ΑΡΧΙΚΗ
Άρθρο 1ο
Χαίρεται!
Είναι η πρώτη φορά που δημιουργώ το δικό μου δικτυακό τόπο και με αυτό το σύντομο μήνυμα σας καλωσορίζω!
Μ.Ν.
Άρθρο 2ο
Η Ειδική Αγωγή στα πλαίσια της Γενικής Εκπαίδευσης.
Όπως πολύ σωστά τονίζει ο Δελλασούδας (2005), η Ειδική Αγωγή στη χώρα μας παρακολουθεί την αντίστοιχη στάση του δυτικού κόσμου, κυρίως μετά από το δεύτερο παγκόσμιο πόλεμο, με βραδύ βηματισμό στην αρχή και επιταχυνόμενο στη συνέχεια, ειδικά μετά την ένταξή μας στην Ευρωπαϊκή Ένωση. Μια σειρά από διεθνείς συσκέψεις, με σημαντικότερη εκείνη της Salamanca το 1994, θεσμοθετούν το δικαίωμα της συνεκπαίδευσης για όλους τους μαθητές. Θεωρήθηκε ότι είναι ο καλύτερος τρόπος είναι η καταπολέμηση των διακρίσεων, η δημιουργία φιλόξενων σχολικών κοινωνιών, η οικοδόμησης μιας συναινετικής εκπαιδευτικής πολιτικής και η επίτευξη του στόχου της εκπαίδευσης για όλους (Unesco, 1994).
Άρθρο 3ο
Άτομα με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.
Σήμερα άτομα με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες θεωρούνται αυτά που αντιμετωπίζουν τις παρακάτω δυσκολίες:
- Μαθησιακές δυσκολίες
- Προβλήματα όρασης και ακοής
- Προβλήματα νοητικής υστέρησης
- Αυτισμός
- Νευρολογικές και άλλες παθήσεις
- Πολλαπλές αναπηρίες
- Σύνθετες, γνωστικές συναισθηματικές και κοινωνικές δυσκολίες
- Προβλήματα λόγου και ομιλίας .