1.Nα διερευνήσουν,
να αναλύσουν και να αναπτύξουν τους παράγοντες που συνθέτουν το προφίλ της
αυτοαντίληψής τους (ενδιαφέροντα, προσωπικά χαρακτηριστικά, αξίες, ικανότητες
και δεξιότητες, κλπ.)
2.Να αξιολογήσουν, να επεξεργαστούν
και να ταξινομήσουν πληροφορίες, καθώς και εναλλακτικές εκπαιδευτικές και
επαγγελματικές διεξόδους που σχετίζονται τόσο με τις ανάγκες και τις
προτιμήσεις τους όσο και με την αγορά εργασίας
3.Να διευκολύνονται στη διαδικασία
λήψης αποφάσεων, τόσο όσον αφορά στον προσανατολισμό στο χώρο της εκπαίδευσης,
όσο και την επιλογή του επαγγέλματος ή επαγγελμάτων που ταιριάζουν στην
ψυχοκοινωνική τους ιδιαιτερότητα
4.Να δημιουργούν και να
πραγματοποιούν τα σχέδιά τους
ΤΙ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ ΤΟ ΓΡΑΣΕΠ
1.Συναντήσεις σε ατομικό και ομαδικό επίπεδο με τους μαθητές.
Στόχος των
συναντήσεων με τους μαθητές είναι να τους προσφερθεί συμβουλευτική υποστήριξη
στις καθημερινές τους δυσκολίες και να καλλιεργήσουν μεθόδους λήψεων αποφάσεων
και εύρεσης τρόπων σκέψεων, ώστε να επιλέξουν, τις κατάλληλες σπουδές.
2.Συναντήσειςμε
εκπαιδευτικούς και γονείς.
Μέσα από τις
συναντήσεις με τους εκπαιδευτικούς και τους γονείς μπορούμε να συνεργαστούμε
και να διασφαλίσουμε «συνέχεια» οικογένειας – σχολείου, στην αγωγή
σταδιοδρομίας αλλά και γενικότερα στην ανάπτυξη των μαθητών.
3.Βιβλιοθήκη – Αρχείο
Στόχος της χρήσης
της βιβλιοθήκης και του αρχείου Σ.Ε.Π. είναι να προσφέρει έγκυρες και πρόσφατες
πληροφορίες που αφορούν στους προβληματισμούς των μαθητών, εκπαιδευτικών και
γονέων.
4.Χρήση ηλεκτρονικού υπολογιστή
Μέσα από το
διαδύκτιο δίνεται σε κάθε ενδιαφερόμενο, η δυνατότητα ενημέρωσης.
5.Εκδηλώσεις – Ημερίδες
Σταδιοδρομίας
Σε μια προσπάθεια
ανοίγματος του Γραφείου Επαγγελματικού προσανατολισμού στην Τοπική Κοινωνία, επαγγελματίες
και ειδικοί σε θέματα Συμβουλευτικής και Επαγγελματικού Προσανατολισμού
ενημερώνουν και συζητούν με τους μαθητές, τους γονείς και τους εκπαιδευτικούς.