Πώς γίνεταιA. Στην καρτέλα Ομάδες ...
|
|
Β. Στην καρτέλα Ερωτήσεις
|
|
Γ1. ΠαγίδαΑν θέλετε να δυσκολέψετε λίγo την ερώτηση, μπορείτε να προσθέσετε κι ένα άσχετο νησί, όπως για παράδειγμα την Κέρκυρα.
|
|
Γ2. Παγίδα
|
|
Δ1. Κείμενο αντί για εικόναΜπορείτε να αντικαταστήσετε την εικόνα της Χίου με ένα κείμενο π.χ. «Το νησί της μαστίχας».
|
|
Δ2. Κείμενο αντί για εικόναΝα πως θα παρουσιασθεί η ερώτηση στον μαθητή. |
|
Ε1. Καρφωμένη εικόνα (ή φράση)Αν θέλετε να ευκολύνετε λίγο την ερώτηση, μπορείτε να «καρφώσετε» μία ή περισσότερες εικόνες (ή φράσεις).Αυτό σημαίνει οτι η εικόνα θα μπαίνει στη θέση της αυτόματα και δεν θα χρειάζεται να ασχολείται μαζί της ο μαθητής.
|
|
Ε2. Καρφωμένη εικόνα (ή φράση)Να πως θα παρουσιασθεί η ερώτηση στον μαθητή.Η Σάμος έχει μπει αυτόματα στη θέση της. Ο μαθητής θα ασχοληθεί με τα υπόλοιπα νησιά. |
|
Ζ1. Φράσεις σε σειράΑνδρών επιφανών πάσα γη τάφος.Βάλτε τον μαθητή να συνθέσει την παραπάνω φράση. |
|
Ζ2. Φράσεις σε σειρά
|
|
Η1. Φράσεις σε σειρά με διακοσμητική εικόναΑν θέλετε να διανθίσετε την ερώτηση και με μια εικόνα
|
|
Η2. Φράσεις σε σειρά με διακοσμητική εικόναΜε προτεραιότητα 6 η εικόνα θα εμφανίζεται στα δεξιάΠροσοχή! Αυτό το είδος των ερωτήσεων ταιριάζει περισσότερο σε ιστορικές φράσεις, που έχουν ειπωθεί με έναν πάρα πολύ συγκεκριμένο τρόπο. Αν σας ενδιαφέρει η σύνθεση προτάσεων από ανακατεμένες λέξεις, πράγμα που μπορεί να γίνει με πολλούς και διαφορετικούς τρόπους, τότε θα πρέπει να προτιμήσετε την κατηγορία Παζλ Λέξεων. |
|
Θ1. Συλλαβές σε σειρά για σχηματισμό λέξηςΕίναι φορές που θέλουμε ο μαθητής να συνθέσει μια λέξη δίνοντάς του κάποιες συλλαβές. |
|
Θ2. Συλλαβές σε σειρά για σχηματισμό λέξηςΕίναι κάπως άσχημο να απέχουν οι συλλαβές μεταξύ τους. |
|
Θ3. Συλλαβές σε σειρά για σχηματισμό λέξηςΓι' αυτό τσεκάρουμε τα Κολλητά με προηγούμενη και Κολλητά με επόμενη κάθε συλλαβής |