- Λεπτομέρειες
-
Κατηγορία: Uncategorised
-
Δημοσιεύτηκε στις Τρίτη, 11 Φεβρουαρίου 2014 18:24
-
Γράφτηκε από τον/την Κωνσταντίνος Σωτηρίου
-
Εμφανίσεις: 146
Ονομάζομαι Σωτηρίου Κωνσταντίνος και είμαι Καθηγητής Πληροφορικής (ΠΕ20). Σε αυτήν την ιστοσελίδα θα μπορείτε να βρείτε πληροφορίες που σχετίζονται με την επιστήμη της πληροφορικής.
Email: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
- Λεπτομέρειες
-
Κατηγορία: Uncategorised
-
Δημοσιεύτηκε στις Τρίτη, 11 Φεβρουαρίου 2014 18:19
-
Γράφτηκε από τον/την Κωνσταντίνος Σωτηρίου
-
Εμφανίσεις: 156
Τα εργαλεία της Java
Ακολούθως παρουσιάζονται εν συντομία όλα τα εργαλεία που έρχονται με το Java
Java 2 Platform Standard Edition (J2SE), της Sun microsystems. Η παρούσα έκδοση της
Java και του J2SE είναι η Java 2 έκδοση 5.0.
? javac Είναι ο compiler της Java. Η χρήση του στο command-line είναι : javac <όνομα αρχείου>. Εδώ να σημειώσουμε ότι το javac δεν παράγει ένα αρχείο με όλον τον κώδικα, αλλά χωριστό αρχείο για κάθε κλάση.
Τα αρχεία των κλάσεων ονομάζονται : <όνομα κλάσης>.class.
? java Είναι ο interpreter της Java. Η χρήση του είναι η εξής : java <κλάση>, πχ java myClass και όχι java myClass.class.
? javaw (ΜΟΝΟ στα Windows 95/NT) Είναι παρόμοιο με το java με μόνη την διαφορά ότι δεν χρειάζεται shell για να τρέξει.
? jdb Είναι ο Java debuger.
? javah Κατασκευάζει C files και stub files για κάποια κλάση. Αυτά τα αρχεία είναι απαραίτητα όταν θέλουμε να υλοποιήσουμε κάποιες από τις μεθόδους της κλάσης σε C, πράγμα πολύ σπάνιο.
? javap Είναι ο Java disassembler.
? javadoc Είναι ένα πρόγραμμα για αυτόματη κατασκευή documentation. Είναι αρκετά χρήσιμο στην κατασκευή βοηθημάτων και τεχνικών αναφορών για εφαρμογές οποιουδήποτε μεγέθους
- Λεπτομέρειες
-
Κατηγορία: Uncategorised
-
Δημοσιεύτηκε στις Τρίτη, 11 Φεβρουαρίου 2014 18:12
-
Γράφτηκε από τον/την Κωνσταντίνος Σωτηρίου
-
Εμφανίσεις: 144
Ακολουθεί η πρώτη μικροεφαρμογή σε Java.
/* Παράδειγμα 2 */
/** Είναι η μικροεφαρμογή Hello Nafplio */
public class prog02 extends java.applet.Applet
{
int baros = 0;
public void init()
{
baros = 100;
}
public void paint(java.awt.Graphics g)
{
g.drawString("Το βάρος μου είναι : " + baros + " κιλά", 10, 20);
}
}
Σ' αυτό το πρόγραμμα έχουμε δηλώσει μια μεταβλητή με όνομα baros, που είναι ακέραιος (integer), και η έξοδός μας αποτελείται από ενωμένα strings και την τιμή της μεταβλητής baros. Η μέθοδος init() καλείται μόνο μία φορά όταν εκτελείται το applet και χρησιμοποιείται για να ορίσει μεταβλητές που χρειάζονται στο applet.
Η μέθοδος paint() είναι υποχρεωτική σε κάθε applet και χρησιμοποιείται για να μπορούμε να εμφανίζουμε οτιδήποτε θέλουμε σ' ένα applet. Χρησιμοποιεί ένα όρισμα (argument), το οποίο είναι το αντικείμενο Graphics του πακέτου java.awt, που εδώ το ονομάσαμε g.
Με την εντολή (συνάρτηση ή μέθοδο) drawString(), που ανήκει στο αντικείμενο Graphics, μπορούμε να εμφανίσουμε ένα μήνυμα στην οθόνη σε συγκεκριμένο σημείο x=10 και y=20, όπου η θέση 0, 0 είναι η πάνω αριστερή γωνία του παραθύρου εμφάνισης του applet μέσα στην ιστοσελίδα.