Home | hot pepper quiz creator |
hot pepper Παράμετροι
Τι έχετε
  • Εχετε φτιάξει μια ερώτηση που χρησημοποιεί τους αριθμούς 2 8 και 1. Ο μαθητής μετά από λίγη προπόνηση, θυμάται πλέον οτι «στην φράουλα» απαντά με 4 (8 / 2) και αδιαφορεί για τον τρόπο που το υπολόγισε την πρώτη (ίσως) φορά.
Τι θέλετε
  • Στο Διαγώνισμα, όπου ο βαθμός μετρά, η ίδια ερώτηση να εμφανίζεται με άλλον κόκκινο αριθμό π.χ. 4 8 ή 2.5 και όπου, φυσικά, η σωστή απάντηση θα είναι 2 1 και 3.2 αντίστοιχα
Πώς θα γίνει
  1. Στην καρτέλα Ομάδες, στις παραμέτρους της ομάδας, όπου ανήκει η ερώτηση, γράφουμε μία παράμετρο (π.χ. kila) και μετά το = διάφορες τιμές που θέλουμε να λαμβάνει. Η πρώτη τιμή χρησιμοποιείται στην Προπόνηση, οι υπόλοιπες, τυχαία, στο Διαγώνισμα.
    Προσοχή!
    • Για υποδιαστολή χρησημοποιείστε την τελεία
    • Για τα ονόματα των παραμέτρων, χρησιμοποιείστε μόνο αγγλικά γράμματα. Όχι αριθμούς, όχι παύλες, όχι κενά. Δεν γίνεται διαφοροποίηση πεζών, κεφαλαίων. Έτσι η παράμετρος kila είναι ίδια με την KILA
  1. Στην καρτέλα Ερωτήσεις, διατυπώνουμε την ερώτηση όπως στην παρακείμενη εικόνα. Προσέξτε οτι αντί για 2 γράψαμε ~kila~ δηλαδή το όνομα της παραμέτρου ανάμεσα σε δύο περισπωμένες
  1. Για σωστή απάντηση, αντί να γράψουμε έναν σκέτο αριθμό, γράφουμε μαθηματικό τύπο ανάμεσα σε περισπωμένες
Αν θέλουμε να «παίξουμε» και με την γαλάζια αξία, δηλαδή το 8
  1. Στις παραμέτρους της ομάδας γράφουμε άλλη μία παράμετρο (π.χ. axia) αφού την διαχωρίσουμε από την προηγούμενη με μία κάθετο.
    Προσοχή! Δεν χρειάζεται να λαμβάνει τόσες τιμές όσες και η kila, γιατί είναι ανεξάρτητη παράμετρος
  1. Διατυπώνουμε την ερώτηση όπως στην διπλανή εικόνα. Προσέξτε οτι αντί για 8 γράψαμε ~axia~
  1. Για σωστή απάντηση, γράφουμε πάλι μαθηματικό τύπο, ανάμεσα σε περισπωμένες.
    Προσοχή! ΜΗΝ χρησιμοποιείτε αριθμούς, που θα δώσουν αποτέλεσμα με ατελείωτα δεκαδικά ψηφία