Αρχική σελίδα

2.5.1.α Κατάλογος ΣΧΕΔΙΩΝ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ( PROJECTS)

που δημοσιεύτηκαν σε περιοδικά

 

[ Η συντριπτική πλειοψηφία των σχεδίων εργασίας που συμπεριλαμβάνονται σ’ αυτό το φάκελο προέρχεται και πάλι από το περιοδικό «Ανοιχτό Σχολείο».Λίγα μόνο προέρχονται από άλλα περιοδικά]

Γλώσσα – Λογοτεχνία

 

Το εργαστήρι του συγγραφέα ( Ανοιχτό Σχολείο, τ. 24, σ.10-14)

Γνωρίζοντας τον κόσμο του Τρελαντώνη ( τ. 29, σ.10-15)

Ο γατοβουτηχτής ( τ. 53, σ. 12-16)

Η συνάντηση της Γλώσσας και των Μαθηματικών στη Λογοτεχνία ( τ. 84, σ. 11-17)

Εργαστήρι παιδικού διηγήματος ( τ. 89, σ. 5-11)

Δημιουργία σχολικού εντύπου ( τ. 91, σ.16-21)

Ο βάτραχος το χειμώνα ( τ. 92, σ. 16-19)

 

 

Μαθηματικά

Ψάχνοντας για το χαμένο θησαυρό: Λύνουμε προβλήματα με τους πειρατές (τ. 18,

σ. 10-16)

Αριθμητικά παιχνίδια (τ. 22, σ. 8-11)

Μέτρα, διαστάσεις, μήκος (τ. 41, σ. 12-17)

Μετρήσεις: βάρος, εμβαδόν, όγκος (τ. 42, σ. 8-13)

Μαθαίνουμε ερευνώντας και ανακαλύπτοντας:το Ανοιχτό πρόβλημα (τ. 43, σ.12-16)

Ο Πολλαπλασιασμός ( τ. 71, σ. 10-17)

Μαθηματικά σοκολατάκια (τ. 72, σ. 12-17)

Από τη δραχμή στο ευρώ (τ. 82, σ. 10-13)

Οι αριθμοί στη ζωή μας (τ. 91, σ. 22-26)

Το μέτρο στη ζωή μας (τ. 92, σ. 10-15)

 

Αριθμητικά (μαθηματικά) παιχνίδια

 

Συμμετρία (τ. 3, σ. 12-15)

Πρόγραμμα διδασκαλίας των Μαθηματικών στο νηπιαγωγείο (τ. 9, σ. 9-13)

Τα παιδιά δημιουργούν τα Μαθηματικά (τ. 19, σ. 22-26)

 

 

Περιβάλλον – πολιτισμός

 

Ο αέρας (τ. 5, σ. 15-18)

Η θάλασσα (τ. 13, σ. 16-25)

Το δάσος (τ. 36, σ. 8-13)

Το περιαστικό δάσος του Σέϊχ-Σου (τ. 87, σ. 17-19)

Μια επίσκεψη στον εθνικό κήπο (τ. 23, σ. 16-19)

Ολοκληρωμένη μάθηση: Επίσκεψη στο αεροδρόμιο (τ. 52), σ. 9-13)

Η γειτονιά μας γίνεται παιχνίδι (Γέφυρες τ. 4, σ. 6-13)

Ελάτε να χτίσουμε ένα νέο χωριό (Ανοιχτό σχολείο, τ. 6, σ. 12-16)

Παρακολουθώντας το χτίσιμο ενός σχολείου (τ. 31, σ. 12-15)

Η συνοικία μας (τ. 17, σ. 16-20)

Τα παιδιά ζωγραφίζουν το ιστορικό κέντρο της Καλαμάτας (τ. 59, 12-14)

Οδωνυμικά της πόλης του Αγ. Νικολάου (τ. 81)

Η σάκα μου (τ. 87, σ. 5-8)

Ο χρόνος (τ. 11, σ. 13-15, τ. 12, σ. 9-11)

» » (τ. 49, σ. 12-16)

Ο χρόνος κυλά… (τ. 88, σ. 34-38)

Η έννοια του χρόνου (τ. 96, σ. 20-26)

Ο καιρός - Μικροί μετεωρολόγοι (τ. 16, σ. 20-24)

Οι εποχές (τ. 56, σ. 9-11)

Το φθινόπωρο (τ. 15, σ. 8-13)

Οι δώδεκα μήνες και η λαϊκή παράδοση (τ. 73, σ. 20-25)

Ο ποταμός Ιλισός (τ. 54, σ. 12-17)

Τα σκουπίδια (τ. 46, σ. 14-18)

Σκουπίδια αριστουργήματα: ανακύκλωση στο σχολείο και στη γειτονιά (τ. 95,

σ. 26-31)

Υλικά συσκευασίας και αποθήκευσης (τ. 67, σ. 22-26)

Η μελέτη του προβλήματος της ηχορύπανσης (τ. 76, σ. 16-18)

Μέσα συγκοινωνίας στην πόλη (τ. 44, σ. 14-18)

Πρόγραμμα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης: Παιχνίδια με τη Φύση, τη Γλώσσα και

τα Μαθηματικά (τ. 96, σ. 8- 11)

Πρόγραμμα Αγωγής του καταναλωτή (τ. 66, σ. 13-23)

Εξοικονόμηση ενέργειας από ηλεκτρικές οικιακές συσκευές (τ. 48, σ. 8-16)

Διατροφή: τρώγοντας σωστά (τ. 28, σ. 16-29)

Διατροφικές συνήθειες - Καταναλωτική συμπεριφορά - Διαφήμιση (τ. 78, σ. 26-39)

Τα δόντια (τ. 26, σ. 12 με ένθετο)

Διατροφή και υγεία (τ. 96, σ. 5-7)

 

Φυσικές επιστήμες (ζώα, φυτά - ορυκτά - φυσικά φαινόμενα – Διάστημα κ.α.)

 

Παρατηρώντας τα πουλιά (τ. 63, σ. 15-17)

Όστρακα της θάλασσας ή αλλιώς κοχύλια (Εκπαιδευτική Κοινότητα, τ. 63, σ. 20-25) Ρόζα η κάμπια μας (τ. 57, σ. 12-16)

Αράχνες (τ. 45, σ. 14-21)

Ανακαλύπτοντας τους δεινόσαυρους (τ. 19, σ. 12-16)

Οι δεινόσαυροι (τ. 74, σ. 14-21)

Τα έντομα (τ. 93, σ. 22-25)

 

Τα δέντρα (τ. 7, σ. 17-20)

Μαθαίνοντας για τα δέντρα του τόπου μας (τ. 14, σ. 6-13)

Φυτά, τα στολίδια της γης (τ. 58, σ. 14-18)

Οι σπόροι (τ. 25, σ. 8-12)

Το ψωμί (τ. 8, σ. 8-11)

Το αμπέλι και τα παράγωγά του (τ. 64, σ. 13-28)

Η ελιά: ένα μοναδικό δέντρο (Παράθυρο, τ.23, σ. 90-93)

Φυσαλίδες (τ. 84, σ. 26-29)

Το παιχνίδι με τους βώλους: διδασκαλία & μάθηση του ηλεκτρικού ρεύματος (τ. 79,

σ. 14-17)

Η δύναμη της τριβής (τ. 77, σ. 12-20)

Το ποδήλατο (τ. 35, σ. 14-23)

Τα τσερκένια (τ. 51, σ. 18-21)

Παιχνίδια με το φως (τ. 40, σ. 12-18)

Τι ξεπηδά από ένα ηφαίστειο (τ. 62, σ. 10-14)

Οι σεισμοί (τ. 27, σ. 12-14)

Ένας περίπατος στους πλανήτες (τ. 21, σ.12-15)

Το ηλιακό μας σύστημα (τ. 94, σ. 32-36)

 

Γεωγραφία

 

Ο γύρος του κόσμου σε 10 ημέρες (τ. 30, σ. 12-15)

Εξερευνώντας τη Γεωγραφία: Αφρική (τ. 60- 61, σ. 12-23, 12-17)

Ταξίδι στην Ελλάδα με τη βοήθεια του χάρτη (τ. 88, σ. 28-33)

 

Μυθολογία – Ιστορία

 

Ο αγαπημένος μου ήρωας: ο Ηρακλής (τ. 95, σ. 32-38)

Ταξιδεύοντας με τον Οδυσσέα (τ. 33, σ. 10-14)

Ομήρου Οδύσσεια (τ. 94, σ. 24-31)

Στην Κρήτη του Μίνωα (τ. 69, σ. 8-14)

Ο λαβύρινθος (τ. 47, σ. 10-19)

Οι 12 θεοί του Ολύμπου (τ. 70, σ. 18-28)

Ταξιδιώτες στις πολύχρυσες Μυκήνες (τ. 89, σ. 24-28)

Ολυμπιακοί αγώνες (τ. 34, σ. 14-18)

Αθήνα 2004 (τ. 87)

 

Κοινωνική και πολιτική ζωή - Διαπολιτισμική αγωγή - Σχολική ζωή (γιορτές κ.α.)

 

Μια χώρα όπως τη φαντάζομαι –ένα κράτος … (τ. 32, σ. 10-13)

Το δικαίωμα στη διαφορά (τ. 68, σ. 7-18)

Γνωριμία με τα άτομα με ειδικές ανάγκες (τ. 85, σ. 14-21)

Μη κυβερνητικές οργανώσεις και ανθρώπινα δικαιώματα (τ. 94, σ. 5-11)

Εκπαιδευτική προσέγγιση της θρησκευτικής διαφορετικότητας (τ. 94, σ. 15-22)

«Η ξενιτιά δεν έχει χώρα» (Γέφυρες, τ. 22, σ. 6-15)

Ένας γίγαντας στην τάξη μας (τ. 39, σ. 10-13)

Μια Χριστουγεννιάτικη εκδήλωση (τ. 50, σ. 12-16)

Καινοτομίες – Τέχνη – Διάφορα

Πώς μπορούμε να ερμηνεύσουμε τον όρο patterns (τ. 55, σ. 12-16)

Ομαδικές εργασίες – Επιλογές και οργάνωση θέματος (τ.21, σ. 9-17)

Πώς το Μουσείο γίνεται σχολείο (τ. 75, σ. 16-18)

Γνωριμία με τον Matisse (τ. 65, σ. 7-17)

Ο καραγκιόζης άλλοτε και σήμερα (τ. 93, σ.15-17)

Η τέχνη του ψηφιδωτού (τ. 93, σ. 5-7)

Τι μας λένε οι εικόνες (τ. 10, σ. 16-20)

Αλλαγές, αλλαγές, αλλαγές (τ. 37, σ. 8-16)

Χρώματα (τ. 38, σ. 12-20)

Αρχική σελίδαΕπόμενη σελίδα