Etwinning projects 2016-2017

                                                           Etwinning projects

                                       στο 3ο Δημοτικό Σχολείο Χαλάστρας

 Για 4η συνεχόμενη χρονιά μαθητές/τριες του 3ου  Δημ.Σχ.Χαλάστρας  μαζί με την γυμνάστριά τους κ.Μαρία Κοσμίδου εκπόνησαν projects στην Ευρωπαϊκή κοινότητα εκπαιδευτικών etwinning.

Τα παιδιά της Ε τάξης συμμετείχαν  στο «Values that sport teaches». Το κοινό λογότυπο του έργου.

Το project «Values that sport teaches» (οι αξίες που διδάσκει ο αθλητισμός) ήταν ένα σύντομο project και είχε διάρκεια  4 μήνες  (Οκτώβριο μέχρι και Ιανουάριο).  Στόχος του ήταν οι μαθητές να γνωρίσουν τις αξίες του αθλητισμού (ομαδικότητα, επιμονή, τίμιο παιχνίδι, υπευθυνότητα, ενίσχυση αυτοπεποίθηση, σεβασμός κ.α) μέσα από την συνεργασία με άλλα σχολεία της Ευρώπης κάνοντας χρήση της τεχνολογίας. Συνεργάτες  ήταν εκπαιδευτικοί και μαθητές/τριες από Ελλάδα, Ιταλία, Σλοβενία. Κάποιες από τις δραστηριότητες ήταν η δημιουργία λογότυπου, η επικοινωνία με τους άλλους μαθητές μέσω της πλατφόρμας twinspace, η χρήση διαδικτύου για την συλλογή πληροφοριών και φωτογραφιών για τις αξίες του αθλητισμού και το ανέβασμά τους στην πλατφόρμα του twinspace,η κατασκευή και ανταλλαγή Χριστουγεννιάτικων καρτών, η αξιολόγηση του έργου.  Τα παιδιά προσέγγισαν το θέμα με έναν σύγχρονο τρόπο, εξοικειώθηκαν με τις νέες τεχνολογίες, έκαναν εξάσκηση στα Αγγλικά, έμαθαν για τις αξίες που διέπουν τον αθλητισμό, επικοινώνησαν με μαθητές από άλλες χώρες. Υποβλήθηκε αίτηση για Εθνική Ετικέτα Ποιότητας

 

Οι μαθητές /τριες της Στ τάξης συμμετείχαν στο project «Workout,Nutrition,Health,Wellness» (Άθληση, Διατροφή, Υγεία, Ευεξία).Το λογότυπο είναι έργο εκπαιδευτικών και μαθητών από το Sch.No 6 Gdynia, Poland.

 

Ήταν ένα project διάρκειας 7 μηνών.(Οκτώβριο έως και Μάιο) Συνεργάστηκαν εκπαιδευτικοί και μαθητές από Ελλάδα, Ιρλανδία, Πολωνία, Σερβία, Ιταλία, Ρουμανία ,Τουρκία. Στόχος του ήταν οι μαθητές μέσα από την συνεργασία και την επικοινωνία να διευρύνουν τις γνώσεις τους σε θέματα που αφορούν την σωματική άσκηση την διατροφή την υγεία και ευεξία κάνοντας χρήση ΤΠΕ και εξάσκηση στα Αγγλικά. Η Φυσική Αγωγή στο Δημοτικό Σχολείο έχει πολλούς στόχους που αποδεικνύουν τον πλούτο και τις δυνατότητες του μαθήματος στη σωματική, πνευματική, ψυχική και κοινωνική ανάπτυξη των μαθητών. Με την συμμετοχή τους σε αυτό το έργο κάλυψαν στόχους που το ίδιο το μάθημα της Φ.Α θέτει. Βιωματικά μέσα από την εξάσκηση στα αθλήματα, με την χρήση τεχνολογίας, με την επικοινωνία με μαθητές άλλων χωρών ενίσχυσαν  την προσωπικότητά τους και διεύρυναν τους ορίζοντές τους. Δραστηριότητες όπως : το αγαπημένο μας άθλημα, δραστηριότητες σε ανοιχτό χώρο, ημερολόγιο άθλησης, δράσεις για υγιεινή διατροφή, αξιολόγηση του έργου,  κράτησαν αμείωτο το ενδιαφέρον των παιδιών. Ο συνεργάτης-δάσκαλος από την Ιρλανδία κ. David Smith είχε   ένα εκπαιδευτικό ταξίδι στο Hong-Kong κατά την διάρκεια του έργου και ανέβαζε φωτογραφίες από  την  εκεί παραμονή του. Τα παιδιά είδαν  σχολεία και τάξεις , γυμναστήρια, φαγητό από το Hong-Kong και μίλησαν μαζί του μέσω skype .Ήταν μια ιδιαίτερη εμπειρία για όλους μας. Με την ολοκλήρωση του έργου θα υποβληθεί αίτηση για Εθνική Ετικέτα Ποιότητας.

 

Ασκήσεις για την κοιλιά

 

Οι κοιλιακοί αποτελούν μόνο ένα μικρό μέρος του μυϊκού συστήματος του μέσου κορμού. Όταν μιλάμε για μέσο κορμό συμπεριλαμβάνουμε μύες πού διατρέχουν ολόκληρο τον κορμό και σταθεροποιούν τη σπονδυλική στήλη και τη λεκάνη. Η λειτουργία τους είναι πολύ περιορισμένη κι εντοπισμένη.
Το μυϊκό σύστημα του μέσου κορμού είναι ο στυλοβάτης, ο άτλας του σώματος και αποτελεί μια σταθερή βάση υποστήριξης για το σώμα.
Με ένα δυνατό σύστημα μπορούμε να παράξουμε ισχυρές κινήσεις με τα άκρα.
Μας επιτρέπει να στεκόμαστε όρθιοι και να κινούμαστε, βοηθάει στον έλεγχο της κίνησης, μεταφέρει ενέργεια, κατανέμει δυνάμεις και κυρίως προστατεύει τη μέση. Δεν αρκούν βέβαια μόνο οι συνηθισμένες ασκήσεις κοιλιακών για να γυμνάσουν τη μέση. Πρέπει να γυμνάζεται μια μεγάλη ομάδα μυών του πίσω μέρους του σώματος από τους γοφούς ως τους ώμους, όπως επίσης και τους ραχιαίους μυς.

 Όλα αυτά θα μας εξασφαλίσουν :

– υψηλό λειτουργικό fitness που μετράει στην καθημερινότητά μας
– καλύτερες αθλητικές επιδόσεις δεδομένου ότι ο μέσος κορμός επιτρέπει τη μεταφορά ισχύος από τον κορμό προς τα άκρα
– προστασία της μέσης και μείωση του πόνου.

πηγή : http://www.neadiatrofis.gr/2013/06/giati-prepei-na-kanete-kiliakous-kai-raxaious.html

Παιχνίδια συνεργασίας

Το παιχνίδι είναι ζωτικής σημασίας δραστηριότητα για τα παιδιά.Με το παιχνίδι επιτυγχάνεται η επικοινωνία, και μέσω αυτής η έκφραση του εσωτερικού κόσμου του παιδιού.Με το παιχνίδι αναπτύσονται κινητικές δεξιότητες, αντιληπτικές ικανότητες, και φυσικές ικανότητες.

Ακολουθούν μερικά δείγματα παιχνιδιών συνεργασίας.

http://docplayer.gr/4613806-Batrahoi-sti-limni-paihnidia-synergasias-2014-epipedo-1-2.html

Γυμναστική για καλύτερη υγεία

Γνωρίζουμε ότι η γυμναστική αποτελεί το φάρμακο για διάφορες ασθένειες, από τις καρδιολογικές παθήσεις μέχρι την οστεοπόρωση. Πρόσφατα, όμως, η άσκηση θεωρήθηκε -μεταξύ άλλων- και φυσικό αντικαταθλιπτικό, μια αποτελεσματική θεραπεία για τη θλίψη, το άγχος και τη μελαγχολία. Έχει αποδειχθεί ότι η συστηματική άσκηση, σε συνδυασμό με μια ισορροπημένη διατροφή, μπορεί να διατηρήσει την ψυχική ισορροπία. Πρόσφατα επιστημονικά στοιχεία, όμως, τη θεωρούν θεραπευτική ακόμα και σε περιπτώσεις κατάθλιψης. Αυτό οφείλεται στην έκκριση συγκεκριμένων ορμονών (σεροτονίνης και ενδορφινών) την ώρα της άσκησης, οι οποίες σχετίζονται με την καλή διάθεση. Παράλληλα, η γυμναστική συνδράμει κατευναστικά σε περιπτώσεις άγχους ή έντονου θυμού, βοηθώντας το μυαλό να ξεχαστεί και χαλαρώνοντας τους μυς. Δεν έχουμε, λοιπόν, παρά να επιλέξουμε την κατάλληλη άσκηση και να αισθανθούμε ευτυχισμένοι!

Για ένα εύκολο  πρόγραμμα γυμναστικής το οποίο και μπορείτε να κάνετε στο σπίτι σας ανοίξτε τον παρακάτω σύνδεσμο

https://www.youtube.com/watch?v=gvLAtoKVvAM