2.5.1.α Κατάλογος ΣΧΕΔΙΩΝ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ( PROJECTS)
που δημοσιεύτηκαν σε περιοδικά
[ Η συντριπτική πλειοψηφία των σχεδίων εργασίας που συμπεριλαμβάνονται σ’ αυτό το φάκελο προέρχεται και πάλι από το περιοδικό «Ανοιχτό Σχολείο».Λίγα μόνο προέρχονται από άλλα περιοδικά]
Γλώσσα – Λογοτεχνία
Το εργαστήρι του συγγραφέα ( Ανοιχτό Σχολείο, τ. 24, σ.10-14)
Γνωρίζοντας τον κόσμο του Τρελαντώνη ( τ. 29, σ.10-15)
Ο γατοβουτηχτής ( τ. 53, σ. 12-16)
Η συνάντηση της Γλώσσας και των Μαθηματικών στη Λογοτεχνία ( τ. 84, σ. 11-17)
Εργαστήρι παιδικού διηγήματος ( τ. 89, σ. 5-11)
Δημιουργία σχολικού εντύπου ( τ. 91, σ.16-21)
Ο βάτραχος το χειμώνα ( τ. 92, σ. 16-19)
Ψάχνοντας για το χαμένο θησαυρό: Λύνουμε προβλήματα με τους πειρατές (τ. 18,
σ. 10-16)
Αριθμητικά παιχνίδια (τ. 22, σ. 8-11)
Μέτρα, διαστάσεις, μήκος (τ. 41, σ. 12-17)
Μετρήσεις: βάρος, εμβαδόν, όγκος (τ. 42, σ. 8-13)
Μαθαίνουμε ερευνώντας και ανακαλύπτοντας:το Ανοιχτό πρόβλημα (τ. 43, σ.12-16)
Ο Πολλαπλασιασμός ( τ. 71, σ. 10-17)
Μαθηματικά σοκολατάκια (τ. 72, σ. 12-17)
Από τη δραχμή στο ευρώ (τ. 82, σ. 10-13)
Οι αριθμοί στη ζωή μας (τ. 91, σ. 22-26)
Το μέτρο στη ζωή μας (τ. 92, σ. 10-15)
Αριθμητικά (μαθηματικά) παιχνίδια
Συμμετρία (τ. 3, σ. 12-15)
Πρόγραμμα διδασκαλίας των Μαθηματικών στο νηπιαγωγείο (τ. 9, σ. 9-13)
Τα παιδιά δημιουργούν τα Μαθηματικά (τ. 19, σ. 22-26)
Ο αέρας (τ. 5, σ. 15-18)
Η θάλασσα (τ. 13, σ. 16-25)
Το δάσος (τ. 36, σ. 8-13)
Το περιαστικό δάσος του Σέϊχ-Σου (τ. 87, σ. 17-19)
Μια επίσκεψη στον εθνικό κήπο (τ. 23, σ. 16-19)
Ολοκληρωμένη μάθηση: Επίσκεψη στο αεροδρόμιο (τ. 52), σ. 9-13)
Η γειτονιά μας γίνεται παιχνίδι (Γέφυρες τ. 4, σ. 6-13)
Ελάτε να χτίσουμε ένα νέο χωριό (Ανοιχτό σχολείο, τ. 6, σ. 12-16)
Παρακολουθώντας το χτίσιμο ενός σχολείου (τ. 31, σ. 12-15)
Η συνοικία μας (τ. 17, σ. 16-20)
Τα παιδιά ζωγραφίζουν το ιστορικό κέντρο της Καλαμάτας (τ. 59, 12-14)
Οδωνυμικά της πόλης του Αγ. Νικολάου (τ. 81)
Η σάκα μου (τ. 87, σ. 5-8)
Ο χρόνος (τ. 11, σ. 13-15, τ. 12, σ. 9-11)
» » (τ. 49, σ. 12-16)
Ο χρόνος κυλά… (τ. 88, σ. 34-38)
Η έννοια του χρόνου (τ. 96, σ. 20-26)
Ο καιρός - Μικροί μετεωρολόγοι (τ. 16, σ. 20-24)
Οι εποχές (τ. 56, σ. 9-11)
Το φθινόπωρο (τ. 15, σ. 8-13)
Οι δώδεκα μήνες και η λαϊκή παράδοση (τ. 73, σ. 20-25)
Ο ποταμός Ιλισός (τ. 54, σ. 12-17)
Τα σκουπίδια (τ. 46, σ. 14-18)
Σκουπίδια αριστουργήματα: ανακύκλωση στο σχολείο και στη γειτονιά (τ. 95,
σ. 26-31)
Υλικά συσκευασίας και αποθήκευσης (τ. 67, σ. 22-26)
Η μελέτη του προβλήματος της ηχορύπανσης (τ. 76, σ. 16-18)
Μέσα συγκοινωνίας στην πόλη (τ. 44, σ. 14-18)
Πρόγραμμα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης: Παιχνίδια με τη Φύση, τη Γλώσσα και
τα Μαθηματικά (τ. 96, σ. 8- 11)
Πρόγραμμα Αγωγής του καταναλωτή (τ. 66, σ. 13-23)
Εξοικονόμηση ενέργειας από ηλεκτρικές οικιακές συσκευές (τ. 48, σ. 8-16)
Διατροφή: τρώγοντας σωστά (τ. 28, σ. 16-29)
Διατροφικές συνήθειες - Καταναλωτική συμπεριφορά - Διαφήμιση (τ. 78, σ. 26-39)
Τα δόντια (τ. 26, σ. 12 με ένθετο)
Διατροφή και υγεία (τ. 96, σ. 5-7)
Φυσικές επιστήμες (ζώα, φυτά - ορυκτά - φυσικά φαινόμενα – Διάστημα κ.α.)
Παρατηρώντας τα πουλιά (τ. 63, σ. 15-17)
Όστρακα της θάλασσας ή αλλιώς κοχύλια (Εκπαιδευτική Κοινότητα, τ. 63, σ. 20-25) Ρόζα η κάμπια μας (τ. 57, σ. 12-16)
Αράχνες (τ. 45, σ. 14-21)
Ανακαλύπτοντας τους δεινόσαυρους (τ. 19, σ. 12-16)
Οι δεινόσαυροι (τ. 74, σ. 14-21)
Τα έντομα (τ. 93, σ. 22-25)
Τα δέντρα (τ. 7, σ. 17-20)
Μαθαίνοντας για τα δέντρα του τόπου μας (τ. 14, σ. 6-13)
Φυτά, τα στολίδια της γης (τ. 58, σ. 14-18)
Οι σπόροι (τ. 25, σ. 8-12)
Το ψωμί (τ. 8, σ. 8-11)
Το αμπέλι και τα παράγωγά του (τ. 64, σ. 13-28)
Η ελιά: ένα μοναδικό δέντρο (Παράθυρο, τ.23, σ. 90-93)
Φυσαλίδες (τ. 84, σ. 26-29)
Το παιχνίδι με τους βώλους: διδασκαλία & μάθηση του ηλεκτρικού ρεύματος (τ. 79,
σ. 14-17)
Η δύναμη της τριβής (τ. 77, σ. 12-20)
Το ποδήλατο (τ. 35, σ. 14-23)
Τα τσερκένια (τ. 51, σ. 18-21)
Παιχνίδια με το φως (τ. 40, σ. 12-18)
Τι ξεπηδά από ένα ηφαίστειο (τ. 62, σ. 10-14)
Οι σεισμοί (τ. 27, σ. 12-14)
Ένας περίπατος στους πλανήτες (τ. 21, σ.12-15)
Το ηλιακό μας σύστημα (τ. 94, σ. 32-36)
Ο γύρος του κόσμου σε 10 ημέρες (τ. 30, σ. 12-15)
Εξερευνώντας τη Γεωγραφία: Αφρική (τ. 60- 61, σ. 12-23, 12-17)
Ταξίδι στην Ελλάδα με τη βοήθεια του χάρτη (τ. 88, σ. 28-33)
Ο αγαπημένος μου ήρωας: ο Ηρακλής (τ. 95, σ. 32-38)
Ταξιδεύοντας με τον Οδυσσέα (τ. 33, σ. 10-14)
Ομήρου Οδύσσεια (τ. 94, σ. 24-31)
Στην Κρήτη του Μίνωα (τ. 69, σ. 8-14)
Ο λαβύρινθος (τ. 47, σ. 10-19)
Οι 12 θεοί του Ολύμπου (τ. 70, σ. 18-28)
Ταξιδιώτες στις πολύχρυσες Μυκήνες (τ. 89, σ. 24-28)
Ολυμπιακοί αγώνες (τ. 34, σ. 14-18)
Αθήνα 2004 (τ. 87)
Κοινωνική και πολιτική ζωή - Διαπολιτισμική αγωγή - Σχολική ζωή (γιορτές κ.α.)
Μια χώρα όπως τη φαντάζομαι –ένα κράτος … (τ. 32, σ. 10-13)
Το δικαίωμα στη διαφορά (τ. 68, σ. 7-18)
Γνωριμία με τα άτομα με ειδικές ανάγκες (τ. 85, σ. 14-21)
Μη κυβερνητικές οργανώσεις και ανθρώπινα δικαιώματα (τ. 94, σ. 5-11)
Εκπαιδευτική προσέγγιση της θρησκευτικής διαφορετικότητας (τ. 94, σ. 15-22)
«Η ξενιτιά δεν έχει χώρα» (Γέφυρες, τ. 22, σ. 6-15)
Ένας γίγαντας στην τάξη μας (τ. 39, σ. 10-13)
Μια Χριστουγεννιάτικη εκδήλωση (τ. 50, σ. 12-16)
Καινοτομίες – Τέχνη – Διάφορα
Πώς μπορούμε να ερμηνεύσουμε τον όρο patterns (τ. 55, σ. 12-16)
Ομαδικές εργασίες – Επιλογές και οργάνωση θέματος (τ.21, σ. 9-17)
Πώς το Μουσείο γίνεται σχολείο (τ. 75, σ. 16-18)
Γνωριμία με τον Matisse (τ. 65, σ. 7-17)
Ο καραγκιόζης άλλοτε και σήμερα (τ. 93, σ.15-17)
Η τέχνη του ψηφιδωτού (τ. 93, σ. 5-7)
Τι μας λένε οι εικόνες (τ. 10, σ. 16-20)
Αλλαγές, αλλαγές, αλλαγές (τ. 37, σ. 8-16)
Χρώματα (τ. 38, σ. 12-20)