ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΠΑΚΕΤΑ ΡΟΜΠΟΤΙΚΗΣ

 

- ΔΙΔΑΚΤΙΚΟ ΣΕΝΑΡΙΟ                              

   

   Διδακτικό Σενάριο ''Εισαγωγή στον Προγραμματισμό με το πακέτο MINDSTORMS NXT της LEGO''

1- Φόρμα διδακτικής παρέμβασης 1 - Ρομποτική και το πακέτο Mindstorms NXT της Lego

     Παρουσίαση 1.1.1 - Ρομπότ (pdf)

      Παρουσίαση 1.1.2 - Ρομποτική και NXT-G (2nd edition) (pdf) (2nd pdf)

     Παρουσίαση 1.2.1 - Πακέτο NXT (pdf)

      Παρουσίαση 1.2.2 - Πακέτο NXT - Γρανάζια, Τροχαλίες (pdf)

     Παρουσίαση 1.2.3 - Πακέτο NXT - Κινητήρες, Αισθητήρες, NXT (pdf)

     Επίδειξη συμπεριφορών του ρομπότ με εκτέλεση έτοιμων προγραμμάτων

     Φύλλο Αξιολόγησης 1.1 - Τεμάχια NXT

     Φύλλο Αξιολόγησης 1.2.1 - Γρανάζια

     Φύλλο Αξιολόγησης 1.2.2 - Γρανάζια και ταχύτητα

     Φύλλο Αξιολόγησης 1.3 - Αισθητήρες

     Προγράμματα : 0 - Επίδειξη συμπεριφορών 

2- Φόρμα διδακτικής παρέμβασης 2 - Γνωριμία με το προγραμματιστικό περιβάλλον NXT-G

     Φύλλο Εργασίας 1 - Γνωριμία με το Λογισμικό NXT-G   (Καθηγητή)

     Παρουσίαση 2.1 - Προγραμματιστικό περιβάλλον NXT-G (pdf)

     Φύλλο Αξιολόγησης 2.1 - Προγραμματιστικό περιβάλλον NXT-G

     Προγράμματα : 1 - Εξοικείωση με το NXT-G

3- Φόρμα διδακτικής παρέμβασης 3- Εντολές κίνησης και Δομή Επανάληψης

     Φύλλο Εργασιών 2 - Κινητήρες και Δομή επανάληψης    (Καθηγητή)

     Παρουσίαση 3.1 - Εντολές του NXT-G (pdf)

     Προγράμματα : 2 - Κινητήρες και επανάληψη

4- Φόρμα διδακτικής παρέμβασης 4 - Εντολές αναμονής και Δομή Επιλογής

     Φύλλο Εργασιών 3 - Αισθητήρες και Δομή επιλογής    (Καθηγητή)

     Παρουσίαση 3.1 - Εντολές του NXT-G (pdf)

     Προγράμματα : 3 - Αισθητήρες και επιλογή

5- Φόρμα διδακτικής παρέμβασης 5 - Σύνθετη δραστηριότητα ΄΄έξοδος από σπηλιά΄΄

     Φύλλο Εργασιών 4 - Πρόκληση με αισθητήρες αφής   (Καθηγητή)

     Προγράμματα : 4 - Πρόκληση με αισθητήρες αφής

6- Φόρμα διδακτικής παρέμβασης 6 - Σύνθετη δραστηριότητα ΄΄ακολουθώντας τη γραμμή΄΄

     Φύλλο Εργασιών 5 - Πρόκληση με αισθητήρες φωτός    (Καθηγητή)

     Φύλλο τελικής αξιολόγησης - 6.1 Δομές Προγραμματισμού

     Φύλλο τελικής αξιολόγησης - 6.2 εντυπώσεις και συμπεράσματα

     Προγράμματα : 5 - Πρόκληση με αισθητήρες φωτός

Συνοδευτικό Υλικό

    Φύλλα Αξιολόγησης

    Φύλλα Τελικής Αξιολόγησης

    Παρουσιάσεις σε PowerPoint

    Τα προγράμματα

    Κατασκευή: TankbotΝΧΤ

 

Υλικό Τεκμηρίωσης

    Α1- Γενική Θεώρηση και Διδακτική Μεθοδολογία

    Α2- Πορεία Διδασκαλίας

    Β1- Ρομποτική

    Β2- Πακέτο Lego Mindstorms NXT

    Β3- Το προγραμματιστικό περιβάλλον NXT-G

    Β4- Οι εντολές του NXT-G

    Γ- Βιβλιογραφία

 

ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ Ι - Σετ εντολών του NXT-G

 

+ LEGO MINDSTORMS NXT

 

+ LEGO MINDSTORMS RCX