα σε περισπωμένες
|
|
Αν θέλουμε να «παίξουμε» και με την γαλάζια αξία, δηλαδή το 8
-
Στις παραμέτρους της ομάδας γράφουμε άλλη μία παράμετρο (π.χ. axia) αφού την
διαχωρίσουμε από την προηγούμενη με μία κάθετο.
Προσοχή! Δεν χρειάζεται να λαμβάνει τόσες τιμές όσες και η kila, γιατί
είναι ανεξάρτητη παράμετρος
|
|
-
Διατυπώνουμε την ερώτηση όπως στην διπλανή εικόνα. Προσέξτε οτι αντί για 8
γράψαμε ~axia~
|
|
-
Για σωστή απάντηση, γράφουμε πάλι μαθηματικό τύπο, ανάμεσα σε περισπωμένες.
Προσοχή! ΜΗΝ χρησιμοποιείτε αριθμούς, που θα δώσουν αποτέλεσμα με
ατελείωτα δεκαδικά ψηφία
|